مهاجرت

دریافت مستر کارت کرواسی

دریافت مستر کارت کرواسی

یکی از پیش شرط های اقامت و زندگی در کشور کرواسی، دریافت مستر کارت کرواسی و انجام تراکنش های روزانه با استفاده از آن می باشد. در واقع شما برای دست یابی به آمادگی قبل از سفر به کرواسی نیازمند درخواست مستر کارت معتبری با توجه به شرایط خود می باشید. اما قبل از هر اقدامی متقاضیان می بایست با شرایط افتتاح حساب در کشور کرواسی و نیز مزایا و معایب هر یک از انواع مستر کارت های صادره توسط بانک های کرواسی آشنا شوند.

  • برای اخذ مستر کارت از کشور کرواسی چه مدارکی لازم است؟
  • انواع مستر کارت صادره توسط بانک های کرواسی کدامند؟
  • تفاوت مستر کارت مجازی و فیزیکی کرواسی در چیست؟
  • هزینه دریافت مسترکارت در کشور کرواسی چقدر است؟
  • شرایط خرید بدون مسترکارت در کرواسی چگونه است؟
  • امتیازات مستر کارت کشور کرواسی برای متقاضیان چیست؟

شما برای افتتاح حساب بانکی در کشور کرواسی نیازمند ارائه مدارک مربوط به اثبات هویتی و اثبات سکونتی می باشید. در همین راستا شما پس از تحویل مدارک خود می توانید نسبت به اخذ مستر کارت فیزیکی کرواسی اقدام نمائید. ما در این مقاله علاوه بر معرفی مستر کارت کرواسی شما را با کاربردها، امتیازات، انواع و اقسام و شرایط اخذ مستر کارت های کرواسی آشنا می کنیم. در صورت وجود هر گونه سوالی، مطمئنا مشاوره های کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند مکمل اطلاعات ارائه شده در این مقاله باشد.

نیاز به دریافت مستر کارت کرواسی

کرواسی از جمله کشورهای اروپایی است که بمانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپایی در مبادلات و تراکنش های مالی خود از انواع کارت اعتباری بهره می گیرد. ویزا کارت (Visa Card) و مستر کارت (Master Card) دو کارت اعتباری پر مصرف و رایج در بین کروات ها محسوب می شود. اما این دو کارت اعتباری چه تفاوتی دارند؟ دو کارت مذکور از لحاظ عملکرد و ماهیت کاری هیچ تفاوتی ندارند و صرفا بستر کاری آنها یعنی سیستم پرداختی آنها متفاوت از هم می باشد. اما نباید از این نکته نیز غافل شد که با وجود هزینه بالای مستر کارت اما امتیازات مسافرتی آن موجب استقبال توریست ها و گردشگران از این نوع کارت اعتباری شده است.

اما حتما از قبل با نام مستر کارت در فیلم ها یا تیزرهای تبلیغاتی آشنا هستید. مستر کارت در اصل نوعی کارت اعتباری بین المللی است که با هدف تسریع و آسان سازی انواع و اقسام تراکنش ها برای متقاضیان صادر می شود. مستر کارت در کشورهای مختلف جهان از جمله در خود کشور کرواسی فواید و کاربردهای فراوانی دارد. از جمله کاربردهای آن می توان به انجام خریدهای روزانه از مغازه ها و فروشگاه ها، پرداخت هزینه زندگی در کرواسی مثل اجاره خانه یا پرداخت قبوض خانگی، پرداخت شهریه دانشگاهی، پرداخت مالیاتی و غیره اشاره نمود. نکته اینکه کلیه پرداخت ها در کرواسی را همچنین می توان با پرداخت موبایل انجام داد.

شرایط کلی جهت دریافت مسترکارت کرواسی به چه صورت است:

شرایط کلی جهت دریافت مسترکارت کرواسی

شرایط دریافت مستر کارت کرواسی

اصولا کارت های اعتباری در بین مردم و تجار اهل کرواسی در انجام معاملات روزمره خود از جایگاه مهمی برخوردار است و به همین دلیل نیز اکثر تراکنش های انجام شده در کرواسی نیز به مدد همین کارت های اعتباری از جمله مستر کارت ها انجام می شود. هم اکنون ATM ها، فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و شرکت های زیادی در کرواسی وجود دارد که برای پرداخت هزینه ها مستر کارت را قبول می کند. اما نکته جالب اینکه مالکان خانه و آپارتمان در کرواسی هرگز پرداخت اجاره یا پیش پرداخت را با استفاده از مستر کارت قبول نکرده و پول نقدی از مستاجران طلب می کنند. بنابرین در موارد کاربرد کارت اعتباری مستر کارت در کشور کرواسی نیز باید دقت نمود.

متقاضیان در زمینه دریافت مستر کارت کرواسی می توانند از دو گزینه مستر کارت مجازی یا Prepaid و مستر کارت فیزیکی بهره ببرند. اما شرایط این دو نوع مستر کارت کمی متفاوت است. متقاضیان اخذ مستر کارت فیزیکی کرواسی جهت اخذ کارت اعتباری خود حتما بایستی به بانک مراجعه و ضمن افتتاح حساب بانکی برای دریافت مستر کارت خود اقدام نمایند. بانک های کشور کرواسی جهت افتتاح حساب و صدور مستر کارت مدارک زیر را از متقاضیان می خواهند:

  • مدرک هویتی (پاسپورت، گواهینامه، کارت تامین اجتماعی، کارت شناسائی)
  • ویزای اقامت کر.اسی (در صورت وجود)
  • حداقل میزان اسمی پول به واحد کونا یا یورو (باید توجه کرد که حداقل مبلغ درخواستی ممکن است بین بانک های مختلف کشور کررواسی متفاوت باشد)

شرایط دریافت مستر کارت کرواسی

دریافت انواع مستر کارت کرواسی

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مختلفی در کشور کرواسی حضور دارند که به صدور انواع کارت اعتباری مثل مستر کارت می پردازند. از جمله این بانک ها می توان به Privedna Banka، Raiffeisenbank Austria Zagreb، Addiko Bank، Splitska Bank، Hrvatska Postanska Banka و غیره اشاره نمود. بانک های مذکور انواع مستر کارت کرواسی را در دو شکل فیزیکی و مجازی برای متقاضیان صادر می کنند. این دو نوع مستر کارت تفاوت های آشکاری با هم از نظر نرخ سود، سقف موجودی حساب، برنامه های مزایا و پاداش و نیز مدت اعتبار دارد.

معمولا اخذ مستر کارت فیزیکی کرواسی مثل کارت های اعتباری یا دبیت کارت ها نیازمند مراجعه به بانک ذیربط و تشکیل حساب بانکی مشخصی است ولی در فرآیند اخذ مستر کارت های مجازی از کشور کرواسی هیچ نیازی به حضور در بانک و تحویل اسناد و مدارک نیست. اما باید توجه داشت که سقف موجودی مستر کارت های فیزیکی و ایضا مدت اعتبار این نوع کارت ها بسیار طولانی تر از نوع مجازی آن می باشد. پس متقاضیان همچنین باید توجه نمایند که داشتن مستر کارت فیزیکی همراه با دریافت امتیازات و پاداش بوده و از قابیلیت شارژ متعدد و نیز خرید اینترنتی برخوردار هستند. در حالیکه مستر کارتهای مجازی یکبار شارژ هستند.

مزایا و امتیازات مستر کارت کرواسی

علاوه بر کاربردهای مستر کارت کرواسی در آسان سازی و سریع کردن انواع تراکنش های مشتریان، مستر کارت های کرواسی مثل دیگر مستر کارت های بین المللی از طیف وسیع و گسترده ای از مزایا برخوردار هستند که در اینجا به صورت فهرست وار به آنها اشاره می کنیم:

  • اعتبار 3 الی 4 سال
  • تضمین ریفاند یا همان بازپرداخت کل پول تا مدت زمان مشخص
  • برخورداری از ضریب امنیتی بالا
  • امکان جایگزینی سریع کارت مفقودی یا سرقتی
  • پرداخت به صورت آنلاین و آفلاین
  • امکان برداشت از حساب و خرید از POS فروشگاهی
  • امکان کارت به کارت مبلغ به غیر
  • سود بانکی پایین
  • و امتیازات دیگر

اگر شما هم جزء علاقه مندان و متقاضیان مهاجرت به کرواسی از طرق مختلف هستید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارزیابی دقیق و کامل پرونده مهاجرتی شما می تواند بهترین گزینه مهاجرتی پیش روی شما را ارائه داده و از اول تا آخر پروسه مهاجرتی همراه شما عزیزان باشد. همچنین در صورتی که تمایل دارید که مستر کارت یک کشور اروپایی را در اختیار داشته باشید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص دریافت مستر کارت کرواسی

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات شما عزیزان در خصوص دریافت مستر کارت کرواسی پاسخ دهیم. برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا دریافت مستر کارت کرواسی با چالش های ویژه ای همراه است؟ اصلی ترین چالشی که دارندگان مستر کارت کرواسی با آن مواجه هستند، حاشیه های موجود نرخ ارز و هزینه تبدیل ارز در این کشور می باشد.
  • با دریافت مستر کارت کرواسی در کدام مناطق می توان از این کارت استفاده کرد؟ دارندگان مستر کارت کرواسی می توانند در اکثر فروشگاه ها، مغاذه ها، رستوران ها و موسسات تجاری از این کارت اعتباری استفاده کنند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *