ویزای تحصیلی

رشته آسیب شناسی در مالتا

رشته آسیب شناسی در مالتا

بهترین گزینه برای علاقه مندان به تحصیل در رشته آسیب شناسی در مالتا تحصیل در این رشته در دانشگاه مالتا (University of Malta) است. این دانشگاه (به طور مختصر UM)، تنها دانشگاه دارای رتبه مالتا در رنکینگ های دانشگاهی بین المللی معتبر است. در حال حاضر، دانشگاه مالتا در رتبه بندی آموزش عالی تایمز (2022) دارای رتبه 801، در رتبه بندی تاپ یونیورسیتیز (2022) دارای رتبه 801 و در رتبه بندی اخبار آمریکا و گزارش جهانی (2021) دارای رتبه 1056 می باشد. UM یکی از معتبرترین و قدیمی ترین موسسات آموزشی جهان است. این دانشگاه در سال 1592 تاسیس گردیده است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته آسیب شناسی در مالتا تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته آسیب شناسی در مالتا چه هستند؟
  • برنامه کارشناسی ارشد آسیب شناسی در دانشگاه مالتا چه ویژگی هایی دارد؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته آسیب شناسی در مالتا چه رقمی است؟

چرا تحصیل در رشته آسیب شناسی در مالتا؟

مالتا یک کشور اروپایی دارای آب و هوای مدیترانه ای است. این کشور جزیره ای که سابقا مستعمره انگلستان بوده و در سال 1964 به استقلال رسیده است، عضوی از اتحادیه اروپا (EU) می باشد. علاوه بر این، مالتا که بسیار نزدیک به ایتالیا است، عضو حوزه شنگن و منطقه واحد پولی یورو نیز می باشد. عضویت این کشور در حوزه شنگن یک خبر فوق العاده برای دانشجویان است. مالتا کشوری با تاریخ غنی، فرهنگ سرزنده و مردمانی صمیمی می باشد. این موارد به علاوه موقعیت مکانی عالی (موقعیتی ایده آل در اروپا)، غذاهای خوشمزه و آب و هوای گرم و خوب، این کشور را به یک مقصد عالی سفر تبدیل نموده است. همچنین، هزینه های زندگی در این کشور پایین است.

مالتا یکی از امن ترین مقاصدر اروپا به شمار می آید. بررسی امنیت در این کشور نشان می دهد شاخص امنیت در آن بالاتر از شاخص جرم و جنایت است.

وضعیت امنیت در مالتا

این کشور کوچک مقصد مناسبی برای کسانی است که در مناطق انگلیسی زبان راحت تر هستند زیرا زبان انگلیسی یکی از زبان های رسمی آن است و به این ترتیب دانشجویان علاوه بر این که در این کشور می توانند به زبان انگلیسی تحصیل کنند بلکه همچنین در آن جا با مانع زبانی برخوردار نمی کنند و به آسانی با مردم محلی ارتباط برقرار می کنند. از دیگر مزایای تحصیل در این کشور کوچک، جزیره ای و زیبای مدیترانه ای می توان به استاندارد عالی آموزشی و کار ضمن تحصیل اشاره نمود. به علاوه، مالتا یک مکان عالی برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. هر سال در حدود 75000 دانشجوی بین المللی در دوره های زبان انگلیسی این کشور ثبت نام می نمایند. زندگی شبانه هیجان انگیز نیز بر جذابیت تحصیل در مالتا برای دانشجویان افزوده است.

کارشناسی ارشد رشته آسیب شناسی در دانشگاه مالتا

برنامه کارشناسی ارشد آسیب شناسی در دانشگاه مالتا هم به صورت پاره وقت و هم به صورت تمام وقت برای علاقه مندان ارائه می شود. متقاضیان می توانند فارغ التحصیل رشته های پزشکی، داروسازی، جراحی دندان و هر رشته تحصیلی دیگری باشند که توسط هیئت تحصیلات مرتبط تشخیص داده می شود. این برنامه سطح پیشرفته ای از تحصیل، آموزش و پژوهش را ارائه می دهد. این برنامه دانشجویان را قادر می سازد تا دانش و مهارت های تحقیقاتی پیشرفته ای را کسب کنند که می توانند در محیط های آکادمیک و بالینی به کار گرفته شوند. این برنامه که عمدتا تحقیقاتی است به دانشجویان امکان می دهد تا در حوزه های مطالعاتی انتخابی خود، تخصص پیدا کنند. موضوعات اصلی این برنامه عبارتند از: روش های تحقیق، آمار و کارهای پژوهشی. برخی از مهارت ها و دانش هایی که فارغ التحصیلان این برنامه به دست می آورند، عبارتند از:

  • ظرفیت تبیین اصول اساسی اخلاق پژوهش از جمله رضایت و احترام به استقلال
  • توانایی بحث در مورد مفاهیم اساسی انفورماتیک سلامت و زیرساخت های بهداشت و سلامت محلی
  • شناسایی و انتخاب مواد منبع مناسب از جمله داده ها از منابع اولیه
  • توانایی نشان دادن درک انتقادی از روش های تحقیق و حوزه مطالعاتی انتخابی دانشجو
  • استفاده از آزمون های معناداری مناسب و نرم افزارهای آماری
  • تجزیه و تحلیل توزیع داده ها و فواصل اطمینان

بررسی هزینه های تحصیل در این برنامه برای دانشجویان محلی و خارجی نشان دهنده ارقام زیر است:

متقاضیان محلی/ اتحادیه اروپا/ منطقه اقتصادی اروپامتقاضیان غیر اتحادیه اروپا/ غیر منطقه اقتصادی اروپا
هزینه ثبت نام سالانه: 40€ (یورو)مجموع هزینه های تحصیل: 13400€ (یورو)
سال اول: 6700€ (یورو) – سال دوم: 6700€ (یورو)

تحصیل در این برنامه در دانشکده پزشکی و جراحی دانشگاه مالتا انجام می شود.

کارشناسی ارشد رشته آسیب شناسی در دانشگاه مالتا

هزینه زندگی دانشجویان رشته آسیب شناسی در مالتا

بررسی هزینه زندگی مالتا حاکی از آن است که هزینه های ماهانه برآورد شده یک فرد در این کشور کوچک اروپایی 800.51$ (دلار آمریکا) البته بدون در نظر گرفتن اجاره بها می باشد. اگر هزینه های زندگی در این کشور جزیره ای را با ایران مقایسه کنیم در می یابیم که هزینه های زندگی در آن به طور متوسط 75.96% بیشتر از کشور ما هست. جدول زیر برخی هزینه ها و قیمت برخی کالاها و خدمات در مالتا را نشان می دهد:

آیتمهزینه به دلار آمریکا
صرف غذا در رستوران ارزان قیمت16.37$
کاپوچینو (معمولی)2.46$
گوشت گاو (1 کیلوگرم)15.38$
آب (بطری 1.5 لیتری)1.00$
شیر (معمولی) (1 کیلوگرم)1.11$
سیب زمینی (1 کیلوگرم)2.06$
بنزین (1 لیتر)1.49$
باشگاه تناسب اندام، شهریه ماهانه برای یک فرد بالغ63.83$
کارت حمل و نقل ماهانه (قیمت معمول)28.38$
کوکا/ پپسی (بطری 0.33 لیتری)1.99$

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته آسیب شناسی در مالتا هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز شرایط کار ضمن تحصیل در مالتا از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *