ویزای تحصیلی

دوره های آسبیلدونگ در آلمان

دوره های آسبیلدونگ در آلمان

متقاضیانی که قصد دارند در طول مدت کوتاهی در کشور آلمان به موقعیت شغلی خوبی دست پیدا کنند می توانند به گذراندن دوره های آسبیلدونگ در آلمان بپردازند. با گذراندن این دوره تضمینی برای آینده کاری شما در کشور صنعتی و پیشرفته آلمان وجود دارد. در این کشور بیش از 500 دوره آسبیلدونگ ارائه می شود که فرد می تواند با گذراندن دوره مورد نظر در شغل و حرفه مورد نظر خود مشغول به کار شوند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با نگارش این مقاله در رابطه با دوره های آسبیلدونگ سعی دارند اطلاعات مختصری در خصوص چگونگی شرکت در این دوره ها در اختیار متقاضیان قرار دهند. اگر شما هم تصمیم دارید در Ausbildung شرکت کنید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

  • شرایط کار در آلمان چیست؟
  • چه کسانی می توانند در دوره های آوسبیلدونگ در آلمان شرکت کنند؟
  • محدودیت های سنی شرکت در دوره های کارورزی در کشور آلمان چیست؟
  • آیا برای شرکت در این دوره های آموزشی نیاز به فراگیری زبان آلمان هست؟

وبینار تخصصی مهاجرت کاری به آلمان

 

درباره دوره های آسبیلدونگ در آلمان

همانطور که گفته شد این دوره ها در 500 نوع ارائه می شوند، قطعا تمامی این دوره ها کارائی خاص مورد نظر متقاضی را ندارند، به صورت کلی می توان گفت علاقه و انگیزه هر فرد در موقعیت شغلی او تاثیر دارد. پس لازم است متقاضی پیش از انتخاب دوره های آموزشی آسبیلدونگ به علاقه و انگیزه خود توجه کند. سیستم آموزش در این کشور با سایر کشورها متفاوت است، آلمانی ها برای آنکه بتوانند آموزش تئوری را به آموزش عملی نزدیک کنند و کارائی آموزش ها را در زمینه ها و بخش های مختلف که به آموزش عملی نیاز دارند بیشتر کنند نوع آموزش های ارائه شده را تغییر داده اند. در سیستم آموزشی این کشور رشته هایی که نیاز به دوره های عملی دارند در دوره های آموزشی-مهارتی که به دوره های آسبیلدونگ معروف اند تعریف می شود. مدت زمان این دوره های بسته به رشته از یک تا سه سال متغییر است و بسته به اینکه شما در زمینه و رشته انتخاب شده در چه سطحی هستید و آیا پیش زمینه و تجربه ای در این باره داشته اید یا خیر میتواند متفاوت باشد.

تنها راه ورود به بازار کار این کشور رفتن به دانشگاه ها و گذراندن دوره های آکادمیک نیست، متقاضیان می توانند با گذراندن دوره های آسبیلدونگ در شغل مورد نظر خود مشغول به کار شوند. متقاضیان می توانند پس از گذراندن دوره متوسطه برای تحصیل در دوره های آسبیلدونگ اقدام کنند، طول مدت این دوره ها بین 1 تا 3 سال بوده که با توجه به رشته انتخابی این مدت متغیر خواهد بود. لازم به ذکر است این دوره ها به 2 صورت نظری و عملی برگزار می شوند، دوره های نظری در کالج یا دانشگاه مورد نظر برگزاری می شود و دوره های عملی معمولا در کارخانه ها، کارگاه ها یا سایر مراکز مرتبط برگزار می شود.

درباره دوره های آسبیلدونگ در آلمان

شرایط تحصیل در دوره های آسبیلدونگ

متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد شرکت در دوره های آسبیلدونگ را دارند باید دارای مدرک معتبر زبان آلمانی و مدرک تحصیلی از مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی باشند. باید به این نکته اشاره کرد که ارائه مدرک زبان آلمانی بسیار مهم است و لازم است متقاضیان پیش از انجام اقدامات لازم دوره های آموزش این زبان را گذرانده باشند. لازم به ذکر است برای تحصیل در برخی از کالج ها متقاضی باید در آزمون ورودی شرکت کند و موفق شود حداقل نمره تعیین شده را کسب کند، آزمون های ورودی با توجه به دوره انتخابی فرد متفاوت است و ممکن است برای شرکت در برخی از دوره ها آزمون به صورت تئوری برگزار شود.

حال این سوال مطرح می شود چه زمانی باید برای شرکت در دوره های آسبیلدونگ ثبت نام کرد؟ معمولا شرکت ها و کارخانه های بزرگ کشور آلمان بین 6 ماه تا 1 سال و نیم پیش از شروع دوره ها فراخوان ثبت نام را اعلام می کنند. دوره های آسبیلدونگ همانند دوره های دانشگاهی 2 بار در طول سال برگزار می شود، در واقع می توان گفت شروع ترم های آسبیلدونگ همزمان با شروع دوره های دانشگاهی است. متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور آلمان به مطالعه مقاله تحصیل در آلمان بپردازید.

پایان دوره های آسبیلدونگ در آلمان

دانشجویان پس از گذراندن دوره های آسبیلدونگ مدرک پایان دوره خود را از کالج یا موسسه برگزار کننده دوره دریافت می کنند و برای شروع کار به صورت حرفه ای آماده می شوند. دقت داشته باشید که مدارک دریافت شده برای یافتن کار در این کشور دارای اعتبار می باشند و فرد می تواند با این مدرک به راحتی وارد بازار کار مرتبط با دوره گذرانده شده شود. همچنین دانشجویان می توانند در همین رشته و یا سایر رشته های مورد نظر تحصیلات آکادمیک خود را در دانشگاه ها و یا موسسات آموزش عالی معتبر کشور آلمان ادامه دهند. از دوره های آسبیلدونگ پرتقاضا و مورد نیاز در این کشور می توان به دوره های زیر اشاره کرد.

  • آسبیلدونگ تکنیسین تاسیسات تبرید
  • آسبیلدونگ مددکار مراقبت از سالمندان
  • آسبیلدونگ راننده قطار (لوکوموتیوران)
  • آسبیلدونگ برق کار صنعتی
  • آسبیلدونگ مکانیک فنی دستگاه ها و تجهیزات گرمایشی، تهویه مطبوع و بهداشتی

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص دوره های آسبیلدونگ کسب کردید. متقاضیانی که دارای مدرک فنی و حرفه ای می باشند می توانند در کشور آلمان در شغل های مرتبط مشغول به کار شوند، برای بررسی شرایط کار با مدرک فنی و حرفه ای به مقاله کار در آلمان با مدرک فنی و حرفه ای مراجعه کنید. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ثبت نام در دوره های آسبیلدونگ آلمان با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

4.8/5 - (6 امتیاز)

68 دیدگاه برای “دوره های آسبیلدونگ در آلمان

  1. محمد گفت:

    سلام من فارغ‌التحصیل کارشناسی MBA هستم و ۲۳ سالمه از این طریق میتونم اقدام کنم؟ یک سال زمان خدمت دارم
    و یا مهاجرت تحصیلی ! ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید برای دوره های آسبیلدونگ در آلمان هم اقدام کنید به شرط اینکه B2 آلمانی داشته باشید

    2. سیف الله گفت:

      سلام من دیپلم کاردانش دارم و برق کار خودروام
      آیا میتونم در دوره های اسبیلدونگ شرکت کنم

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شرایط سنی شما هم مهم هست.
        اگر از نظر سنی و شرایط زبان آلمانی استانداردها رو داشته باشید، می تونید اقدام کنید

  2. ali گفت:

    سلام، ۱۹ سالمه و مدرک b2 رو دارم، از هنرستان موسیقی فارغ‌التحصیل شدم و یه مدرک مهندسی صدا فنی و حرفه‌ای هم دارم که مستقل می‌تونم باهاش درآمد داشته باشم.

    می‌تونم برای آسبیلدونگ موسیقی آلمان اقدام کنم؟ برای اقدام باید چه پروسه‌ای رو طی کنم ؟ آیا می‌تونم در کنار آسبیلدونگ موسیقی با ترجمه‌ی مدارک فنی و حرفه‌ای خودم در آلمان درآمدزایی بکنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بعضی ا دوره های اسبیلدونگ در آلمان همراه با درآمد هستند که این و پیدا کردن این مورد به عهده خودتون هست.
      برای این که بتونید شرایط بهتری داشته باشید بهتر هست موسساتی رو جستجو کنید که حداقل از سال دوم به شما حقوق می دن

      1. ali گفت:

        سلام، ممنونم، یعنی در نهایت شانسی برای آسبیلدونگ دارم؟
        با توجه به سن و مدرک زبان و دیپلم.

        پروسه‌ی کلی اقدام برای آسبیلدونگ چیه؟ الان باید برای اقدام چه کار کنم؟ وقت سفارت و … و پروسه‌ی کلی رو اگر توضیح بدید ممنون می‌شم.

        1. امیر جلالی گفت:

          به دلیل این که سنتون کم هست شانس دارید.
          شما باید از یکی از مراکزی که این دوره ها رو ارائه می کنه پذیرش دریافت کنید و بعد ویزا بگیرید برای ورود به آلمان

  3. حمید گفت:

    سلام
    من 32سال سن دارم متاهل با یک فرزند
    12سال سابقه چاپ افست دارم خواستم بدونم میتونم از طریق اسپیلدونگ ویزای کار بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر نهایت تا 25 سال می شه برای این مسیر اقدام کنن.
      در صورتی که شما می تونید مستقیما برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید

  4. محمود گفت:

    باسلام لیسانس هنر دانشگاه تهران ومدارک فنی حرفه ای مرتبط با رشته تحصیلی دارم سن45سال آیا برای شرایط اسبیلدونگ امیدی هست اقدام کنم متشکرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوره های اوسبیلدونگ تا 25 سال هست

  5. مریم گفت:

    سلام وقت بخیر من29سالمه لیسانس الکترونیک دارم اما شغلم مرتبط با رشته ام نیست صرافی کارمیکنم بیمه ام هستم .خواندن زبام المانی هم شروع کردم.چطور میتونم اقدام کنم؟ممنون میشم بگید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این دوره نهایتا تا 25 سالگی میشه براش اقدام کرد.
      بهتر هست از روش های مهاجرتی دیگه استفاده کنید. با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند

  6. جلیل گفت:

    سلام من 37 سالمه ارشد فناوری سلامت از دانشگاه علوم پزشکی با 12 سال سابقه بیمه و 2 پسر دارم و خانومم هم 34 ساله و ارشد ارزیابی فناوری سلامت و 2 سال سابقه بیمه دارند برای ویزای کار در آلمان بهترین راهکار چیه؟ ممنون میشم راهتمایی بفرمایید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما شانس دریافت ویزای کاری آلمان رو خواهید داشت فقط به شرط این که تا سطحB1 زبان آلمانی یاد بگیرید.

  7. سینا گفت:

    سلام من ۲۴ سالمه و مدرک کاردانی ادبیات انگلیسی از دانشگاه سراسری دارم، متاسفانه معدل دیپلمم ک دیپلم تجربی بوده پایینه و سطح زبان انگلیسم قابل توجه اما زبان آلمانی رو بلد نیستم، دو سال گذشته رو مشغول خدمت سربازی و دریافت پاسپورت بودم آیا شانسی برای آسبیلدون دارم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه شرایط سنی شما یک مقدار بالا رفته و به همین دلیل نمی تونیم شانس زیادی برای شما قائل باشیم چراکه وقت سفارت آلمان هم شما احتمالا ندارید.

  8. مرتضی گفت:

    سلام
    من 24 سالمه لیسانس الکترونیک صنعتی دارم. یک مدرک فوریتهای پزشکی و یک مدرک فنی حرفه ای.
    سابقه کاری ندارم و دارم زبان آلمانی یاد میگیرم. چطور میتونم اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      دوره های کارورزی آلمان رو میتونید اقدام کنید

  9. شیدا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ۲۰ سالمه دیپلم گرافیک دارم و به صورت غیر آکادمیک (از طریق کلاسهای بیرون) یه مقدار کمی آموزش موسیقی دیدم، میخوام برای آوسبیلدونگ موسیقی اقدام کنم، آیا آموزشها از صفر هست یا پیش نیاز خاصی میخواد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله سن و رزومه شما و مدرک تحصیلی شما خیلی مهمه
      و المان از طریق آوسبیلدونگ نمیتونید اقدام کنید
      بهتره که اگر به فکر دوره تجصیلی موسیقی هستید به کشورهایی فکر کنید که در این حوزه میتونید پذیرش و ویزا بگیرید

  10. فروغ گفت:

    سلام من 26 سالمه، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک خوندم.
    اگر برم تو کار کارشناس فروش در تجهیزات پزشکی و تا دوسال کار کنم در این زمینه، برای آوسبیلدونگ و جاب آفر خوبه؟
    یا نه شغلم تعمیرات بردهای تجهیزات پزشکی باشه بیشتر به نفعمه برای مهاجرت؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      آوسبیلدونگی که میفرمایید تا 2 سال دیگه شرایط سنی شما سخت میشه برای اقدام اون. بهتر ه که الان بررسی کنید که آیا از این طریق میتونید اقدام کنید یا نه
      از قدم ابتدا جسارتا دارید مسیر اشتباهی رو طی میکنید چون توضحیش مفصله پیشنهاد میکنم اول با ما تماس بگیرید تا مسیر درست رو کامل بشنوید

  11. محی الدین گفت:

    سلام. وقت بخیر
    من ۲۵سالمه وافغانستانی هستم ایران اقامه دارم.خواستم بدونم که برای آوسبیلدونگ می تونم اقدام کنم وهمزمان تا فراهم شدن زمینه زبان آلمانی رو بخونم؟ درصورت امکان
    هزینه رفتن چقدره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط سنی خوبی برای آوسبیلدونگ دارید اگر باقی شرایط رو هم داشته باشید انجام پذیر خواهد بود

  12. ستایش گفت:

    سلام من 32سالمه. برای آوسبیلدونگ پرستاری میتونم اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در زمینه آوسبیلدونگ شرایط سنی و تحصیلی و مدرک زبان شما حائز اهمیته
      دو مورد آخر رو نمیدونم چون ننوشتید اما در مورد سن شما متاسفانه این امکان وجود نداره

  13. مبین گفت:

    ببخشید نمره دیپلم حداقل باید چن باشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      معدل خاصی رو براش مطرح نکردن اما معدل دیپلم خیلی ملاک عمل نیست بلکه یک معدل عرف مدنظره. شما معدلتون چند شده؟

  14. امیرعلی ابریشم گفت:

    سلام خسته نباشید من دیبلم تجربی 18 سال سن میتونم برای اوسبیلدونگ اقدام کنم ؟ریسک ویزا دازه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر باقی شرایطتون هم خوب باشه این امکان وجود داره

  15. HADI گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    19 سال دارم و مدرک زبان هم به زودی میگیرم معدل دیپلم هم بالاس ایا میشه برای اوسبیلدونگ داروسازی یا دندان پزشکی اقدام کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای دوره های آوسبیلدونگ در کل شرایط خوبی دارید ابتدا با مشاورین ما در تماس باشید

  16. مهیار گفت:

    سلام با مدرک بین المللی ایراتا لول یک میشه اقدام به رفتن کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط اقدام برای این دوره متفاوت با چیزیه که شما میفرمائید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

      1. فروغ گفت:

        سلام ۲۲سال دارم مدرک لیسانس رشته مهندسی مکانیک مدرک آلمانی هنوز نگرفتم‌ ولی تا حدودا سه الهی چهار ماه دیگ مدرک b2رو دریافت میکنم خواستم دو مورد رو راهنمایی بکنین : یک اینکه برای مدرک المانی دورا های فنی حرفه ای ösd هم قبول دارن یا خیر…با توجه به شرایط کرونا الان امکان گرفتن پذیرش برای ترم زمستان و گرفتن ویزا از سفارت هست یا نه؟؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          بله osd مورد تاییده و مشکلی نداره اما از الان اقدام کنید احتمالا برای سال بعد به نتیجه خواهد رسید و میشه برای دوره های آوسبیلدونگ اقدام کرد

  17. زینب گفت:

    درود..اگه کسی پذیرش اوسبیلدونگ ازایران بگیره درصورت تمکن مالی همسروفرزندش هم میتونن همراهش برن ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      همسر شما چند سالشونه؟

  18. مهران گفت:

    سلام خسته نباشید
    من24سالمه فوق دیپلم حسابداری دارم و 6سال سابقه تکنسین دارویی با مدرک انجمن داروسازان رو دارم.برای دوره آسبیلدونگ میشه اقدام کرد؟اگر میشه چقدر باید هزینه کنم؟و این دو یا سه سالی که اونجا دوره فنی حرفه ای رو میگذرونم حقوقی داده نمیشه؟
    ممنون از پاسخگویی شما

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله شرایطتون خوبه برای دوره های آسبیلدونگ . برای برخی رشته ها حقوق میدن و برخی حقوق نداره اما امکان کار رو خواهید داشت
      در خصوص هزینه ها با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  19. دل آرا گفت:

    سلام من رشتم تجربیه و سال آخرم. میتونم با مدرک دیپلم و زبان آلمانی برای آوسبیلدونگ موسیقی اقدام کنم؟ یا باید تحصیلاتم در دانشگاه رو داشته باشم؟ سابقه کار هم نیاز داره یا نه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر شرایطتون خوب باشه برای دوره های آسبیلدونگ مشکلی نیست و میتونید مستقیم اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  20. مینا گفت:

    سلام و عرض ادب ۱۹ سال و نیم دارم و تا یک سال و نیم دیگه مدرک c1 زبان المانی رو میگیرم خواستم ببینم اگر برای دوره های اوسبیلدونگ اقدام کنم رشته پرستاری یا فیزیوتوراپی بعد میتونم با پرستاری اوسبیلدونگ در ایران کار کنم در بیمارستان؟ یا با فیزیوتوراپی اوسبیلدونگ‌در ایران کلینیک بزنم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      آسبیلدونگ برای کار در کشور آلمانه و اگر بخواین در ایران کار کنید باید رشته پرستاری رو در دانشگاه های این کشور بخونید

  21. ساناز گفت:

    سلام برای طراحی لباس دوره ی آوسبیلدونگ‌هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای طراحی لباس باید دوره های تحصیلی آکادمیک رو در دانشگاه بگذرونید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  22. ارشاد گفت:

    سلام وقت بخیر من چطور میتونم با شما در تماس باشم ؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      با شماره 02191003232 تماسس بگیرید

  23. ارشاد گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید این دوره ها جزو دوره های hse هم میشه و یا این که با مدرک hse میشه کار پیدا کرد و از چه راهی اقدام کنم ۲۴ سالمه

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای دوره های آسبیلدونگ میتونید اقدام کنید

      1. ارشاد گفت:

        سلام وقت بخیر من چطور میتونم با شما در تماس باشم

        1. داوری گفت:

          با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  24. منیژه گفت:

    سلام وقت بخیر با ۴۱ سال سن و مدرک آرایشگری میشه برای دوره آوسبیلدونگ اقدام کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      خیر شما باید برای کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 تماس بگیرید

  25. فرید گفت:

    سلام وعرض ادب ,بنده٢٦ سال دارم ,دیپلم تجربی ,مدرک درودگری وکابینت سازی از سازمان فنی حرفه ای دارم و تمکن مالی انچنانی ندارم ,میتونم زبان آلمانم رو تقویت کنم ,بنظر جنالعالی بهترین راه برای مهاجرت برای من چه روشیه? باتشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      یکی از بهترین روش های برای مهاجرت شما کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای هستش
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  26. Reza گفت:

    سلام. میخواستم ببینم با مدرک فنی حرفه ای آرایشگری و سن 46 و مدرک b1 آلمانی میشه برای دوره های آوسبیلدونگ آرایشگری اقدام کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای دوره آوسبیلدونگ خیر اما برای کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای امکانپذیر است
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  27. سحر گفت:

    سلام ببخشید تا چند سال میشه از المان برای این ویزا اقدام کرد؟و ایا میتوان با ویزای توریستی به آلمان رفت و بعد تبدیلش کرد به ویزای اسبیلدونگ؟!!!!!

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شرایط مهاجرت بروزه و نمیشه پیش بینی کرد که تا چند سال میشه اقدام کرد پس اگر هدفتون جدیه سریعتر اقدام کنید
      ضمن اینکه ویزای توریستی قابلیت تبدیل به کاری یا تحصیلی رو نداره

  28. خمسه گفت:

    سلام. موسسه شما برای ویزای دوره ی آوسبیلدونگ اقدام میکند؟ و هزینه اش چقدر است؟

    1. داوری گفت:

      عرض سلام و احترام
      بله اقدام میکنیم البته به شرط اینکه شرایط شما برای این دوره ها مناسب باشه
      برای اطلاع از هزینه ها و شرایط با مشاورین ما تماس بگیرید

  29. Morteza گفت:

    سلام.عرض ادب احترام دارم خدمت شما دوست عزیز.
    سوال بنده از شما در مورد هزینهای گذراندن این دورهها به چه شکل هست. بعد بنده به مکالمه زبان تسلط دارم و حرفه بنده جوشکاری زیرپودری*ارگون*برق*برش پلاسما*جوشکاری توپودری و تست فرمEN287 المان با کد صنعت نفت و پتروشیمی دارم و در حال حاضر در شرکت الیاژ جوش اریا مشغول به کارم که شرکت معتبری هست و پروژهای سنگین نفت و گاز و صنایع سیمان میزنه.حال شما برای بنده چه کشوری پیشنها میکنید.سپاسگزارم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      روزمه تون برای همین کشور آلمان خوبه و میتونید بهش مهاجرت کنید
      این دوره ها هزینه ای ندارن اما شما مستقیم هم این امکان رو دارید که برای کار برید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  30. بهزاد گفت:

    سلام، آیا میشه با ویزای تحصیلی وارد آلمان شد و بعد بجای خواندن رشته دانشگاهی که ویزا گرفتی دوره های آسبیلدونگ رو شرکت کرد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت متونید و هم میتونید به صورت مستقیم برای آسبیلدونگ اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *