ویزای تحصیلی

رشته آسیب شناسی در لهستان

رشته آسیب شناسی در لهستان

دانشگاه پزشکی ورشو، بهترین دانشگاه برای تحصیل در رشته آسیب شناسی در لهستان محسوب می شود که بزرگ ترین و قدیمی ترین دانشگاه پزشکی لهستان است. در حال حاضر، این دانشگاه در رتبه بندی جیائو تونگ شانگهای (2021) دارای رتبه 701 و در رتبه بندی اخبار آمریکا و گزارش جهانی (2021) دارای رتبه 1113 می باشد. دانشگاه پزشکی ورشو در دو سطح کارشناسی و تحصیلات تکمیلی آموزش های تخصصی و عمومی به علاقه مندان ارائه می دهد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته آسیب شناسی در لهستان تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته آسیب شناسی در لهستان کدامند؟
  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته آسیب شناسی در لهستان چه هستند؟
  • هزینه تحصیل در رشته آسیب شناسی در لهستان چه رقمی است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته آسیب شناسی در لهستان

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در لهستان در رشته آسیب شناسی (Pathology) را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در لهستانرتبه در قاره اروپارتبه در جهان
Medical University of WarsawWarsaw1162478
Jagiellonian UniversityKrakow2165484
Medical University of LodzLodz3178516
Medical University of BialystokBialystok4186543
Poznan University of Medical SciencesPoznan5192561
Medical University of GdanskGdansk6193562
Wroclaw Medical UniversityWroclaw7204588
Pomeranian Medical University of SzczecinSzczecin8210631
Medical university of Silesia, KatowiceKatowice9212640
Medical University of LublinLublin10226686
Nicolaus Copernicus UniversityTorun11239745
University of Warmia and Mazury in OlsztynOlsztyn12247792
Warsaw University of Life SciencesWarsaw13302968
University of WroclawWroclaw14308993
Wroclaw University of Environmental and Life SciencesWroclaw153121016
University of Silesia in KatowiceKatowice163211046
University of WarsawWarsaw173461158
University of LodzLodz183531188
University of Life Sciences of LublinLublin193611230
University of RzeszowRzeszow203781296

بهترین شهرها برای تحصیل در رشته آسیب شناسی در لهستان بر اساس تعداد دانشگاه ها و رتبه آن ها عبارتند از: Warsaw، Krakow، Lodz و Bialystok.

بهترین دانشگاه ها برای رشته آسیب شناسی در لهستان

چرا تحصیل در رشته آسیب شناسی در لهستان؟

لهستان جایی است که دانشجویان می توانند مدرکی کسب کنند که درهای بهترین شرکت ها در اروپا و برخی از بهترین شرکت ها در جهان را به روی آن ها باز می کند. این کشور مزایای دیگری نیز دارد، از جمله این که دانشگاه های پزشکی آن در ایالات متحده آمریکا معتبر شناخته می شوند و این که در حین تحصیل، دانشجویان به برنامه های تحصیلی اتحادیه اروپا دسترسی دارند و می توانند دوره های کارآموزی خود را در خارج از این کشور انجام دهند. لذا دانشجویان با داشتن مدارک معتبر بین المللی و با کیفیت از دانشگاه های لهستان، آینده شغلی خوبی را خواهند داشت.

همچنین نباید فراموش کرد که لهستان دارای موقعیت جغرافیایی مطلوبی است که دارای اتصال حمل و نقلی عالی به کل اتحادیه اروپا می باشد. علاوه بر این، لهستان مقصدی ایده آل برای دانشجویانی با بودجه کم است. هزینه های زندگی در این کشور مقرون به صرفه است. جای تعجب نیست که ورشو – پایتخت لهستان – بر اساس شاخص بهترین شهرهای دانشجویی QS در سال 2016، مقرون به صرفه ترین شهر دانشجویی اروپا بود.

تحصیل در لهستان تازه شروع کار است. کسانی که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند یا شغلی عالی در یک شرکت بین المللی پیدا کنند، از اقامت طولانی تری در این کشور بهره مند خواهند شد. شرکت های خارجی فعال در لهستان، فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور را ترجیح می دهند. علاوه بر این، هفته نوآوری ورشو یک موقعیت عالی است که در آن استارت آپ ها می توانند توجه سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کنند. به علاوه، لهستان عضوی از اتحادیه اروپا است و در سال 2007 به حوزه شنگن پیوسته است و این یک خبر عالی برای دانشجویانی است که قصد سیر و سفر آسان در اروپا را دارند.

هزینه تحصیل در رشته آسیب شناسی در لهستان

برای شهروندان اروپایی، لهستان یک انتخاب عالی برای ادامه تحصیل است زیرا تحصیل تمام وقت در مؤسسات آموزش عالی (HEI) لهستان برای آن ها رایگان است. با این حال، در برخی از برنامه های تحصیلی، بسته به سطح، از دانشجو خواسته می شود که مهارت زبان لهستانی خود را ثابت کند، اما نباید نگران بود، زیرا مجموعه ای از برنامه هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند نیز ارائه می شوند.

هزینه تحصیل در لهستان برای دانشجویان غیر اروپایی اعمال می شود، اما در مقایسه با سایر مقاصد تحصیلی محبوب در اروپا بسیار مقرون به صرفه است. در این کشور، هزینه کل برنامه های کارشناسی می تواند به 7000$ تا 8000$ (دلار آمریکا) و برنامه های کارشناسی ارشد تا 9000$ (دلار آمریکا) برای یک دانشجوی بین المللی برسد. همه چیز به رشته و سطح تحصیلات بستگی دارد. باید توجه داشت که برنامه های MBA، برنامه های پزشکی و دندانپزشکی و برنامه های موسسات خصوصی لهستان هزینه بیش تری دارند. در لهستان، در مقطع دکترا، همه دانشجویان به طور رایگان تحصیل می کنند و بورسیه دریافت می کنند.

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته آسیب شناسی در لهستان هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *