ویزای تحصیلی

رشته آنکولوژی در هلند

رشته آنکولوژی در هلند

رشته آنکولوژی در هلند یکی از بهترین رشته های ارائه شده است و دانشگاه های این کشور جایگاه بسیار مناسبی را در این رشته کسب کرده اند. 8 دانشگاه با رتبه های برتر جهانی در رشته آنکولوژی در کشور هلند وجود دارد و این همان نکته ای است که تحصیل در این رشته در کشور لاله ها را جذاب می کند. هزینه های تحصیل در کشور هلند اگرچه بسیار بالا است اما باید در نظر گرفت که کیفیت تحصیل در این کشور نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و دانشجویان پس از اخذ مدرک تحصیلی خود به راحتی می توانند وارد بازار این کشور و سایر کشورهای تراز اول جهان شوند.

هلند یکی از بهترین مقاصد تحصیلی در اروپا است و اگرچه رشته های مهندسی در این کشور از شرایط بهتری برخوردار هستند اما باید به این نکته نیز اشاره داشت که هلند در زمینه های پزشکی نیز یکی از پیشگامان اروپایی است. رشته آنکولوژی به عنوان یکی از رشته های نوپا در جهان، امروزه مورد توجه بسیاری از علاقمندان حوزه پزشکی قرار گرفته است و دانشجویان این رشته سال به سال افزایش پیدا می کند. اهمیت بسیار بالای همین موضوع سبب شده است تا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در هلند بپردازند.

دلایل تحصیل رشته آنکولوژی در هلند

هلند مملو از اعتبار دانشگاهی است و یکی از قدیمی ‌ترین سیستم‌ های آموزشی جهان را دارد. برخی از بهترین دانشگاه ها را می توان در هلند یافت که به دلیل کیفیت آموزش، روش های تدریس و تخصص در سطح جهانی رتبه بندی شده اند. برنامه های آموزش عالی در هلند در سطح بین المللی مشهور و شناخته شده هستند. با توجه به موقعیت مرکزی آن بر روی نقشه، هلند فرصت های سفر متعددی را برای کاوشگر در شما فراهم می کند. در حالی که در هلند هستید، دسترسی آسانی به کشورهایی مانند بلژیک، فرانسه، آلمان، اسپانیا، سوئیس و غیره خواهید داشت. تعداد زیادی برای دیدن و انجام دادن در اوقات فراغت، که دلیلی کاملاً جذاب برای تحصیل در هلند است.

آمار رسمی نشان می دهد که هلند هر ساله تعداد دانشجویان بین المللی را افزایش می دهد. در حال حاضر، تقریباً 86000 دانشجوی بین ‌المللی در بخش آموزش عالی کشور ثبت ‌نام می‌ کنند که نسبت به سال 2010 که فقط بیش از 48000 دانشجوی بین ‌المللی وجود داشت، کاملاً افزایش یافته است. شما می توانید تعداد زیادی از برنامه های تحصیلی انگلیسی در هلند و دوره های متعددی را برای انتخاب پیدا کنید. هلند به داشتن گسترده ترین برنامه های ارائه شده به زبان انگلیسی در اروپا شناخته شده است. در عین حال، اکثر مردم می توانند انگلیسی صحبت کنند، که این امر را برای دانشجویان غیر هلندی آسان و راحت می کند.

شرایط رشته آنکولوژی در هلند

در صورتی که فردی برای تحصیل در هلند، رشته آنکولوژی را انتخاب کرده باشد، یک انتخاب درست و عاقلانه داشته است ولی برای این که به این هدف دست یابد باید رزومه تحصیلی قدرتمندی را نیز در اختیار داشته باشد. بهترین دانشگاه هلند برای تحصیل در این رشته، دانشگاه اراسموس روتردام است که جایگاه 32 جهان را به خود اختصاص داده است در حالی که در رده بندی کلی دانشگاه های جهان جایگاه 68 را در اختیار دارد. دانشگاه UV آمستردام نیز با کسب امتیازات بالا در این رشته توانسته است جایگاه 47 جهان و دوم هلند را به خود اختصاص دهد.

دانشگاه اوترخت و دانشگاه رادبود نایمخن به صورت مشترک در جایگاه 75 جهان در رشته آنکولوژی قرار گرفته اند و آمستردام نیز با قرار گرفتن در جایگاه 85 در جهان، خود را به عنوان ششمین مقصد جذاب تحصیل در رشته آنکولوژی در این کشور معرفی کرده است. دانشگاه لایدن نیز با اختلافی اندک توانسته در جایگاه 89 جهان در رشته آنکولوژی قرار گیرد و به این ترتیب 7 دانشگاه در هلند در بین 100 دانشگاه برتر جهان در این رشته قرار دارند که در نوع خود کم نظیر است. دانشگاه ماستریخت نیز یکی دیگر از دانشگاه های برتر هلند در رشته آنکولوژی است که در جایگاه 106 جهان قرار دارد.

شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در هلند

هزینه رشته آنکولوژی در هلند

متاسفانه تنها مشکل تحصیل پزشکی در هلند هزینه های بالایی است که دانشجویان خارجی باید به عنوان شهریه خود به دانشگاه پرداخت کنند. هزینه تحصیل در رشته آنکولوژی در هلند سالانه در حدود 32000€ تا 40000€ (یورو) است که به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر قیمتی بسیار سنگین به شمار می رود و با توجه به اندک بودن شانس دریافت بورسیه های تحصیلی در این کشور برای دانشجویان متوسط از نظر علمی، همه متقاضیان باید پیش از مهاجرت به هلند در نظر داشته باشند که دوره تحصیل آن ها حداقل 6 ساله خواهد بود.

علاوه بر این دانشجویان باید هزینه های زندگی خو در این کشور را نیز مد نظر داشته باشند. به طور متوسط می توان گفت که یک دانشجوی پزشکی برای هزینه زندگی در هلند و همچنین خرید اقلام مورد نیاز خود برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی ماهانه به 1200€ تا 1500€ (یورو) نیاز خواهد داشت. البته این برآورد هزینه در زمانی رخ می دهد که فرد توانایی گذراندن یک زندگی به سبک دانشجویی در این کشور را داشته باشد.

البته دانشجویان در هلند اجازه دارند تا به صورت نیمه وقت مشغول به کار شوند. بر خلاف بسیاری از کشورهای اروپایی که به دانشجویان بین المللی اجازه کار تا سقف 20 ساعت در هفته داده می شود، هلند به دانشجویان اجازه می دهد تا تنها 16 ساعت در هفته به کار مشغول شوند و از این طریق بخشی از هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

درآمد متخصص آنکولوژیست در هلند

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت، شرایط کار پس از تحصیل در هلند است که در اختیار دانشجویان خارجی قرار می گیرد. فارغ التحصیلان رشته آنکولوژی نیز می توانند پس از تحصیل در این کشور، اقامت هلند را به دست آورند و به عنوان نیروی کار در این کشور به کار مشغول شوند. آنکولوژیست ها در هلند نیز درآمد بسیار بالایی دارند و می توانند از این طریق رفاه اقتصادی زندگی خود را تضمین کنند.

در نمودار زیر متوسط درآمد پزشکان آنکولوژیست در هلند نمایش داده شده است و به خوبی نشان دهنده این موضوع است که درآمد این افراد از متوسط درآمد پزشکان در کشور هلند نیز بیشتر است و این خود یکی از امتیازاتی است که تحصیل آنکولوژی در هلند ایجاد می کند:

درآمد ماهانه متخصصین آنکولوژیست در کشور هلند

یک متخصص آنکولوژیست در کشور هلند نه تنها هزینه های زندگی خود بلکه هزینه زندگی یک خانوار 4 نفره را نیز می تواند به راحتی تامین کند و درآمد متوسط او تضمین کننده آسودگی خاطر از نظر اقتصادی است.

آنکولوژیست ها در رابطه با بیماری سرطان تحقیق کرده و به درمان آن می پردازند و به دلیل سخت بودن شرایط این بیماری، حرفه آن ها در تمامی نقاط جهان مورد نیاز است. شما نیز در صورتی که با آگاهی از شرایط رزومه تحصیلی خود رشته آنکولوژی را برای تحصیل انتخاب کنید، قادر خواهید بود تا شغل خود را در آینده تضمین کرده و به درآمد بالایی برسید. برای آگاهی بیشتر از این شرایط بهتر است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

سوالات مهم در باب رشته آنکولوژی در هلند

در این بخش به سوالات تخصصی شما پاسخ می دهیم:

  • شرایط رشته آنکولوژی در هلند چگونه است؟ در صورتی که فردی برای تحصیل در هلند، رشته آنکولوژی را انتخاب کرده باشد، یک انتخاب درست و عاقلانه داشته است ولی برای این که به این هدف دست یابد باید رزومه تحصیلی قدرتمندی را نیز در اختیار داشته باشد. بهترین دانشگاه هلند برای تحصیل در این رشته، دانشگاه اراسموس روتردام است که جایگاه 32 جهان را به خود اختصاص داده است در حالی که در رده بندی کلی دانشگاه های جهان جایگاه 68 را در اختیار دارد. دانشگاه UV آمستردام نیز با کسب امتیازات بالا در این رشته توانسته است جایگاه 47 جهان و دوم هلند را به خود اختصاص دهد.
  • درآمد متخصص آنکولوژیست در هلند چگونه است؟ یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت، شرایط کار پس از تحصیل در هلند است که در اختیار دانشجویان خارجی قرار می گیرد. فارغ التحصیلان رشته آنکولوژی نیز می توانند پس از تحصیل در این کشور، اقامت هلند را به دست آورند و به عنوان نیروی کار در این کشور به کار مشغول شوند. آنکولوژیست ها در هلند نیز درآمد بسیار بالایی دارند و می توانند از این طریق رفاه اقتصادی زندگی خود را تضمین کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *