ویزای تحصیلی

رشته آنکولوژی در اروگوئه

رشته آنکولوژی در اروگوئه

رشته آنکولوژی در اروگوئه در رده مدرن ترین و کارآمدترین رشته های تحصیلی محسوب می شود که در سال 2021 متقاضیان مخصوص به خود را داراست. در زمینه تحصیل این رشته در اروگوئه بایستی به چند نکته مهم توجه کرد. نکته اول اینکه مدت تحصیل در این رشته تحصیلی در دانشگاه های اروگوئه معمولا 4 تا 5 سال بوده و دانشجویان در پایان دوره مدرک M.B.B.S یا مدرک MBchB دست می یابند. نکته دوم اینکه در حال حاضر بهترین دانشگاه برای ادامه تحصیل آنکولوژی در اروگوئه دانشگاه جمهوری اروگوئه می باشد.

نکته سوم در خصوص تحصیل آنکولوژی در کشور اروگوئه اینکه زبان تحصیلی مخصوصا در مقطع کارشناسی آنکولوژی در این کشور زبان اسپانیایی است و از همین جهت تسلط بر زبان اسپانیایی امری ضروری است. نکته چهارم اینکه این رشته در اروگوئه نیز در قالب سه گرایش کلی آنکولوژی پزشکی، جراحی و تابشی به دانشجویان متقاضی ارائه می شود. همکاران محترم ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما عزیزان را در جریان 0 تا 100 مراحل اخذ ویزاهای تحصیلی قرار می دهند.

مزایای تحصیل رشته آنکولوژی در اروگوئه چیست؟

با اینکه تعداد دانشگاه های معتبر کشور اروگوئه در قیاس با دیگر کشورهای آمریکای لاتین بسیار کم است. اما این دانشگاه ها به لحاظ کیفیت جزء دانشگاه های خوب منطقه محسوب می شوند و دلیل آن هم رشد کیفی سالیانه آنهاست. دانشگاه هایی که همزمان با رشد اساتید و دانشجویان، زیرساخت ها و امکانات تحصیلی نیز در آنها روبه افزایش است. بنابراین امتیازات تحصیل در اروگوئه مخصوصا تحصیل رشته آنکولوژی در این کشور نیز در حال افزایش است. از جمله این امتیازات میتوان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

  • شرایط آسان اخذ پذیرش
  • عدم نیاز به مدرک زبان جهت اخذ پذیرش
  • عدم نیاز به گذراندن یک آزمون خاص
  • آینده کاری خوب و امیدوار کننده
  • امکان اخذ اقامت و تابعیت اروگوئه پس از تحصیل

شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در اروگوئه

یکی از رشته های پزشکی معروف در اروگوئه رشته آنکولوژی است؛ رشته ای که هم متقاضیان آن زیاد است و هم از آینده تحصیلی و کاری خوبی برخوردار است. در واقع برنامه تحصیلی آنکولوژی در اروگوئه هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع کارشناسی ارشدبه دانشجویان متقاضی ارائه می شود. برنامه درسی دانشجویان رشته آنکولوژی در اروگوئه نیز بگونه ای است که آنها می توانند به طور تخصصی به مطالعه سرطان و درمان عملی آن بپردازند. آنها می توانند در سه گرایش زیر این رشته را در دانشگاه پزشکی اروگوئه ادامه دهند:

گرایش های رشته آنکولوژی در اروگوئه

معمولا دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیلی خود در رشته آنکولوژی در اروگوئه به یکی از دو مدرک آکادمیک M.B.B.S یا MBchB دست یابند. در این صورت است که آنها می توانند مجوز پزشکی خود را دریافت کرده و در بیمارستان ها یا کیلینیک ها دولتی و خصوصی مشغول به کار شوند.

دانشگاه جمهوری اروگوئه بهترین دانشگاه برای تحصیل آنکولوژی

همان طوری که در مطالب قبلی هم بیان شد، رشته آنکولوژی در اروگوئه به 3 گرایش مختلف تقسیم می شود اما تمرکز اصلی در اروگوئه بیشتر بر روی ادامه تحصیل در آنکولوژی تابشی است. اما سوال اینجاست که برای تحصیل در رشته آنکولوژی در اروگوئه چه شرایط و مدارکی لازم است؟دانشجویان برای تحصیل در این رشته نیازمند تحویل برخی مدارک مهم از قبیل پاسپورت معتبر، مدارک هویتی، CV، توصیه نامه، کاور لتر و نیز رسید پرداخت هزینه درخواست پذیرش از دانشگاه های اروگوئه می باشند. سوال بعدی این است که کدام دانشگاه اروگوئه برای ادامه تحصیل در رشته آنکولوژی مناسب است؟ در شرایط کنونی، بهترین دانشگاه برای تحصیل این رشته در اروگوئه دانشگاه جمهوری اروگوئه با رنکینگ جهانی زیر است:

  • رتبه در رنکینگ S.News: 445
  • رتبه در رنکینگ QS: 501- 550

الزامات اخذ ویزای تحصیلی دانشجویان رشته آنکولوژی در اروگوئه

ویزای تحصیلی اوروگوئه ویژه دانشجویان یا کارآموزانی است که قصد تحصیل نیمه وقت یا تمام وقت در این کشور رادارند. این ویزا با مدت اعتبار حداکثر 30 روزه به متقاضیان داده می شود و آنها در طی همین مدت بایستی نسبت به اخذ اقامت اروگوئه اقدام نمایند. فلذا برای اخذ ویزای تحصیلی اروگوئه نیز ارائه مدارکی مثل فرم درخواست ویزای اروگوئه، نامه پذیرش از دانشگاه اروگوئه و نیز مدرک اثبات تمکن مالی مناسب الزامی است.

الزامات اخذ ویزای تحصیلی دانشجویان رشته آنکولوژی در اروگوئه

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در اروگوئه

کلا دانشگاه های سطح کشور اروگوئه به 2 دسته دانشگاه های دولتی و خصوصی دسته بندی می شود. در این بین فقط 4 دانشگاه هستند که جزء دانشگاه های رتبه بندی شده در رنکینگ های دانشگاهی آمریکای لاتین هستند. همچنین بایستی به این نکته مهم نیز توجه نمائید که اغلب دوره های تحصیلی در مقطع کارشناسی در کشور اروگوئه به زبان اسپانیایی می باشند و از همین رو تسلط به زبان اسپانیایی جزء الزامات پذیرش و تحصیل در رشته آنکولوژی در اروگوئه می باشد.

موضوع مهم دیگر در باب تحصیل رشته آنکولوژی در اروگوئه هزینه تحصیلی در این رشته می باشد. معمولا میانگین هزینه تحصیل در دانشگاه های اروگوئه از UYU55356 (پزو) معادل $1281 (دلار) تا UYU471662 (پزو) معادل $10919 (دلار) متغیر است. مثلا شهریه برآوردی برای تحصیل رشته آنکولوژی در دانشگاه جمهوری اروگوئه از این قرار است:

شهریه تحصیل رشته آنکولوژی در دانشگاه جمهوری اروگوئه
لیسانس$2938 الی 6140$ (دلار)
فوق لیسانس$2939 الی 6140$ (دلار)

وضعیت شغلی متخصصان آنکولوژی در اروگوئه

معمولا دانشجویان رشته آنکولوژی در اروگوئه پس از دریافت تخصص لازم در یکی از سه گرایش فوق الذکر می توانند با اثبات مهارت های خود در یکی از زمینه های زیر مجوز پزشکی خود را دریافت و وارد بازار کار اروگوئه شوند:

  • مارکرهای تومور
  • سوار کردن TNM
  • سی تی اسکن
  • MRI

در وضعیت کنونی کلیه رشته های پزشکی از جمله آنکولوژب جزء لیست مشاغل مورد نیاز کشور اروگوئه می باشد. بهتر است بدانید که این دسته از متخصصان در اروگوئه ماهیانه به درآمدی حدود UYU88300 (پزو) معادل $2017 (دلار) دست می یابند. این در حالی است که میانگین درآمد ماهیانه حاصل از کار در اروگوئه حدود UYU33000 (پزو) معادل $752 (دلار) است. بنابراین متوسط درآمد پزشکان آنکولوژی چندین برابر درآمد سایر شاغلین اروگوئه می باشد:

متوسط درآمد پزشکان آنکولوژی در اروگوئه

هموطنان گرامی در جریان باشند که روش های مهاجرت به اروگوئه متنوع بوده و یکی از این روش ها سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروگوئه 2021 می باشد. شما برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص شرایط و نحوه سرمایه گذاری در اروگوئه می توانید از مشاوره های کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره گیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *