ویزای تحصیلی

رشته آسیب شناسی در نیوزلند

رشته آسیب شناسی در نیوزلند

دانشگاه اوکلند، اوتاگو و مسی، بهترین دانشگاه ها جهت تحصیل رشته آسیب شناسی در نیوزلند برای دانشجویان نیوزلندی و بین المللی می باشند. به این ترتیب، بهترین شهرها برای تحصیل در رشته آسیب شناسی در نیوزلند بر اساس تعداد دانشگاه ها و رتبه آن ها عبارتند از اوکلند، داندین و پالمرستون نورث. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته آسیب شناسی در نیوزلند تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته آسیب شناسی در نیوزلند کدامند؟
  • هزینه تحصیل دانشجویان آسیب شناسی در نیوزلند چه رقمی است؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته آسیب شناسی در نیوزلند چه رقمی است؟
  • آیا دانشجویان رشته آسیب شناسی در حین تحصیل در نیوزلند می توانند در این کشور کار کنند؟
  • برای تحصیل در رشته آسیب شناسی در نیوزلند دانشجویان به چه نوع ویزایی نیاز دارند؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته آسیب شناسی در نیوزلند

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در نیوزلند در رشته آسیب شناسی را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در نیوزلندرتبه در اقیانوسیهرتبه در جهان
دانشگاه اوکلنداوکلند17301
دانشگاه اوتاگوداندین29326
دانشگاه مسیپالمرستون نورث314504

هزینه تحصیل دانشجویان رشته آسیب شناسی در نیوزلند

سیستم آموزشی انعطاف پذیر نیوزلند دارای گزینه های تحصیلی متناسب با هر بودجه است. هزینه تحصیل در نیوزلند در برنامه های کارشناسی (Bachelor’s degree) از حدود 20000$ تا 40000$ (دلار) متغیر است، البته رشته هایی مانند پزشکی و علوم دامپزشکی هزینه های بیش تری دارند. در این کشور بسیاری از برنامه های کارشناسی را می توان در سه سال به پایان رساند. هزینه تحصیل در برنامه های تحصیلات تکمیلی (Postgraduate degree) نیز از حدود 20000$ تا 45000$ (دلار) متغیر است، البته باز هم هزینه های تحصیل در رشته هایی مانند پزشکی و علوم دامپزشکی بیش تر است. در مورد برنامه های دکتری تخصصی (PhDs) هم باید گفت که دانشجویان دکتری بین المللی همانند دانشجویان دکتری نیوزلندی، حدود 6500$ تا 7500$ (دلار) در سال برای اکثر رشته ها هزینه پرداخت می کنند.

هزینه تحصیل دانشجویان رشته آسیب شناسی در نیوزلند

هزینه زندگی دانشجویان رشته آسیب شناسی در نیوزلند

هزینه زندگی در نیوزلند مشابه سایر کشورهای OECD است و با تعادل عالی کار / زندگی و کیفیت بالای زندگی همراه است. هزینه های زندگی به سبک زندگی دانشجو و این که در کدام بخش از کشور نیوزلند زندگی می کند بستگی دارد. در این کشور، به دلیل هزینه های مسکن و حمل و نقل کم تر، ممکن است زندگی در یک شهر کوچک ارزان تر از یک شهر بزرگ باشد. به عنوان نمونه ای از میران بودجه، دانشگاه ویکتوریا در ولینگتون و دانشگاه اوکلند در اوکلند هزینه های زندگی را در حدود 20000$ تا 27000$ (دلار) در سال تخمین می زنند و دانشگاه اوتاگو مستقر در داندین نیز هزینه های زندگی را 18000$ تا 21000$ (دلار) تخمین می زند.

کار ضمن تحصیل دانشجویان رشته آسیب شناسی در نیوزلند

مسلما دولت نیوزلند به دانشجویان بین‌المللی که دوره تحصیلی خود را در این کشور تکمیل می ‌کنند، اجازه کار پاره وقت داده است. با این حال، برخی از موارد مهمی که باید به آن ها توجه داشت عبارتند از:

  • دانشجویانی که به طور کامل در یک برنامه تحصیلی ثبت نام کرده اند می توانند 20 ساعت در هفته کار کنند و همچنین می توانند در آخر هفته و تعطیلات بیش تر کار کنند، اما باید توجه داشته باشند که از شرایط مندرج در ویزای خود آگاه باشند.
  • ویزای دانشجویی نیوزلند تنها در صورتی اعطا می شود که دانشجو بتواند ثابت کند که دارای بودجه کافی برای هزینه های تحصیلی، زندگی و سایر هزینه های عمومی است.
  • حداقل دستمزد برای یک فرد بزرگسال 13NZD (دلار نیوزلند) برای یک ساعت است.
  • ثابت شده است که کار و تحصیل در نیوزلند نه تنها در هزینه های عمومی بلکه در پس انداز نیز به دانشجویان کمک می کند.

برخی از مشاغل آسانی که دانشجویان می‌توانند به سرعت با تجربه کم یا بدون تجربه انتخاب کنند عبارتند از: مشاغل سوپر مارکت، مشاغل مراقبتی، خانه داری، مشاغل رستوران، مشاغل تحویل، مشاغل کارخانه و غیره. این مشاغل در واقع سخت نیستند و به دانشجویانی که برنامه های مهم دانشگاهی دارند، مرخصی می دهند. بسیاری از مؤسسات در نیوزلند به خوبی از اولویت های تحصیلی دانشجویان آگاه هستند و در این زمینه همواره ملایم رفتار می کنند. همچنین، یک دانشجو می تواند مشاغل داوطلبانه را در دانشگاه خود انجام دهد که شامل نقش های مدیریت دانشکده، متصدی کتابخانه، نقش های انجمن دانشجویی و نقش های اداری بین المللی نیز می شود. این مشاغل، مشاغلی هستند که دستمزد می گیرند و به سطح بالایی از تعهد دانشجو نیاز دارند. ساعات کار مساعد است و دانشجویان بیش از حد کار نمی کنند.

برای آشنایی بیشتر با انواع مشاغل دانشجویی در نیوزلند، برای کار ضمن تحصیل در این کشور به تصویر زیر توجه فرمایید:

انواع مشاغل دانشجویی در نیوزلند

اخذ ویزا برای تحصیل در رشته آسیب شناسی در نیوزلند

اگر دانشجویی می خواهد یک دوره تمام وقت در نیوزلند تحصیل کند که در مجموع بیش از 3 ماه طول می کشد، به ویزای دانشجویی با هزینه پرداختی نیاز خواهد داشت. بسته به شرایط ویزای دانشجو، وی ممکن است بتواند تا 20 ساعت در هفته در طول ترم و به صورت تمام وقت در تعطیلات کار کند. در طول درخواست ویزای دانشجویی نیوزلند ممکن است اسناد و مدارک زیر از دانشجو خواسته شود:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس های استاندارد پاسپورتی
  • تاییدیه آفر
  • سند تمکن مالی مانند صورتحساب بانکی
  • نتایج آزمون مهارت زبان انگلیسی (آیلتس 5 و بالاتر توصیه می شود)
  • گواهی عدم سوء سابقه کیفری
  • گواهی پزشکی
  • مدرکی دال بر سفر آینده یا بودجه کافی برای خرید بلیط جهت بازگشت به کشور خود
  • بیمه درمانی و مسافرتی
  • رسیدهای پرداخت

همسر یا شریک زندگی دانشجو نیز ممکن است بتواند با ویزای کار شریک زندگی دانشجو در نیوزلند به دانشجو ملحق شود، اما محدودیت های موجود در این زمینه به این معنی است که اکثر دانشجویان واجد شرایط نخواهند بود. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته آسیب شناسی در نیوزلند هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

سوالات مهم در خصوص رشته آسیب شناسی در نیوزلند

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته آسیب شناسی در نیوزلند، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات شما عزیزان در این زمینه پاسخ دهیم. کلیدی ترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • آیا برای تحصیل رشته آسیب شناسی در نیوزلند به بیمه درمانی نیاز داریم؟ تمامی دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل رشته آسیب شناسی در نیوزلند را دارند، باید قبل از ورود به این کشور یک بیمه درمانی معتبر را دریافت کنند.
  • تحصیل رشته آسیب شناسی در نیوزلند برای اتباع خارجی چگونه است؟ یکی از لذت بخش ترین انتخاب های اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل در خارج از کشور، انتخاب رشته آسیب شناسی در نیوزلند می باشد. زیرا این کشور مزیت های ویژه ای برای آنها خواهد داشت.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *