ویزای تحصیلی

رشته آنکولوژی در سنگاپور

رشته آنکولوژی در سنگاپور

رشته آنکولوژی در سنگاپور به عنوان یکی از رشته های علوم طبیعی به شدت مورد توجه قرار گرفته است و در معدود دانشگاه های این کشور نیز ارائه می شود. سنگاپور یکی از کشورهای کوچک قاره آسیا است که در سال های اخیر با وقوع یک انقلاب اقتصادی در زمینه های مختلف پیشرفتی چشمگیر را تجربه کرد و به همین دلیل است که امروزه به عنوان یکی از قدرت های اقتصادی جهان شناخته می شود. یکی از علل رشد اقتصادی سنگاپور در سال های اخیر، تقویت نظام آموزشی در این کشور بوده است که منجر به رشد چشمگیر جایگاه دانشگاه های این کشور شد.

رشته آنکولوژی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی در جهان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و متخصصین آنکولوژی با تحقیقات و فعالیت های خود در زمینه های مختلف موفق به اکتشافات زیادی در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری سرطان شده اند. سنگاپور به عنوان یکی از کشورهای آسیای شرقی این فرصت را در اختیار دانشجویان خارجی قرار داده است که این کشور را به عنوان مقصدی برای تحصیل در رشته آنکولوژی انتخاب کنند و در صورت تمایل در همین مکان به ادامه زندگی مشغول شوند. به دلیل اهمیت این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در سنگاپور می پردازند.

  • شرایط تحصیل در رشته آنکولوژی در سنگاپور چیست؟
  • هزینه تحصیل در رشته آنکولوژی در سنگاپور چه مقدار است؟
  • شرایط کار دانشجویی در سنگاپور چگونه است و هزینه های زندگی در این کشور را چگونه می توان تامین کرد؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در سنگاپور چگونه است؟
  • درآمد یک متخصص آنکولوژیست در سنگاپور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در سنگاپور

یکی از مسائلی که دانشجویان پیش از تحصیل در یک کشور باید به آن توجه داشته باشند، شرایط کلی است که یک کشور برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته است. علاقمندان به رشته آنکولوژی در کشور سنگاپور نیز باید از این مسئله آگاه باشند که در حال حاضر امکان تحصیل آن ها به زبان انگلیسی در این رشته وجود ندارد. دانشجویان خارجی در سنگاپور باید رزومه تحصیلی بسیار قدرتمندی را در اختیار داشته باشند چراکه تعداد دانشگاه های ارائه کننده رشته آنکولوژی در این کشور بسیار محدود است و البته جایگاه بسیار مناسب این دانشگاه ها سبب به وجود آمدن رقابتی سخت برای اخذ پذیرش در این رشته گردیده است.

در حال حاضر دانشگاه ملی سنگاپور که در شهر سنگاپور به عنوان پایتخت این کشور واقع شده است، در رشته آنکولوژی در جهان در رده 118 قرار گرفته است و این در حالی است که در رده بندی کلی جایگاه 32 جهان را در اختیار دارد. این دانشگاه بهترین دانشگاه سنگاپور برای تحصیل در رشته آنکولوژی است و البته هزینه های تحصیل در این دانشگاه نیز به همین دلیل چندان ارزان قیمت نیست. متقاضیان تحصیل در این رشته باید در نظر داشته باشند که طول دوره تحصیل آن ها در رشته آنکولوژی 7 ساله است.

شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در سنگاپور

هزینه تحصیل در رشته آنکولوژی در سنگاپور

یکی از مهم ترین موضوعاتی که متقاضیان تحصیل در خارج از کشور باید به آن توجه ویژه داشته باشند، محاسبه هزینه های تحصیل و زندگی در خارج از کشور است. در سنگاپور شرایط اقتصادی به طور کلی متفاوت از بسیاری از کشورهای آسیایی است و اگرچه برخی از مردم این کشور از فقر رنج می برند اما هزینه های مربوط به خدمات برای افراد خارجی در این کشور بسیار پر هزینه است. هزینه تحصیل پزشکی در سنگاپور در رشته آنکولوژی برای دانشجویان بین المللی 70050$ (دلار سنگاپور) در نظر گرفته شده است و این در حالی است که شهروندان سنگاپوری تنها 47050$ (دلار سنگاپور) را به عنوان هزینه تحصیل خود در این رشته پرداخت می کنند.

البته دانشجویان بین المللی باید هزینه های مربوط به زندگی دانشجویی خود در این کشور را نیز مدنظر قرار دهند. دانشجویانی که موفق به دریافت اجازه اقامت در خوابگاه های دانشجویی در کشور سنگاپور می شوند، سالیانه با هزینه ای در حدود 10400$ (دلار سنگاپور) روبرو خواهند شد و در نتیجه هزینه های زندگی و تحصیل آن ها در این کشور معادل 80450$ (دلار سنگاپور) در سال است که چیزی معادل 59500$ (دلار آمریکا) است.

دانشجویان در کشور سنگاپور این فرصت را خواهند داشت که به مدت 15 ساعت در هفته به کار دانشجویی مشغول شده و از این طریق بخشی از هزینه های زندگی خود را تامین کنند. مطالعات در این رابطه نشان می دهد دانشجویان با انجام 60 ساعت کار ماهانه در این کشور می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند اما هزینه های تحصیل در سنگاپور باید از منابع دیگری تامین شود.

درآمد متخصصین آنکولوژیست در سنگاپور

برای تبدیل شدن به یک آنکولوژیست در سنگاپور باید حداقل 7 سال در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شد و دوره آموزش پزشکی را با موفقیت پشت سرگذاشت. افرادی که مدرک تحصیلی خود را در سنگاپور دریافت کنند، قادر خواهند بود تا با توجه به قانون این کشور، اقامت سنگاپور را از طریق کار به دست آورده و به شهروند این کشور تبدیل شوند. یک پزشک آنکولوژیست در کشور سنگاپور به درآمد بسیار بالایی دسترسی دارد و به راحتی و بدون نگرانی می تواند هزینه های مربوط به زندگی خانواده خود در این کشور را پرداخت کند. در نمودار زیر می توان متوسط درآمد یک پزشک آنکولوژیست در کشور سنگاپور را مشاهده کرد.

درآمد ماهانه متخصصین آنکولوژیست در سنگاپور

با توجه به هزینه هایی که یک خانواده 4 نفره در کشور سنگاپور با آن روبرو خواهد بود، می توان دریافت که یک متخصص آنکولوژیست در این کشور می تواند در چه سطح بالایی از رفاه اجتماعی قرار داشته باشد و با چه توانی هزینه های زندگی خود را در این کشور تامین کند.

این فرصت برای شما نیز وجود دارد که به عنوان یک متقاضی تحصیل پزشکی در کشور سنگاپور در مسیر مهاجرت به این کشور گام برداشته و در کوتاه ترین بازه زمانی خود را به سنگاپور برسانید. برای این کار کافی است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط بوده و از ایشان در رابطه با شرایط تحصیل در خارج کشور با توجه به رزومه خود سوالاتی را مطرح کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *