مهاجرت

دریافت مستر کارت کانادا

دریافت مستر کارت کانادا

همه ساله هموطنان زیادی به عناوین مختلفی ویزای کانادا را اخذ نموده و با دریافت مستر کارت کانادا امکان انجام تراکنش های مالی و اعتباری خود را فراهم می کنند. در حقیقت، هموطنانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند باید در جریان باشند که یکی از ملزومات سفر آسان آنها به این کشور داشتن کارت اعتباری Debit Mastercard یا مستر کارت کانادایی است. شما با در اختیار داشتن این کارت مهم می توانید کلیه معاملات و تراکنش های خود در کشور کانادا شامل پرداخت هزینه های خرید، پرداخت اجاره بها، پرداخت شهریه دانشگاهی وغیره به آسانی و سریعا انجام دهید.

  • مستر کارت کانادا چیست و چه کاربردی دارد؟
  • چگونه می توانم مستر کارت کانادایی دریافت کنم؟
  • بهترین مستر کارت کانادا برای دانشجویان ایرانی کدام است؟
  • آیا مسترکارت کانادا دارای اعتبار کافی برای استفاده است؟
  • آیا می توان کارت های اعتباری دیگری بجز مسترکارت دریافت کرد؟

معمولا در کانادا مستر کارت ها توسط بانک مونترال یا به اختصار BOM و بانک ها و موسسات معتبر دیگر برای متقاضیان صادر می شود. متقاضیان می توانند از این طریق کلیه تراکنش های داخلی و بین المللی خود را به سهولت تمام انجام دهند دانشجویان، کارگران و کارمندان، سرمایه گذاران و کارآفرینان همگی برای تسریع در روند فعالیت عادی خود در کانادا نیازمند مستر کارت هستند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا علاوه بر شرایط ویزای کانادا به سوالات هموطنان در خصوص اخذ مستر کارت این کشور نیز پاسخ دهند.

معرفی مستر کارت کانادا

مستر کارت کانادا با عنوان Debit Mastercard از جولای سال 2016 توسط بانک مونترال (BOM) برای متقاضیان صادر می شود. همانند اغلب کارت های اعتباری کانادایی، مستر کارت کانادا از براند مشترک Interac برخوردار بوده و صرفا بر روی آن شبکه و جهت انجام تراکنش های نقطه فروش یا همان پوز در کانادا کار می کند. اما هم اکنون موسسات و بانک های زیادی در کانادا مجوز صدور این نوع کارتها را دارند. باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که از شبکه مستر کارت کانادا همچنین می توان برای انجام معاملات و تراکنش های اینترنتی و بین المللی نیز بهره گرفت.

لازمه این کار نیز دریافت سکیورتی کد یا کد امنیتی از طریق ایجاد رمز کاربری در حساب شخصی افراد می باشد.

مشخصات مستر کارت کاناداشرح
نوع شرکتدولتی
نوع خدماتخدمات مالی
سال تاسیس1966
دفتر مرکزیدفتر بین المللی مستر کارت، پورشاز، نیویورک، کانادا
بانک کانادایی صادر کنندهبانک مونترال (BOM)
محصولاتکارت های اعتباری، سیستم های پرداخت

ضرورت دریافت مستر کارت کانادا

کانادا به واسطه فرصت های بکر و نایابی که در اختیار مهاجران خارجی قرار می دهد به بهشت مهاجران خارجی محسوب می شود. امکان اخذ سریع و آسان اقامت دائم (PR)، امکان به همراه آوردن کلیه اعضای خانواده، وجود کالج ها و دانشگاه های معتبر بین المللی، وجود فرصت های بی شمار اشتغال مخصوصا برای نیروهای متخصص و فنی و از همه مهمتر کیفیت زندگی بسیار بالا شرایطی را به وجود آورده است که همگان در آرزوی مهاجرت به کانادا و بهره مندی از مزایا و امکانات این کشور مهاجر پذیر هستند.

اما همان طوری که می دانید هر سفری نیازمند یکسری ملزومات و نیازمندی هایی می باشد. یکی از مهمترین ملزومات مهاجرت به کانادا دریافت مستر کارت این کشور می باشد. دانشجویان از طریق مستر کارت خود می توانند شهریه سالیانه خود را پرداخت نموده و به هنگام پرداخت هزینه های زندگی از آن استفاده کنند. کارگران خارجی نیز از این کارت اعتباری می توانند حق بیمه، مالیات بر درآمد، قبوض منزل، هزینه خانواده و غیره را پرداخت کنند. اما سرمایه گذاران می توانند از مستر کارت کانادا برای پرداخت هزینه های ثبت شرکت، حقوق کارگران شرکت، خرید سهام، خرید ملک، مالیات بر ارزش افزوده (VAT) و هزینه جاری استفاده کنند. بنابراین هر قشری از مهاجران خارجی با توجه به شرایط فعالیت و زندگی خود در کانادا نیازمند دریافت مستر کارت می باشد.

ضرورت دریافت مستر کارت کانادا

شرایط دریافت مستر کارت در کانادا و کشورهای مختلف

در صورتی که شما نیز جزء متقاضیان مهاجرت به کانادا جهت تحصیل یا کار می باشید، شما همزمان با فرآیند اخذ ویزا علاوه بر یافتن خانه اجاره ای در کانادا همچنین باید به فکر افتتاح حساب بانکی و دریافت مستر کارت کانادا باشید. اما چگونه؟ برای دریافت مستر کارت کانادا دو راه وجود دارد. این روش ها یا از داخل کانادا و یا خارج از این کشور (از طریق درخواست آنلاین) می باشد.

برای این منظور، بانک ها از شما دو مدرک اصلی یعنی پاسپورت معتبر و نیز مدرک آدرس سکونتی مثل قبض آب، برق و غیره یا کارت رای دهنده را می خواهند. بهترین بانک کانادایی برای دریافت مستر کارت نیز بانک مونترال (BOM) می باشد که با اعطای بسته برای مهاجران تازه وارد آنها را تحت پوشش قرار می دهد. هزینه اخذ مستر کارت در این بانک رایگان بوده و متقاضیان می توانند همچنین برای اخذ وام مسکن نیز درخواست دهند.

اما علاوه بر BOM، بانک ها و موسسات زیر انواع مستر کارت ها شامل کارت های استاندارد، کارت های جهانی و کارت های تخبگان جهانی را صادر می کنند:

  • ATB Financial
  • Bank of China (کانادا)
  • BMO Bank of Montreal
  • Brim Financial
  • Canadian Tire Bank
  • Capital One
  • CIBC
  • Collabria Financial Services Inc.
  • CUETS Financial
  • Desjardins
  • HSBC Bank Canada
  • MBNA
  • National Bank of Canada
  • People’s Trust
  • President’s Choice Financial
  • Rogers Bank
  • RBC Royal Bank
  • Servus Credit Union

دریافت بهترین مستر کارت های کانادا

مستر کارت های کانادا ضمانت تراکنش جهانی را داشته و تقریبا کلیه مستر کارت های صادره در این کشور این ضمانت را به مشتریان خود ارائه می دهند. اما مشتریان آنها را فقط بابت این ضمانت انتخاب نمی کنند بلکه آنها را بر مبنای معیارهای دیگری مثل بهره پایین، بازپرداخت نقدی و نیز پاداش های مسافرت و غیره انتخاب می کنند.

در جدول زیر می توان با بهترین مستر کارت های کانادا به همراه دلایل برتری آنها آشنا شد:

کارت اعتباریدلایل برتری
Tangerine Money-Back Credit Cardبهترین بازپرداخت نقدی به همراه دسته های پاداش
Rogers World Elite Mastercardبهترین مسترکارت دارای بازپرداخت نقدی
BMO Air Miles World Eliteبهترین مستر کارت مسافرت های هوایی
BMO World Eliteبهترین کارت اعتباری مستر کارت جهت مسافرت
MBNA Rewards Platinum Plusبهترین کارت مسافرتی رایگان
PC Financial World Eliteبهترین مستر کارت برای خرید از فروشگاه ها
MBNA Rewards Elite Mastercardبهترین مستر کارت برای خریداران فروشگاه های زنجیره ای
MBNA True Line Gold Mastercardبهترین مستر کارت کم بهره
BMO CashBack Mastercardبهترین مستر کارت برای دانشجویان

با توجه به جدول فوق توریست ها، کارگران، کارمندان، دانشجویان، سرمایه گذاران و اقشار دیگر از مهاجران ایرانی می توانند با توجه به امتیازات هر یک از مستر کارت ها، کارت اعتباری مخصوص خود را درخواست دهند. کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این تحلیل تلاش نمودند تا اطلاعات تکمیلی در باب درخواست مستر کارت در کشور کانادا ارائه نمایند. اما در صورت سوال درباره اقامت دائم کانادا و روشهای اخذ آن با شماره تماس این موسسه تماس گرفته و مشاوره های لازمه را از کارشناسان دپارتمان مهاجرت به کانادا دریافت نمائید. لازم به ذکر است که دریافت انواع مستر کارت در حال حاضر، یکی از خدمات این موسسه می باشد.

سوالات متداول در خصوص دریافت مستر کارت کانادا

در بخش پایانی مفتخر به پاسخ گویی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • ضرورت دریافت مستر کارت کانادا چیست؟ اما همان طوری که می دانید هر سفری نیازمند یکسری ملزومات و نیازمندی هایی می باشد. یکی از مهمترین ملزومات مهاجرت به کانادا دریافت مستر کارت این کشور می باشد. دانشجویان از طریق مستر کارت خود می توانند شهریه سالیانه خود را پرداخت نموده و به هنگام پرداخت هزینه های زندگی از آن استفاده کنند. کارگران خارجی نیز از این کارت اعتباری می توانند حق بیمه، مالیات بر درآمد، قبوض منزل، هزینه خانواده و غیره را پرداخت کنند. اما سرمایه گذاران می توانند از مستر کارت کانادا برای پرداخت هزینه های ثبت شرکت، حقوق کارگران شرکت، خرید سهام، خرید ملک، مالیات بر ارزش افزوده (VAT) و هزینه جاری استفاده کنند.
  • معرفی مستر کارت کانادا به چه صورت است؟ مستر کارت کانادا با عنوان Debit Mastercard از جولای سال 2016 توسط بانک مونترال (BOM) برای متقاضیان صادر می شود. همانند اغلب کارت های اعتباری کانادایی، مستر کارت کانادا از براند مشترک Interac برخوردار بوده و صرفا بر روی آن شبکه و جهت انجام تراکنش های نقطه فروش یا همان پوز در کانادا کار می کند. اما هم اکنون موسسات و بانک های زیادی در کانادا مجوز صدور این نوع کارتها را دارند. باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که از شبکه مستر کارت کانادا همچنین می توان برای انجام معاملات و تراکنش های اینترنتی و بین المللی نیز بهره گرفت.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *