مهاجرت

دریافت مستر کارت نیوزلند

دریافت مستر کارت نیوزلند

دریافت مستر کارت نیوزلند از آن جهت اهمیت دارد که دانشجویان و کارگران زیادی قصد مهاجرت به این کشور را داشته اما برای پرداختهای خود نیازمند کارت اعتباری هستند. این موارد شامل پرداخت هزینه ویزا یا هزینه ثبت نام دانشگاهی می شود. به همین دلیل ما در این نگارش در پی تشریح جزئیات و نحوه اخذ مستر کارت نیوزلند هستیم تا علاوه بر آشنایی با لزوم دریافت آن و نیز کاربردهای روزمره آن با شرایط درخواست و هزینه های اخذ آن نیز آشنا شوید.

  • مستر کارت نیوزلند چه کاربردهایی دارد؟
  • چگونه و از چه راهی می توانم مستر کارت نیوزلند را اخذ کنم؟
  • انواع و بهترین مستر کارت نیوزلند کدامند؟
  • شرایط و مدارک لازم جهت گرفتن مستر کارت نیوزلند چیست؟
  • مزایای دریافت مسترکارت در نیوزلند چیست؟
  • هزینه های دریافت مسترکارت در این کشور چیست؟
  • آیا مسترکارت در نیوزلند دارای اعتبار کافی است؟
  • امتیازات مستر کارت نیوزلند چیست؟

شما در ادامه این مقاله به پاسخ سوالات فوق دست می یابید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تمامی مراحل مهاجرتی همراه متقاضیان محترم بوده و با ارائه به روزترین و کاملترین اطلاعات مهاجرتی آماده راهنمائی شما می باشد.

ضرورت دریافت مستر کارت نیوزلند

با اینکه نیوزلند یک کشور اروپایی نبوده و در منطقه اقیانوسیه واقع شده است. اما به سبب شرایط مناسب کار و زندگی در این کشور، نیوزلند همواره در صدر توجه مهاجران خارجی قرار دارد. سالانه هزاران مهاجر از کشورهای مختلف جهان از جمله هموطنان ایرانی درصدد یافتن فرصت های بهتر تحصیلی یا کاری به کشور نیوزلند مهاجرت کرده و یا قصد مهاجرت به این کشور را دارند. اما باید توجه داشت که فرآیند مهاجرت به نیوزلند فقط مختص مرحله اخذ ویزا نمی باشد بلکه، تامین سرپناه جهت اقامت و نیز دریافت مسترکارت نیوزلند از جمله سایر آیتم های تکمیل کننده فرآیند مهاجرتی به کشور نیوزلند می باشد.

اما مستر کارت نیوزلند چیست و به چه کاری می آید؟ در واقع مستر کارت نیوزلند جزئی از شبکه مستر کارت های بین المللی می باشد که به دارندگان آن امکان انجام تراکنش های پولی و اعتباری روزمره را فراهم می کند. شما با دریافت مستر کارت نیوزلند می توانید کلیه دریافتی ها و پرداختی های روزانه خود را به سهولت و سرعت هر چه تمامتر انجام دهید. در کشور نیوزلند مستر کارت ها جزء متداولترین کارت های اعتباری بوده که برای تراکنش های روزمره در فروشگاه های دارای دستگاه پوز الکترونیکی و ATM ها به کار گرفته می شود.

دریافت انواع مستر کارت نیوزلند

در کشور نیوزلند بانک ها و موسسات مالی مختلفی اقدام به صدور مستر کارت می کنند که هر یک با هدفی و دارای مفاد و شرایط مختلفی صادر می شود. مستر کارت های نیوزلندی مثل سایر مستر کارت های بین المللی بوده و بر روی هر کدامیک شماره کد 16 رقمی حک شده است و از دو طریق آنلاین و مراجعه حضوری به بانک صادر کننده می توان به دست آورد. اما در مجموع، شما در نیوزلند دارای 2 گزینه مستر کارتی هستید:

  • مستر کارت پلاتینیوم (Platinum MasterCard): نوعی کارت اعتباری ویژه خریدهای روزمره در کشور نیوزلند بوده که هم در فروشگاه ها و هم به صورت آنلاین به کار می رود. لازم به ذکر است که مستر کارت پلاتینیوم همچنین از مزایا و امتیازات بالایی نیز برخوردار است. از امتیازات این نوع مستر کارت می توان به بیمه مسافرتی، دسترسی به لانژی های فرودگاه ها، رزرو هتل ها و رستوران ها، اقامت رایگان یک شبه در هتل های طرف قرارداد، پرداخت غرامت تاخیر در پرواز، وجود دستیار مستر کارت اشاره نمود.
  • مستر کارت جهانی (World MasterCard): نوعی کارت اعتباری در کشور نیوزلند است اغلب برای انجام مسافرتهای داخلی و بین المللی مورد استفاده می باشد. این کارت اعتباری به شما انعطاف پذیری در جستجوی مکان های سفر را داده و اجناس یا آیتم های مورد علاقه شما را تعقیب می کند اما امتیازات اخذ این نوع مستر کارت نیز شامل گرفتن تخفیف، بیمه سفر، بیمه سوانح مسافرتی و غیره می باشد.

دریافت انواع مستر کارت نیوزلند

صادر کنندگان انواع کارت های اعتباری در نیوزلند

متولیان صدور مستر کارت در کشور نیوزلند معمولا بانک ها و موسسات مالی و اعتباری این کشور هستند که طرف قرارداد با شرکت MasterCard آمریکا می باشند. بر این اساس، درخواست مستر کارت نیوزلند به دو طریق انجام پذیر است. روش اول از طریق شیوه آنلاین و روش دوم از طریق مراجعه به بانک صادر کننده می باشد. اما باید توجه داشت که این بانک ها انواع مختلف مستر کارت را با شرایط و هزینه های مختلف صادر میکنند. پس صادر کنندگان کارت اعتباری مستر کارت، مستر کارت پلاتینیوم و مستر کارت جهانی در کشور نیوزلند عبارتند از:

انواع مستر کارتصادر کنندهآدرس اینترنتیشماره تماس
صادر کنندگان مستر کارت پلاتینیوم نیوزلندKiwibank https://www.kiwibank.co.nz/personal-banking/credit-cards/airpoints-credit-cards/platinum-mastercard/0800 787 888
Westpachttps://www.westpac.co.nz/credit-cards/airpoints/airpoints-platinum-mastercard/0800 888 111
https://www.westpac.co.nz/credit-cards/hotpoints/hotpoints-platinum-mastercard/
صادر کنندگان کارت اعتباری مستر کارت نیوزلندBNZhttps://www.bnz.co.nz/personal-banking/credit-cards0800 275 269
Citibank N.A. (شعبه نیوزلند)http://nzbanks.com/banks/citibank-new-zealand(+64) 9 307 1902
Kiwibankhttp://www.kiwibank.co.nz/personal-banking/credit-cards/0800 11 33 55
Westpachttp://www.westpac.co.nz/credit-cards/0800 400 600
Flexi Cards Ltdwww.qmastercard.co.nz0800 119 100
صادر کننده مستر کارت جهانی نیوزلندWestpachttps://www.westpac.co.nz/credit-cards/hotpoints/hotpoints-world-mastercard/0800 774 577
https://www.westpac.co.nz/credit-cards/airpoints/airpoints-world-mastercard/0800 888 111

شرایط دریافت مستر کارت نیوزلند برای ایرانیان

شما به عنوان یک شهروند ایرانی متقاضی مهاجرت به نیوزلند باید قبل از سفر خود به این کشور مستر کارت نیوزلندی دریافت کنید. درست است که به دو روش مجازی و حضوری می توان مستر کارت نیوزلند را دریافت نمود ولی فعلا این امکان برای هموطنان ایرانی مهیا نیست. دلیل این امر اعمال محدودیت های مالی و بانکی ناشی از تحریم های بین المللی می باشد. بنابرین متقاضیان دو راه پیش رو دارند. یا از طریق سفر به کشورهایی نظیر امارات یا ترکیه و درخواست از بانک های ویژه ای نسبت به دریافت مستر کارت نیوزلند اقدام نمایند و یا فعلا از طریق دریافت مستر کارت مجازی (pre-paid MasterCard) از سایت های ایرانی مشخص، امورات خود را انجام داده و سپس با مهاجرت به نیوزلند درخواست خود را تحویل دهند.

تنها تفاوت دو مستر کارت مجازی و فیزیکی نیوزلند نیز در مدت اعتبار کارت اعتباری و نیز سقف شارژ آنها است. در نوع مجازی اعتبار کمتر از 1 سال و حداکثر پرداختی تا سقف 10000$ (دلار) اما در حالی که در مستر کارت فیزیکی سقف و محدوده شارژ گاها تا 60000$ (دلار) هم می رسد و مدت اعتبار آن تا حداکثر 4 سال است. نقطه اشتراک هر دوی این کارت های اعتباری امکان خرید اینترنتی آنها است. کارشناسان و وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای عزیزان در اخذ تابعیت و اقامت در نیوزلند و همچنین دریافت مستر کارت این کشور نیز می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *