مهاجرت

دریافت مستر کارت لهستان

دریافت مستر کارت لهستان

افتتاح حساب و دریافت مستر کارت لهستان برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور اروپایی را دارند موضوع حیاتی و مهمی به شمار می رود. چراکه متقاضیان با استفاده از این کارت اعتباری می توانند هزینه ویزای اقامت لهستان و نیز شهریه تحصیلی در این کشور را پرداخت کنند. در ادامه و پس از مسافرت به لهستان نیز مستر کارت ها در کلیه خریدهای روزمره از بازار لهستان و نیز دریافت پول از ATM های لهستانی مورد استفاده قرار می گیرد. پس برای آمادگی جهت کار در لهستان و یا اعزام دانشجو به این کشور اروپایی، به همراه داشتن کارت اعتباری مستر کارت جزء ضروریات سفر محسوب می شود.

  • شرایط گرفتن مستر کارت کشور لهستان چگونه است؟
  • برای اخذ مستر کارت لهستان چه مدارکی لازم است؟
  • انواع مستر کارت لهستان کدامند؟
  • شرایط اخذ مستر کارت آنلاین لهستان جهت استفاده از پرداخت های موبایل چیست؟
  • مهم ترین دلیل نیازمندی به مسترکارت لهستان چیست؟
  • چه کسانی نمی توانند مسترکارت لهستان را به دست آورند؟

انجام کلیه امور مربوط به خرید در کشور لهستان معمولا با استفاده از کارت اعتباری انجام می شود. معمولا در لهستان نیز دو کارت مستر کارت و ویزا کارت جزء رایج ترین کارت های اعتباری در دست مردم محسوب می شود. اما با توجه به شرایط و امتیازات و نیز تنوع محصولات مستر کارت نسبت به ویزا کارت، توصیه می شود که متقاضیان بیشتر مواقع از مستر کارت خود در لهستان استفاده نمایند. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با نگارش این مقاله درصدد آنیم که هموطنان علاقه مند را با یکی از شرایط آمادگی برای مهاجرت به کشور لهستان یعنی افتتاح حساب بانکی و اخذ مستر کارت این کشور آشنا سازیم ضمن اینکه با افتخار اعلام می داریم، قادریم مستر کارت معتبر کشورهای اروپایی را برای شما تهیه کنیم.

لزوم دریافت مستر کارت لهستان

لهستان از جمله اقتصادهای قدرتمند و با رشد سریعی در مرکز اروپا است که از جذابیت های فوق العاده ای برای مهاجران خارجی برخوردار است. وجود کالج ها و دانشگاه های برتر، امکان کار برای فارغ التحصیلان و دانشگاهیان، فرصت های کسب و کار و انجام بیزینس، اخذ اقامت اروپایی و از همه مهمتر کیفیت زندگی برتر به سبک اروپایی از جمله دلایل اصلی مهاجرت به لهستان محسوب می شود. متقاضیان بایستی توجه نمایند که شرایط مهاجرت به لهستان تنها اخذ ویزای کاری یا تحصیلی محسوب نمی شود. از شرایط دیگر می توان به دریافت مستر کارت لهستان و نیز اجاره خانه جهت اسکان اشاره نمود.

در واقع دریافت مستر کارت لهستان همانند اخذ ویزای اقامت لهستان محسوب شده و داشتن آن برای متقاضیان مهاجرت به لهستان از اهمیت بالایی برخوردار است. اما چرا مستر کارت؟ مستر کارت در لهستان به عنوان یک کارت اعتباری معتبر و کاربردی شناخته می شود و امکان خرید کالا و خدمات با این کارت در اکثر فروشگاه های بزرگ و کوچک لهستان امکان پذیر است. جالب است بدانید که از 100% کاربران کارت های اعتباری در لهستان بیش از 80% آنها دارای مستر کارت هستند.

شرایط دریافت مستر کارت لهستان

برای دریافت مستر کارت لهستان لازم است که ابتداء از شرایط افتتاح حساب بانکی در این کشور اطلاعی داشته باشید. مهاجران خارجی (چه افراد مقیم و چه افراد غیر مقیم) می توانند در کلیه ارزهای قابل تبدیل و نیز واحد پولی لهستان یعنی زلوتی حساب بانکی افتتاح کنند. افتتاح حساب مخصوصا برای متقاضیانی الزامی است که قصد دریافت مستر کارت فیزیکی لهستان را دارند. در حالی که برای اخذ مستر کارت مجازی یا آنلاین نیازی به مراجعه حضوری نیست و افتتاح حساب به صورت آنلاین انجام می شود. اما مدارک لازم جهت افتتاح حساب در بانک های کشور لهستان عبارتند از:

اما باید توجه کرد که افتتاح حساب در لهستان مستلزم پرداخت هزینه های ماهیانه از جمله هزینه افتتاح حساب، هزینه مستر کارت، سود تراکنش، هزینه sms و غیره نیز می باشد. البته نباید فراموش کرد که این هزینه ها نیز در بین بانک های مختلف در لهستان متفاوت است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباب شرایط افتتاح حساب و اخذ مستر کارت لهستان می توانند به آدرس دفتر خدمات تراکنش پرداخت مستر کارت در لهستان خیابان ژوزفا پیوسا دیژکونسکیژو 1، 00-726 ورشو، لهستان مراجعه نمایند. افراد همچنین می توانند جهت برقراری ارتباط با این دفتر در لهستان با شماره تلفن +48 22 381 70 00 تماس حاصل نمایند.

شرایط دریافت مستر کارت لهستان

امتیازات دریافت مستر کارت لهستان

شما در لهستان برای درخواست مستر کارت دو نوع گزینه کردیت مستر کارت (MasterCard credit card) و دبیت مستر کارت (MasterCard debit card) را در اختیار دارید. در این رابطه لازم است بدانید که دبیت مستر کارت ها از امتیازات بیشتری نسبت به کردیت کارت ها برخوردار هستند و این کارت ها را نیز معمولا فقط بانک های لهستانی و آن هم از طریق مراجعه حضوری متقاضیان و افتتاح حساب صادر می کنند. دبیت کارت های مستر کارت در کشور لهستان نیز امتیازات خاصی مثل خدمات بیمه، پیشنهادات جذاب به هنگام خرید، هتل ها و تهیه بلیط ارائه می دهند. اما مزایای اصلی دریافت مستر کارت لهستان عبارتند از:

  • مدیریت موجودی حساب
  • دسترسی آسان به حساب شخصی
  • کاربرد آسان و سریع در همه جا و هر زمان
  • قابلیت پذیرش سراسری
  • امتیازات پاداش
  • انجام پرداخت های غیر تماسی
  • تعهد صفر یا Zero Liability

سیستم پرداخت موبایل در لهستان (BLIK)

خوب است بدانید که اخیرا در لهستان توجهات به سمت مستر کارت های آنلاین به سبب آسانی کاربرد و سرعت عمل بالا جلب شده است. در همین راستا، مستر کارت و استاندارد پرداخت لهستان (PSP) به عنوان اوپراتور سیستم پرداخت موبایلی BLIK با همکاری هم پرداخت های غیر تماسی را برای کاربران BLIK در کلیه ترمینال های دارای برند مستر کارت راه اندازی کرده اند. اما آنها این کار را با استفاده از دبیت کارت های مستر کارت مجازی دارای نشان خدمات دیجیتال مستر کارت (MDES) انجام می دهند. اما مزیت اصلی این کار چیست؟

درصد استفاده از انواع مستر کارت لهستان

همانطوری که در نمودار فوق نیز مشاهده می شود، 61% از لهستانی ها ترجیح می دهند که در هر کجایی مثل فروشگاه ها، بازارها و غیره از مستر کارت های آنلاین جهت بهره مندی از پرداخت های غیر تماسی استفاده کنند. امتیاز اصلی راه اندازی پرداخت های غیر تماسی با استفاده از مستر کارت های مجازی علاوه بر سهولت و سرعت تراکنش های مالی مشتریان همچنین تهیه آپشن POS برای مصرف کنندگان BLIK می باشد. با این کار مشتریان نه تنها در لهستان بلکه در سطح بین المللی نیز به راحتی می توانند از پرداخت غیر تماسی (آفلاین) یا Contactless payment برخوردار شوند. برای اطلاع از دیگر شرایط مهاجرتی به کشور لهستان و تهیه مدارک لازم برای دریافت مستر کارت این کشور سوالات خود را با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درمیان بگذارید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *