مهاجرت

دریافت مستر کارت فنلاند

دریافت مستر کارت فنلاند

اصولا فرآیند مهاجرت به فنلاند تنها به مرحله اخذ ویزا محدود نمی شود بلکه دریافت مستر کارت فنلاند نیز برای متقاضیان از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع تهیه مستر کارت یکی از پیش شرط های آمادگی برای مسافرت به فنلاند محسوب می شود. چراکه شما با استفاده از مستر کارت خود می توانید در کشور فنلاند هزینه خرید های روزانه خود را پرداخت و نیز از ATM های موجود پول نقدی دریافت کنید. بنابرین بعد از پاسپورت و ویزا، مستر کارت فنلاند از جمله مدارک مهم و کاربردی است که به همراه داشتن آن برای متقاضیان ضروری است.

  • برای اخذ مستر کارت فنلاند چه شرایط و مدارکی لازم است؟
  • آیا ایرانیان می توانند در فنلاند به افتتاح حساب بپردازند؟
  • محدودیت های سنی استفاده از مسترکارت چیست؟
  • آیا اخذ ویزای فنلاند، دریافت مسترکارت در این کشور را قطعی می کند؟
  • آیا برای افتتاح حساب بانکی در فنلاند نیازی به ارائه ویزای اقامت وجود دارد؟
  • امتیازات گرفتن مستر کارت فنلاند برای متقاضیان چیست؟
  • بهترین مستر کارت فنلاند برای مهاجران خارجی کدام است؟

اصولا مستر کارت در فنلاند به یک نوع کارت اعتباری متداولی تبدیل شده است که مردم با استفاده از آن کلیه پرداخت های خود را انجام می دهند. بانک های معروف فنلاندی مثل Nordea، Aktia، Danske و … مستر کارت های این کشور را در 4 طرح مستر کارت طلایی، پلاتینیوم، استاندارد و ممتاز برای مشتریان خود صادر می کنند. شما می توانید از بین این مستر کارت ها بهترین مستر کارت را با استفاده از پارامترهایی از جمله هزینه سالانه، نرخ سود تراکنش، امتیازات مختلف انتخاب کنید. کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قادرند شما را در زمینه اخذ مستر کارت فنلاند نیز یاری نمایند.

آشنایی با شرایط دریافت مستر کارت فنلاند

یکی از سوالات متقاضیان درباره شرایط مهاجرت به فنلاند اطلاع از نحوه دریافت مستر کارت فنلاند می باشد. قبل از بحث پیرامون این موضوع شما بایستی اصولا با ویژگی ها و کاربردهای مستر کارت کشور فنلاند آشنا شوید. مستر کارت یک نوع کارت اعتباری واقعی است. یعنی اینکه شما تنها بایستی یک درصد حداقلی از خریدهای خود را پرداخت نمائید و دیگر هزینه ها را بعدا با نرخ سود پایین تراکنشی پرداخت کنید. با استفاده از مستر کارت شما علاوه بر پرداخت هزینه ها همچنین می توانید از حساب خود پول دریافت کنید. در فنلاند شما می توانید یکی از چهار نوع کارت اعتباری مستر کارت را درخواست نمائید:

انواع مستر کارت فنلاند

همانطوری که در توصیح موارد نیز مشاهده می شود، انواع مستر کارت کشور فنلاند دارای امتیازات بخصوصی هستند که این یکی از امتیازات آنها محسوب شده و می تواند به عنوان یکی از پارامترهای مورد نظر متقاضیان در جهت انتخاب بهترین براند مستر کارت فنلاند نیز محسوب شود. اما اکنون که با انواع مستر کارت های فنلاند و امتیازات آنها آشنا شدیم بهتر است با بانک های مختلف صادر کننده این کارت ها نیز آشنا شویم:

  • Nordea
  • S-Pankki
  • SEB
  • OP-Pohjola
  • Aktia
  • Ikano Bank
  • OmaSP
  • Alandsbanken
  • Danske

دسته بندی دریافت انواع مستر کارت فنلاند

در مورد دریافت مستر کارت فنلاند باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که موسسات و بانک های مختلفی در کشور فنلاند اقدام به صدور مستر کارت می نمایند. ضمنا شرایط هر کدامیک از این مستر کارت ها نیز از همدیگر متفاوت است. بر اساس مطالعه ما تا 27 فوریه سال 2021، 10 بانک کشور فنلاند حدود 31 نوع مستر کارت برای متقاضیان با هزینه سالیانه متغیر از 0.00 تا 240.00€ صادر می کنند. برخی از معروفترین مستر کارت های صادره از فنلاند عبارتند از:

نام محصولنوع مستر کارتهزینه سالیانه به یورونرخ سودصادر کننده
Ålandsbanken MasterCardاستاندارد45.00€7.00%بانک Ålandsbanken
OP-MasterCardاستاندارد50.00€6.00%OP-Korttiyhtiö
SAS EuroBonus World MasterCardاستاندارد55.00€9.00%Skandinaviska Enskilda Banken
Danske MasterCard Credit /Debitاستاندارد60.00€7.00%Danske Bank (شعبه هلسینکی)
Danske MasterCard Goldطلایی90.00€7.00%Danske Bank (شعبه هلسینکی)
Ålandsbanken MasterCard Private Banking Goldطلایی100.00€7.00%بانک Ålandsbanken
Danske MasterCard Platinumپلاتینیوم180.00€7.00%Danske Bank (شعبه هلسینکی)
Aktia World Elite MasterCardممتاز240.00€8.50%Aktia Bank
Aktia MasterCard Gold Creditطلایی0.00€10.00%Aktia Bank
Euroloan Mastercardاستاندارد0.00€18.80%SEB Kort
K-Plussa MasterCardاستاندارد0.00€9.50%OP-Korttiyhtiö
Tuohi MasterCardاستاندارد0.00€12.00%Nordea

دسته بندی دریافت انواع مستر کارت فنلاند

بهترین مستر کارت فنلاند کدام است؟

همانطوری که در جدول فوق نیز مشاهده می شود، مستر کارت های فنلاندی در قالب 4 نوع کارت اعتباری به متقاضیان ارائه می شود. اما برای انتخاب بهتریت مستر کارت بایستی علاوه بر هزینه سالیانه و نرخ سود بایستی به امتیازات دیگری همانند سقف موجودی، پرداخت از دور، امکانات موبایل بانک و … نیز باید توجه کرد. بر اساس بررسی های صورت گرفته از بین مستر کارت های صادره توسط بانک های فنلاندی بهترین مستر کارت، مستر کارت توهی (Tuohi Mastercard) صادره توسط بانک Nordea می باشد.. اما دلایل و امتیازات برتری مستر کارت Nordea در کشور فنلاند عبارت است از:

  • هزینه سالانه 0.00€ (یورو)
  • بیمه امنیت خرید
  • داشتن مشخصه K-Plussa
  • عکس دیجیتالی صاحب کارت بر روی مستر کارت
  • امکان خرید آنلاین با ثبت نام آنلاین و اخذ سکیوریتی کد
  • جایگزینی کارت جدید با کارت سرقتی یا مفقودی
  • برخورداری از ویژگی پرداخت بی تماس برای خریدهای زیر 50€ (یورویی)
  • سقف شارژ موجودی از 2000 تا 10000€ (یورو)

شرایط دریافت مستر کارت فنلاند

مسترکارت در کشور فنلاند به عنوان یک کارت اعتباری بین المللی متداول و پر کاربرد شناخته شده و باعث افزودن انعطاف پذیری به فرآیند خرید روزمره شما می شود. مخصوصا اینکه مستر کارت های صادره از فنلاند دارای بیمه سلامت محصول نیز می باشد. در این زمینه به یک فرق اساسی نیز باید توجه نمود و آن اینکه کارت اعتباری مستر کارت و دبیت کارت مستر کارت کمی از هم متفاوت است. دارندگان دبیت مستر کارت (Debit Mastercart) می توانند مستقیما از حساب بانکی خود از سراسر جهان هم هزینه های خود را پرداخت و هم اینکه پول نقدی دریافت کنند.

پیش از هر کاری برای اقدام به دریافت مسترکارت فنلاند، شما نیازمند افتتاح حساب بانکی یا Bank Account در کشور فنلاند می باشید. فرآیند افتتاح حساب در بانک های فنلاندی جهت اخذ مستر کارت یک فرآیند بسیار ساده و آسانی می باشد. برای این کار شما نیازمند ارائه مدارکی از جمله پاسپورت، کارت شناسایی ملی، مدرک آدرس محل خود (مثل اجاره نامه یا قبض آب و برق)، ویزای اقامت فنلاند می باشید. بنابرین شما با تحویل این مدارک به همراه تکمیل فرم افتتاح حساب در شعبه بانک فنلاندی به راحتی می توانید به مستر کارت مورد نظر خود دست یابید. برای مهاجرت به فنلاند؛ کشور زیبا و ثروتمند اروپایی راه های مختلفی وجود دارد که برای اطلاع از این روش ها و همچنین دریافت مستر کارت فنلاند از ایران، توصیه می شود که از مشاوره های کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره گیرید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *