مهاجرت

دریافت مستر کارت لوکزامبورگ

دریافت مستر کارت لوکزامبورگ

بانک های کشور لوکزامبورگ برای متقاضیان دریافت مستر کارت لوکزامبورگ سه نوع مستر کارت اعتباری، بدهی و پیش پرداختی صادر می کنند. اگر شما هم قصد مسافرت به سوئیس کوچک؛ لوکزامبورگ را دارید باید بدانید که یکی از پیش شرط های آمادگی برای عزیمت به این کشور کوچک اما ثروتمند اروپایی، افتتاح حساب بانکی و اخذ مستر کارت از بانک های لوکزامبورگی می باشد. متقاضیان برای انجام این کار در داخل کشور لوکزامبورگ نیازمند ارائه مدارک شناسائی جهت افتتاح حساب می باشند.

  • شرایط دریافت مسترکارت لوکزامبورگ چیست؟
  • آیا همه شهروندان خارجی می توانند از این فرصت استفاده کنند؟
  • مزایای دریافت مسترکارت لوکزامبورگ چیست؟
  • هزینه دریافت مسترکارت چقدر است؟

همچنین لازم است یادآوری شود که مستر کارت لوکزامبورگ در 3 نوع کارت اعتباری، کارت بدهی و کارت پیش پرداخت یا Pre-paid صادر می شود که هر کدامیک دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد. از جمله بانک های صادر کننده مستر کارت کشور لوکزامبورگ می توان به BCEE، Post، ING، BNP Paribasو Bank of Luxemburg اشاره نمود که برخی از آنها نیز به ارائه خدمات ویژه به افراد غیر مقیم می پردازند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادری مجرب و ظرفیت کامل همه روزه آماده ارائه خدمات برتر مهاجرتی به هموطنان عزیز می باشد.

آشنایی با مستر کارت

معمولا مستر کارت های لوکزامبورگ به دو صورت کارت اعتباری و بدهی در اختیار متقاضیان قرار دارد. مستر کارت ها معمولا از طریق بانک مورد نظر به حساب جاری شما متصل هستند و در پرداخت های روزمره هزینه ها مستقلا از موجودی شما کسر می شود. هزینه این کارت ها در کشور لوکزامبورگ بسته به نوع کارت و سطح خدمات منتخب (طلایی، پلاتینیوم و غیره) معمولا سالیانه حدود 20€ الی 50€ (یورو) می باشد. البته نباید این نکته را از قلم انداخت که بیمه سفر نیز جزئی از هزینه سالانه برخی از این مستر کارت ها به شمار می رود.

شرایط افتتاح حساب و دریافت مستر کارت لوکزامبورگ

گام اول برای برای دریافت مستر کارت لوکزامبورگ از داخل خود کشور لوکزامبورگ افتتاح حساب بانکی معتبر از طریق یکی از بانک های لوکزامبورگی می باشد. فرآیند افتتاح حساب در کشور لوکزامبورگ تقریبا یک فرآیند ساده بوده و این کار برای افراد غیر مقیم نیز امکان پذیر است مادامیکه آنها مدارک ضروری ذیل را تهیه نمایند:

  • فرم درخواست تکمیلی
  • پاسپورت یا کارت شناسائی
  • مدرک سکونتی مثل اجاره نامه یا قبوض خانگی
  • مدرک درآمدی مثل قرارداد کار یا فیش حقوقی
  • نامه پذیرش دانشگاهی
  • شماره مالیاتی

اما از دیگر شرایط دریافت مستر کارت لوکزامبورگ می توان به هزینه های عملیاتی آن اشاره نمود. مثلا هزینه های تراکنش خارجی در لوکزمبورگ در حدود 3% به ازای هر تراکنش می باشد. برای مثال بانک ها برای تراکنش 500£ (پوند) حدود 15£ (پوند) از مشتری طلب می کنند. از سوی دیگر توجه کنید که گاها اتفاق می افتد که تاجری در لوکزامبورگ به جای یورو از پوند برای پرداخت هزینه های شما درخواست کند. در این مورد پرداخت شما مشمول تبدیل ارز دینامیک (DCC) نیز می گردد.

شرایط افتتاح حساب و دریافت مستر کارت لوکزامبورگ

دریافت انواع مستر کارت لوکزامبورگ

در کشور لوکزامبورگ شما با مراجعه به بانک ها و موسسات اعتباری این کشور می توانید برای اخذ 3 نوع مستر کارت این کشور درخواست دهید. اینها شامل مستر کارت اعتباری (Credit Mastercard)، مستر کارت بدهی (Debit Mastercard) و مستر کارت پیش پرداخت (Pre-paid Mastercard) می باشد. در اینجا ما به بررسی مزایا و امتیازات هر یک از انواع مستر کارت های کشور لوکزامبورگ می پردازیم:

  • مستر کارت های بدهی یا Debit MasterCard® در کشور لوکزامبورگ به شما امتیازاتی از جمله دریافت نقدی، خرید حضوری و مجازی از فروشگاه ها، انجام کلیه عملکردهای یک ATM، تهیه صورتحساب کامل، انتخاب و تغییر شماره شناسایی شخصی (PIN)، عملیات رایگان در کلیه ATM ها، دسترسی آنلاین و محافظت از تخلف را ارائه می دهند.
  • مستر کارت های اعتباری یا Credit MasterCard® در کشور لوکزامبورگ مزایا و امتیازات خاصی برای دارنده آن در پی دارد. از جمله این امتیازات می توان به انجام خرید آنلاین، خرید از طریق دستگاه پوز مغازه ها و سوپر مارکت ها، برداشت وجوه از ATM ها و پرداخت قبوض اشاره نمود.
  • کارت های Prepaid یا پیش پرداختی در لوکزامبورگ طرفداران خاص خود را دارد. با استفاده از این کارت ها می توان بدون کارمزدی در اکثر فروشگاه ها خرید کرد، خریدهای آنلاین و فوری انجام داد، از کلیه ATM ها وجه نقدی دریافت نمود. اما امتیاز بزرگ این نوع کارت به دلیل عدم اتصال به حساب بانکی ضریب امنیتی بالای آن در برابر هر گونه تخلف است.

دریافت بهترین مستر کارت لوکزامبورگ

یکی از اولین مواردی که بایستی قبل از سفر به لوکزامبورگ در فکر آن بود، افتتاح حساب بانکی در این کشور اروپایی است. در شرایط کنونی مستر کارت N26 از پر طرفدارترین مستر کارت های لوکزامبورگ و بی تردید جزء بهترین ها محسوب می شود. چراکه N26 به شما اجازه افتتاح آنلاین حساب بانکی را زیر 8 دقیقه فراهم می کند. N26 روش بانکداری جدیدی ارائه می کند. 100% آنلاین بوده و تمامی امور بانکی را برای شما ساده می سازد. با N26 همواره بانک همراه شماست. ویژگی هایی که باعث محبوبیت N26 در بین شهروندان خارجی در لوکزامبورگ شده است عبارتند از:

  • برداشت رایگان از کلیه ATM ها در سطح جهان
  • بسته بیمه مسافرت
  • پرداخت های رایگان با هر ارزی
  • بانکداری سریع و آسان
  • محبوبیت بالا در بین مهاجران خارجی با 3.5 میلیون کاربر

بهترین بانک های صادرکننده مستر کارت لوکزامبورگ

اصولا یکی از بخش های پیشرو در توسعه اقتصادی کشور لوکزامبورگ بخش بانکداری و امور مالی این کشور می باشد. بانک های زیادی در کشور لوکزامبورگ وجود دارد که به متقاضیان (اعم از مقیم و غیر مقیم) خدمات بانکی از جمله صدور مستر کارت را ارائه می دهند. این بانک ها در کشور لوکزامبورگ از این قرار است:

  • BNP Paribas: این بانک بزرگترین بانک کشور لوکزامبورگ بوده و خدمات مختلفی شامل گزینه حساب بانکی رایگان و حساب اینترنتی را به متقاضیان ارائه می کند. همچنین، این بانک دارای شبکه ATM گسترده و شعب مختلف در لوکزامبورگ و کل اروپا می باشد.
  • ING: که در کشور لوکزامبورگ به خاطر شبکه ATM شراکتی بزرگ و سیستم بانکداری آنلاین برتر معروف است. این بانک همچنین به شهروندان خارجی حاضر در لوکزامبورگ خدمات بانکی منحصر به فردی از جمله صدور کارت های بدهی و کارت های اعتباری آفلاین ارائه می کند.
  • Post: افتتاح حساب و اخذ انواع کارت اعتباری در این بانک لوکزامبورگی بسیار ساده و مقرون به صرفه است.
  • BCEE: دارای شبکه گسترده ای از شعب بانکی است و کلیه انواع حساب بانکی معمول شامل کارت های بدهی مستر کارتی رایگان را به متقاضیان ارائه می نماید.

لوکزامبورگ به دلیل کوچکی مقیاس اما ثروت بیکران خود در بین مهاجران خارجی به عنوان سوئیس کوچک شناخته می شود. اگر شما نیز جزء متقاضیان مهاجرت به لوکزامبورگ هستید می توانید با مشاوره از طریق وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آخرین شرایط و مقررات مهاجرتی به این کشور مطلع شده و در جریان مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج، تولد، سرمایه گذاری و غیره قرار گیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *