مهاجرت

دریافت مستر کارت موناکو

دریافت مستر کارت موناکو

تقاضای بالای مهاجرت به کشور موناکو باعث آن شده است که ما در این مقاله به بررسی موضوع دریافت مستر کارت موناکو و شرایط آن بپردازیم. بانک های کشور موناکو شرایط افتتاح حساب و اخذ مستر کارت های مختلف را برای کلیه متقاضیان اعم از مقیم ها و غیر مقیم های این کشور فراهم می کنند. اما به شرطی که افراد بتوانند مدارک احراز هویتی خود مثل پاسپورت یا کارت اقامتی را تحویل دهند. انواع مستر کارت های ارائه شده به متقاضیان در موناکو شامل کارت های بدهی، کارت های اعتباری و کارت های پیش پرداخت می باشد.

  • شرایط لازم برای اخذ مستر کارت موناکو چیست؟
  • مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب بانکی در موناکو چیست؟
  • مهم ترین بانک های موناکو کدامند؟
  • چه کسانی می توانند برای دریافت مسترکارت در موناکو اقدام کنند.
  • هزینه دریافت مسترکارت در موناکو چقدر است؟
  • آیا اتباع خارجی مثل ایرانیان نیز می توانند متقاضی گرفتن مستر کارت موناکو باشند؟

مستر کارت های موناکو توسط بانک ها و موسسات اعتباری در این کشور ثروتمند اروپایی صادر شده و در 3 دسته مختلف Credit card یا کارت اعتباری، Debit card یا کارت بدهی و نیز prepaid card یا کارت پیش پرداخت ارائه می شود. جالب است بدانید که از بین این کارت های پرداخت نوع کارت بدهی با بیش از 71% کاربر در رتبه اول مستر کارت های موناکو قرار دارد. بزرگترین دلیل برای این امر نیز امکان مدیریت مستقیم حساب بانکی توسط خود متقاضی است. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگوئی و ارائه مشاوره های برتر برای اخذ انواع مستر کارت اروپایی هستند.

اهمیت دریافت مستر کارت موناکو

حقیقت این است که بدون دریافت مستر کارت موناکو نمی توان برای سفر به این کشور خود را آماده کرد. چرا که دریافت مستر کارت اصلا یکی از ضروریات مهم زندگی در کشوری مثل موناکو می باشد. پس کلیه طیف های مهاجران اعم از دانشجویان، کارگران، کارمندان، کارآفرینان و سرمایه گذاران همه و همه برای سهولت انجام امور روزمره خود نیازمند داشتن کارت پرداخت مستر کارت هستند. باید دانست که هدف از صدور این نوع کارت ها صرفا تسهیل خدمات تراکنش مالی و سرعت بخشی در انجام امور زندگی روزانه می باشد.

در کشور موناکو دو کارت بانکی مستر کارت و ویزا کارت از جمله کارت های فیزیکی هستند که در اکثر ATM ها و فروشگاه ها پذیرفته شده و توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد. اما کارکردهای مستر کارت موناکو نه یک یا دو مورد بلکه متنوع می باشد. از اهم این کارکردها می توان به امکان خرید بلیط مسافرتی، شارژ اجاره خانه، پرداخت هزینه های خرید از فروشگاه ها، خرید آنلاین، پرداخت شهریه دانشگاهی، پرداخت مالیاتی، پرداخت هزینه ویزای کاری موناکو یا ویزای تحصیلی این کشور و … می باشد. پس همانطوری که مشاهده شد، مستر کارت در کشور موناکو درست مثل آچار فرانسه نقش همه کاره ای دارد.

اهمیت دریافت مستر کارت موناکو

شرایط دریافت مستر کارت موناکو

اگر شما قصد افتتاح حساب بانکی و دریافت مستر کارت موناکو را دارید گزینه های مختلفی برای کارگران، دانشجویان، سرمایه گذاران یا بازرگانان وجود دارد. باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که شرایط افتتاح حساب برای شهروندان خارجی مسلط به چند زبان بسیار آسان است. چرا که بانک های بین المللی در کشور موناکو کم نیستند. اما مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی در کشور موناکو عبارت است از:

  • پاسپورت معتبر یا ID کارت
  • مدرک آدرس سکونتی یا اقامت مالی
  • مدرک درآمدی مثل فیش حقوقی و یا نامه از سوی کارفرما
  • در مورد بانک خصوصی (پس انداز اولیه تا سقف مشخص و مدارک فعالیت تجاری مورد نیاز است)

اما اکنون به یک سوال مهمتری می رسیم و آن اینکه آیا مهاجران غیر مقیم نیز می توانند در موناکو حساب بانکی افتتاح کنند؟ در پاسخ به این سوال باد چنین گفت که افراد غیر مقیم نیز امکان افتتاح حساب بانکی و دریافت مستر کارت موناکو را دارند اما به شرطی که حداقل موجودی اصلی را در حساب خود داشته باشند. این حداقل موجودی هم غالبا بین 300000$ تا 1000000$ (دلار) متغیر است.

آشنایی با انواع مستر کارت های موناکو

بانک های موجود در کشور موناکو پس از اففتاح حساب بانکی 3 دسته مختلف Credit card یا کارت اعتباری، Debit card یا کارت بدهی و نیز prepaid card یا کارت پیش پرداخت مستر کارت را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. هر کدامیک از این کارت ها شرایط و امتیازات مختلفی دارد که متقاضیان بایستی آنرا مدنظر قرار دهند. شرایط پرداخت وجه این کارت ها کاملا متفاوت از هم می باشد. پرداخت کارت های بدهی موناکو مستقیما از حساب شخصی خود صاحب کارت اما پرداخت کارت های اعتباری مستقیما از اعتبار بانک صادر کننده کارت صورت می گیرد.

درصد ضریب نفوذ کاربرد انواع مستر کارت ها در موناکو

بنابراین برای اجتناب از ریسک افزایش بدهی بانکی و نیز دردسرهای پرداخت سود بانکی و صد البته جهت اشراف کامل بر روی سپرده موجودی خود، معمولا شهروندان موناکویی و نیز مهاجران خارجی استفاده از کارت های بدهی یا Debit Cards را ترجیح می دهند. به همین دلیل است که بیش از 71% از کاربران کارت های پرداخت استفاده از کارت های بدهی را در اولویت خود قرار می دهند. درباره کارت های پیش پرداخت نیز ذکر این نکته لازم است که این کارت ها صرفا یکبار شارژی بوده و نیز فقط در خریدهای آنلاین از فروشگاه های مجازی کشور موناکو کارایی دارند.

بهترین بانک ها برای دریافت مستر کارت موناکو

در کشور موناکو به دلیل جذب سرمایه گذاری های کلان در بخش های مختلف کشور، صنعت بانکداری و امور مالی جزء صنایع پیشرو و اثرگذار بر روی اقتصاد این کشور محسوب می شود. بانک های موناکویی متشکل از بانک های ملی و بین المللی بوده و همه نوع بانک از بانک های خصوصی مناسب سرمایه گذاران و اعضای خانواده آنها تا بانک های خرده فروشی تجاری در این کشور کوچک اروپایی یافت می شود. اما برترین بانک های موناکویی در زمینه افتتاح حساب بانکی و ارائه انواع مستر کارت عبارتند از:

  • BNP Paribas: این بانک احتمالا بهترین و آسان ترین بانک موناکویی برای افتتاح حساب کارگری و دریافت مستر کارت موناکو می باشد. خدمات این بانک شامل افتتاح حساب ها و کارت های جاری، اعطای بیمه و وام می باشد.
  • Credit Du Nord: این گزینه نیز از جمله بانک های فعال در زمینه افتتاح حساب بانکی و صدور انواع مستر کارت به متقاضیان می باشد و خدمات گسترده و متنوعی را نیز به مشتریان ارائه می کند. همچنین این بانک به ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه مدیریت اموال و دارایی نیز می پردازد.

اما بانک های دیگری نیز در کشور موناکو وجود دارد که بیشتر بر روی مدیریت ثروت خصوصی متمرکز هستند. اینها شامل غول های بانکی مثل HSBC, ING, Barclays و Societe Generale می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است علاوه بر مشاوره جهت اخذ آسان و قانونی اقامت اروپایی و مهاجرت به موناکو همچنین سریعا نسبت به دریافت مستر کارت موناکو اقدام نماید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *