ویزای تحصیلی

رشته آنکولوژی در پاراگوئه

رشته آنکولوژی در پاراگوئه یکی از معدود رشته های دانشگاهی در این کشور است که به ندرت در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های پاراگوئه در رشته آنکولوژی را دارند، باید در نظر داشته باشند که رسیدن به اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور نمی تواند به سادگی اتفاق بیوفتد. در حقیقت تحصیل در پاراگوئه در این رشته بسیار سخت است و دانشجویان در یک رقابت دشوار می توانند پذیرش تحصیلی خود را دریافت کنند.

تحصیل در رشته آنکولوژی به زبان انگلیسی امکان پذیر نیست و دانشجویان باید بتوانند با این مشکل نیز دست و پنجه نرم کنند. افرادی که در بتوانند در این رشته تحصیل کنند، در آینده قادر خواهند بود تا به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنند و این همان چیزی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. تحصیل پزشکی در رشته آنکولوژی در کشور پاراگوئه علاوه بر این می تواند یکی از بهترین گزینه های ممکن برای مهاجرت به کشورهای آمریکا یا کانادا باشد چراکه مدرک پزشکی در پاراگوئه در این دو کشور نیز از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و این مسئله سبب شده است تا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی جزئیات بیشتری در این رابطه بپردازند.

  • شرایط تحصیل در رشته آنکولوژی در کشور پاراگوئه چیست؟
  • آیا می توان به صورت رایگان در پاراگوئه به تحصیل پرداخت؟
  • هزینه تحصیل در رشته آنکولوژی در پاراگوئه چه مقدار است؟
  • شرایط بازار کار پزشکی در پاراگوئه چگونه است؟
  • آیا می توان در پاراگوئه به عنوان آنکولوژیست خارجی به درآمد بالا دست پیدا کرد؟

شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در پاراگوئه

رشته آنکولوژی به عنوان رشته سرطان شناسی در کشور پاراگوئه در دانشگاه های محدودی ارائه می شود و افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، پیش از ورود به دانشگاه باید در آزمون های ورودی نیز شرکت کنند و این همان موضوعی است که می تواند در بسیاری از افراد تردید ایجاد کند چرا که تحصیل در این رشته در کشور پاراگوئه به زبان انگلیسی امکان پذیر نیست و این مسئله می تواند گزینه های پیش روی افراد را به شدت کاهش دهد.

تحصیل در رشته آنکولوژی در کشور پاراگوئه حداقل 7 سال به طول خواهد انجامید. فرد به مدت 5 سال باید در رشته پزشکی عمومی تحصیل کرده و پس از آن 2 سال به صورت تخصصی دوره آنکولوژی را پشت سر بگذارد تا در این کشور مجوز طبابت در این رشته را به دست آورد. البته برای دانشجویان پس از پایان دوره تحصیل دوره انترنی نیز در نظر گرفته شده است که شرکت در این دوره نیز برای علاقمندان به این رشته الزامی است. افرادی که قصد دارند تا پس از تحصیل در پاراگوئه به ایران بازگردند، باید در دانشگاه هایی تحصیل کنند که به تایید وزارت علوم ایران رسیده است و در غیر این صورت کار در ایران به عنوان یک پزشک برای آن ها غیر ممکن خواهد شد.

شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در پاراگوئه

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در پاراگوئه

یکی از مواردی که باید با دقت بسیار زیادی مورد توجه علاقمندان به تحصیل در کشور پاراگوئه قرار گیرد، هزینه هایی است که فرد با آن در این کشور روبرو خواهد شد. هزینه اولیه هر متقاضی تحصیل در پاراگوئه شامل یادگیری زبان خارجه، ترجمه مدارک و ثبت درخواست اخذ پذیرش از دانشگاه و همچنین هزینه مربوط به درخواست ویزای تحصیلی پاراگوئه است.

متقاضیان تحصیل پزشکی در پاراگوئه باید در نظر داشته باشند که شهریه سالیانه آن ها در دانشگاه های پاراگوئه می تواند از 3500$ تا 18000$ (دلار) در سال متغیر باشد و البته هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور که شرایط پذیرش ساده تری را نیز پیش روی دانشجویان قرار می دهند تا 32000$ (دلار) نیز افزایش پیدا می کند.

علاوه بر این هزینه ها، دانشجویان باید به هزینه های زندگی خود در این کشور نیز توجه ویژه ای داشته باشند که برای یک دانشجوی تنها می تواند حدود 420$ (دلار) در ماه به صورت تقریبی برآورد شود. افرادی که در خوابگاه های دانشجویی زندگی می کنند می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را به صورت چشمگیری کاهش دهند و به همین دلیل است که رقابت برای دریافت خوابگاه دانشجویی این کشور نیز زیاد است و تنها دانشجویان محدودی می توانند در این کشور به این خواسته خود دست پیدا کنند.

دانشجویان خارجی در کشور پاراگوئه قادر خواهند بود تا به کار دانشجویی در این کشور مشغول شده و از این طریق بخش مهمی از هزینه های زندگی خود را نیز تامین کنند و دغدغه های مالی خود برای تحصیل در این کشور را به حداقل برسانند. البته باید در نظر داشت که با توجه به شرایط اقتصادی این کشور، دسترسی به شغل نیمه وقت کمی دشوارتر از بسیاری از کشورهای جهان است.

درآمد متخصصین آنکولوژی در پاراگوئه

دانشجویان خارجی که در کشور پاراگوئه تحصیل می کنند، پس از دریافت مدرک پزشکی خود در این کشور، معمولا در مسیر مهاجرت به کشورهای پیشرفته آمریکای شمالی گام برمی دارند اما دولت پاراگوئه نیز به آن ها این اجازه را خواهد داد تا بتوانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و اقامت این کشور را از همین طریق به دست آورند. پزشکان در کشور پاراگوئه از سطح درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند و این موضوع می تواند برای آنان نیز دلپذیر باشد اما باید به این نکته اشاره داشت که درآمد پزشکان در پاراگوئه به نسبت همکاران آن ها در کشورهای پیشرفته جهان چندان بالا نیست.

در نمودار زیر، متوسط درآمد ماهانه پزشکان آنکولوژیست در کشور پاراگوئه مشخص شده است.

درآمد ماهانه متخصصین آنکولوژیست در کشور پاراگوئه

دسترسی به چنین درآمدی می تواند به راحتی هزینه های زندگی یک خانواده 6 نفره در این کشور را نیز برطرف سازد و این مسئله ای است که می تواند برخی را به سمت اخذ اقامت کشور پاراگوئه به عنوان پزشک آنکولوژیست جلب کند. با وجود این تفاسیر باید در نظر داشت که کشورهای با وضعیت مناسب تری در جهان وجود دارند که امکان تحصیل در این رشته خاص را در اختیار دانشجویان قرار خواهند داد و هزینه های تحصیل در آن کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است. برای کسب اطلاع بیش تر در این رابطه کافی است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *