ویزای تحصیلی

رشته آسیب شناسی در فنلاند

رشته آسیب شناسی در فنلاند

برای تحصیل رشته آسیب شناسی در فنلاند گزینه های بسیار مناسبی وجود دارد که هریک از آن ها شرایط خاص خود برای پذیرش را دارند. دانشگاه های این کشور در این رشته اما محدود هستند و تعداد آن ها کمتر از انگشتان دو دست است پس به همین دلیل می توان انتظار داشت که رقابت برای دریافت پذیرش در این کشور بسیار سخت باشد و دانشجویان با رزومه های عالی مسیر ساده تری برای دریافت پذیرش تحصیلی در این رشته خواهند داشت. رزومه تحصیلی، سابقه کار و تسلط به زبان از مهم ترین فاکتورهایی است که می تواند به فرد کمک کند تا مسیر ساده تری برای دریافت پذیرش در این کشور را پشت سر بگذارد.

رشته آسیب شناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با تخصص پزشکی در شرایط بسیار مناسبی در این کشور ارائه می شود و به همین دلیل می توان گفت که فنلاند یکی از کشورهای مناسب برای مهاجرت به عنوان یک پزشک است که قصد ادامه تحصیل در دوره تخصص پاتولوژی را دارد. یادگیری زبان فینیش یا فنلاندی، مسیر دریافت پذیرش در این کشور را به شدت هموار می کند اما باید در نظر داشت که یادگیری این زبان خود یکی از مهم ترین چالش هایی است که پیش روی هر فرد قرار خواهد گرفت. در راستای توجه به اهمیت تحصیل در این کشور، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته آسیب شناسی در فنلاند خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در فنلاند چیست؟
  • آیا می توان در دانشگاه های با سطح عالی در فنلاند به ادامه تحصیل پرداخت؟
  • هزینه تحصیل رشته پاتولوژی در فنلاند چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان یک نیروی کار تحصیل کرده در فنلاند، کار خود را در این کشور آغاز کرد؟

شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در فنلاند

یکی از کشورهای مطرح اروپایی که شرایط بسیار مناسبی برای زندگی دارد، فنلاند است و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا شرایط تحصیل در این کشور در رشته های مورد نظر خود را بررسی کند. البته باید در نظر داشت که فنلاند نیز معایب زیادی برای زندگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، شرایط آب و هوایی حاکم بر این کشور است. کشور فنلاند در رشته آسیب شناسی، به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند اروپایی شناخته می شود و جایگاه برخی از دانشگاه های اصلی این کشور در این رشته به خوبی این مسئله را به تایید می رساند.

دانشگاه هلسینکی در پایتخت این کشور به رتبه 12 اروپا و 57 جهان در این رشته دست پیدا کرده است و به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین دانشگاه های جهان در رشته آسیب شناسی معرفی کرد. در رتبه دوم بهترین دانشگاه های فنلاند برای تحصیل نیز می توان به دانشگاه تورکو اشاره کرد که در رتبه 198 جهان در این رشته قرار گرفته است. سایر دانشگاه های فنلاند در رشته آسیب شناسی عبارتند از:

  •  دانشگاه شرقی فنلاند با رتبه 227
  •  دانشگاه اولو با رتبه 279
  •  دانشگاه تمپره با رتبه 329

شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در فنلاند

هزینه تحصیل رشته آسیب شناسی در فنلاند

یکی از مهم ترین چالش هایی که بسیاری از دانشجویان در طول دوره تحصیل خود با آن روبرو می شوند، هزینه هایی است که باید سالیانه و البته روزانه در کشور مقصد خود پرداخت کنند. هزینه تحصیل پزشکی در فنلاند کمی بالاتر از متوسط هزینه های تحصیل در میان کشورهای اروپایی است و به همین دلیل به افرادی که برای ادامه تحصیل خود در خارج از کشور به بورسیه های تحصیلی نیاز خواهند داشت توصیه می شود که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب نکنند.

در گذشته نه چندان دور، دانشگاه های فنلاند به تمامی دانشجویان خارجی امکان ادامه تحصیل به صورت رایگان را نیز ارائه می کردند اما امروزه شرایط متفاوت از قبل شده است و دانشجویان غیر اروپایی باید شهریه خود را به صورت کامل به دانشگاه پرداخت کنند. در صورتی که تمایل به تحصیل در رشته آسیب شناسی در این کشور دارید، گراف زیر می تواند اطلاعات دقیق تری در این رابطه در اختیار شما قرار دهد.

هزینه های احتمالی تحصیل رشته آسیب شناسی در فنلاند

شرایط کار یک پاتولوژیست در فنلاند

افرادی که در فنلاند تحصیل کرده باشند، این فرصت را خواهند داشت که به عنوان نیروی کار در این کشور به ادامه زندگی مشغول شوند و از این طریق شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کنند. مجموع هزینه های تحصیل در این کشور اگرچه زیاد به نظر می رسد اما باید به این نکته اشاره کرد که سطح درآمد یک پاتولوژیست در این کشور نیز در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و فرد می تواند ماهیانه در حدود 7900€ (یورو) درآمد داشته باشد.

در حال حاضر راه های زیادی برای مهاجرت به فنلاند وجود ندارد و تحصیل در این کشور در کنار استارت آپ فنلاند بهترین گزینه های مهاجرتی به این کشور هستند. در صورتی که شما نیز زندگی در فنلاند را مطابق با استانداردهای زندگی خود می دانید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *