ویزای تحصیلی

رشته آسیب شناسی در ایرلند

رشته آسیب شناسی در ایرلند

برای تحصیل رشته آسیب شناسی در ایرلند در حدود 10 دانشگاه در دسترس علاقمندان به این رشته است که هر یک کیفیتی منحصر به فرد دارند. برای علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور، اگرچه شرایط کلی تحصیل در یک کشور بسیار با اهمیت است اما باید در نظر داشت که شرایط هر دانشگاه در جایگاه خود نیز می تواند متفاوت از دیگری باشد. ایرلند به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته جهان، که البته شرایط مناسبی برای زندگی دارد، از جمله کشورهایی است که نمی توان به راحتی آن را برای تحصیل خود انتخاب کرد چراکه اولا از نظر علمی در سطح برتر جهان قرار ندارند و در مرحله دوم هزینه های تحصیل در این کشور بسیار زیاد است.

رشته آسیب شناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با تخصص پزشکی از جمله رشته هایی است که برای انتخاب آن باید مراحل متعددی را پشت سر گذاشت و این مسئله ای قابل توجه برای افرادی است که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند. اولین شرط لازم برای تحصیل در این رشته آن است که متقاضی حتما مدرک پزشکی خود را دریافت کرده باشد و مراحل اولیه مورد نیاز برای شرکت در دوره تخصص را نیز با موفقیت به انجام رسانده باشد. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در ایرلند خواهند پرداخت تا علاقمندان با آگاهی کامل تری در این مسیر گام بردارند.

  • بهترین دانشگاه های ایرلند برای تحصیل در رشته آسیب شناسی کدامند؟
  • چه محدودیت هایی برای تحصیل در رشته آسیب شناسی وجود دارد؟
  • هزینه های متوسط تحصیل در رشته آسیب شناسی در این کشور کدامند؟
  • آیا ایرلند مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته آسیب شناسی است؟

شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در ایرلند

افرادی که ایرلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، به خوبی می دانند که باید قوانین موجود در این کشور برای تحصیل را پشت سر بگذارند. لازم به ذکر است که با وجود این که ایرلند از جمله کشورهای مطرح اروپایی در زمینه آموزش نیست اما دریافت پذیرش از این کشور نیازمند در اختیار داشتن رزومه ای خوب است و دانشجویان در رقابت های فشرده موفق به دریافت پذیرش نهایی از دانشگاه های این کشور خواهند شد.

تحصیل در ایرلند در رشته آسیب شناسی، در دانشگاه های مختلفی از این کشور برگزار می شود که هر یک از آن ها شرایط خاص خود را دارند اما آنچه در اکثر دانشگاه های این کشور به عنوان شروط اولیه دریافت پذیرش معرفی شده است، در اختیار داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره 7 است و این در حالی است که می توان ویزای تحصیلی ایتالیا را با نمره 6 نیز به دست آورد.

دانشگاه کالج دوبلین به مانند بسیاری از رشته های تحصیلی دیگر بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته آسیب شناسی است و توانسته ربته 365 جهان را به خود اختصاص دهد. کالج ترینتی نیز با قرار گرفتن در رتبه 407 توانسته است جایگاهی مناسب را برای خود در این رشته به دست آورد. سایر دانشگاه های برتر این کشور عبارتند از:

  • رویال کالج جراحی ایرلند در رتبه 440
  • دانشگاه ملی ایرلند در گالوی در رتبه 629
  • کالج کورک در رتبه 700
  • دانشگاه شهر دوبلین در رتبه 949

شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در ایرلند

هزینه تحصیل رشته آسیب شناسی در ایرلند

برای تحصیل در ایرلند دانشجویان خارجی به هزینه های بالایی نیاز خواهند داشت و این یکی از عمده ترین دلایلی است که سبب شده تا تحصیل در ایرلند کمتر مورد توجه قرار گیرد. برای تحصیل در رشته آسیب شناسی در ایرلند، دانشجویان به حدود 22800€ تا 35500€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت و این مبلغی بسیار سنگین برای اکثر دانشجویانی است که از کشوری همچون ایران به ایرلند مهاجرت می کنند.

هزینه زندگی در ایرلند اما شرایطی نسبتا مناسب دارد چراکه مبلغی است که در اکثر کشورهای جهان به آن نیاز خواهد بود و همچنین می توان با استفاده از کار دانشجویی، بخش عمده ای از آن را تامین کرد. به طور متوسط هزینه زندگی در این کشور را می توان ماهیانه در حدود 700€ تا 1000€ یورو در ماه دانست. با آگاهی از شرایط کلی تحصیل در ایرلند می تواند نکات کلی در رابطه با تحصیل رشته آسیب شناسی در ایرلند را به شرح زیر معرفی کرد.

نکات کلی در رابطه با تحصیل رشته آسیب شناسی در ایرلند

شرایط کار یک پاتولوژیست در ایرلند

افرادی که ایرلند را برای تحصیل خود انتخاب کرده اند، قادر خواهند بود تا این کشور را برای زندگی دائمی نیز انتخاب کنند و در رشته تحصیلی خود به کار مشغول شوند. یک پاتولوژیست به عنوان پزشک متخصص می تواند در این کشور به طور متوسط 8140€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کنند که برای زندگی در این کشور نه در سطح بسیار عالی بلکه در سطح مناسب قرار دارد. ایرلند را می توان به عنوان یکی از کشورهایی معرفی کرد که شرایط زندگی در آن بسیار بهتر از شرایط تحصیل در آن است. در صورتی که در جستجوی بهترین کشورهای جهان برای زندگی و تحصیل هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *