ویزای تحصیلی

رشته آسیب شناسی در آفریقای جنوبی

رشته آسیب شناسی در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته آسیب شناسی در آفریقای جنوبی یکی از فرصت هایی است که می توان با سطح رقابت کم و شانس بالا به آن دست یافت. بسیاری از افراد برای رسیدن به خواسته های خود تنها کشورهایی را مورد بررسی قرار می دهند که از نظر نام و نشان در سطح بین المللی شناخته شده باشند و این در حالی است که کشورهای کمتر شناخته شده ای در جهان وجود دارند که می توان از آن ها به عنوان پلی برای رسیدن به موفقیت های بزرگ استفاده کرد و مسیری ساده برای مهاجرت خود طراحی نمود. در حال حاضر انتخاب آفریقای جنوبی در برخی از رشته های تحصیلی شرایطی مشابه را برای افراد ایجاد می کند.

افرادی که رشته آسیب شناسی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، همه در سطح مدرک پزشکی تحصیلات خود را ادامه داده اند و حال در دوره تخصص خود به دنبال راهی برای بهبود شرایط خود هستند. رشته آسیب شناسی یکی از رشته های تحصیلی در دوره تخصص پزشکی است که از تنش های رایج در این علم به دور است و همین مسئله را می توان به عنوان بزرگ ترین امتیاز انتخاب این رشته معرفی کرد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در آفریقای جنوبی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در آفریقای جنوبی چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های آفریقای جنوبی در رشته آسیب شناسی شرایط مناسبی دارند؟
  • محدودیت های انتخاب رشته آسیب شناسی در این کشور چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته آسیب شناسی در آفریقای جنوبی چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان پاتولوژیست در آفریقای جنوبی کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در آفریقای جنوبی

افرادی که مدرک پزشکی خود را دریافت کرده باشند، معمولا تلاش می کنند تا بتوانند در دوره های تخصص پزشکی نیز شرکت کرده و از این طریق شرایط کاری خود را به استانداردهای جهانی نزدیک تر کنند. یکی از حرفه های تخصصی که برای تحصیل می توان آن را انتخاب کرد، رشته آسیب شناسی یا همان پاتولوژی است.

آفریقای جنوبی به عنوان بهترین کشور آفریقایی در جهان، شرایط مناسبی برای دانشجویان خارجی ایجاد می کند و همین مسئله سبب شده است تا این کشور مورد توجه افرادی قرار گیرد که تحقیقات گسترده ای برای تحصیل در رشته مورد نظر خود انجام داده اند. سهمیه پذیرش دانشجویان خارجی در کشور آفریقای جنوبی به مانند سایر کشورهای جهان محدود است و به همین دلیل است که دانشجویان باید تلاش کنند تا با توجه به رزومه خود در این دانشگاه ها درخواست خود را به ثبت برسانند. با این حال به این دلیل که این کشور کمتر در زمینه آموزش شناخته شده است، می توان با امتیازات کمتر از استانداردهای تعیین شده نیز در آفریقای جنوبی پذیرش دریافت کرد.

برای ایجاد شانس بیشتر به منظور تحصیل رشته آسیب شناسی در این کشور، بهتر است فرد از همان ابتدا تحصیل پزشکی در آفریقای جنوبی را تجربه کند. تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی انجام می شود و افراد برای رسیدن به خواسته های خود در این زمینه تنها کافی است تا یک دوره 3 ساله آموزشی را پشت سر بگذارند.

شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در آفریقای جنوبی

دانشگاه های برتر آسیب شناسی در آفریقای جنوبی

دانشگاه های بسیاری در جهان رشته پاتولوژی را ارائه می کنند و شرایط در آفریقای جنوبی نیز به همین ترتیب است. دانشگاه های این کشور در میان دانشگاه های برتر جهان قرار ندارند ولی می توان گفت که اعتبار آن ها در این رشته در بسیاری از نقاط جهان تایید شده است.

جدول زیر شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در آفریقای جنوبی را بهتر مشخص می کند.

نام دانشگاهرتبه در آفریقارتبه در جهان
دانشگاه کیپ توون1335
دانشگاه ویتواترزرند2344
دانشگاه پرتوریا4457
دانشگاه اشتلن بوخ5475
دانشگاه لیمپوپو14809

هزینه تحصیل رشته آسیب شناسی در آفریقای جنوبی

افرادی که قصد ادامه تحصیل در آفریقای جنوبی را دارند برای تحصیل در این کشور باید هزینه های مقرون به صرفه ای را پرداخت کنند و به همین دلیل است که نمی توان انتظار داشت که فرد فشار اقتصادی شدیدی را برای رسیدن به خواسته خود متحمل شود. متوسط هزینه های تحصیل رشته آسیب شناسی در این کشور در حدود 3800$ تا 7900$ (دلار) برای یک سال تحصیلی است. هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است تا جایی که در بسیاری از شهرهای این کشور می توان با 300$ (دلار) نیز هزینه های یک ماه زندگی خود را تامین کرد.

با پایان یافتن دوره تحصیل در کشور آفریقای جنوبی فرد می تواند تمام این هزینه ها را از طریق کار جبران کند چراکه یک پاتولوژیست در این کشور می تواند 68900ZAR (راند آفریقای جنوبی) در ماه درامد داشته باشد و از این طریق کیفیت عالی زندگی از نظر مالی را برای خود به ارمغان آورد. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای بهبود کیفیت زندگی خود در خارج از کشور هستید، می توانید همه روزه با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *