ویزای تحصیلی

رشته آنکولوژی در ژاپن

رشته آنکولوژی در ژاپن

رشته آنکولوژی در ژاپن را می توان یکی از بهترین رشته های تحصیلی در شاخه پزشکی معرفی کرد تا جاییکه رقابت سنگینی برای دریافت پذیرش شکل می گیرد. اگرچه رشته مهندسی در ژاپن متقاضیان بسیار بیش تری دارد اما باید به این نکته نیز توجه داشت که در آموزش علوم پزشکی نیز ژاپن یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان و یکی از 3 قدرت برتر آسیا به حساب می آید و به همین دلیل متقاضیان بسیار زیادی هر ساله در مسیر مهاجرت به ژاپن از این طریق قرار می گیرند.

رشته آنکولوژی در ژاپن یکی از مهم ترین رشته های علوم پزشکی است و با توجه به رشد بیماری سرطان در این کشور به دلیل مشکلات بوجود آمده در رابطه با مسائل هسته ای ژاپن به یکی از کشورهای جهان تبدیل شده است که نیاز بسیار زیادی به آنکولوژیست های حرفه ای دارد. از همین رو خود تلاش می کنند تا برترین متخصصین در این زمینه را پرورش دهد و شرایطی را فراهم آورد که مشکلات بوجود آمده در این رابطه را به حداقل برساند. به دلیل اهمیت یافتن این موضوع در ژاپن، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاشند تا شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در ژاپن را بررسی کنند.

  • شرایط تحصیل در رشته آنکولوژی در ژاپن چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ژاپن برای تحصیل رشته آنکولوژی در ژاپن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در ژاپن چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در کشور ژاپن مشغول به کار شد؟
  • درآمد یک متخصص آنکولوژیست در ژاپن چقدر است؟

بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته آنکولوژی در ژاپن

چنانچه در بخش قبل نیز به آن اشاره شد، دانشگاه های معتبر زیادی در کشور ژاپن وجود دارد که می توان تحصیل در رشته آنکولوژی را در آن ها تجربه کرد. عوامل مختلفی در تصمیم گیری در این رابطه وجود دارد و دانشجویان باید با توجه به رزومه تحصیلی خود بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند تا بتوانند از این طریق شرایطی بهتر را برای آینده خود رقم بزنند.

دانشگاه کیوتو در ژاپن را می توان به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در این رشته معرفی کرد. این دانشگاه که در جایگاه 125 جهان قرار دارد در رشته آنکولوژی توانسته تا در جایگاه 139 قرار بگیرد. نکته قابل توجه دیگر در این رابطه دانشگاه کینکی است که جایگاه 1163 جهان را به دست آورده است و این در حالی است که در رشته آنکولوژی جایگاه 143 جهان را به خود اختصاص داده است و یکی از بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل در این رشته به شمار می رود. دانشگاه توکیو نیز یکی دیگر از دانشگاه های برتر و شناخته شده در این کشور است که جایگاه 73 جهان را به خود اختصاص داده و در رشته آنکولوژی رتبه 162 جهان را در اختیار دارد.

علاوه بر دانشگاه های فوق، دانشگاه کِیو با قرار گرفتن در جایگاه 230 و دانشگاه اوساکا با قرار گرفتن در رده 245 نیز جز دانشگاه های برتر کشور ژاپن برای تحصیل در رشته آنکولوژی به شمار می روند.

بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته آنکولوژی در ژاپن

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در ژاپن

تحصیل پزشکی در ژاپن یکی از گزینه های در دسترس برای تحصیل در شرق آسیا به شمار می رود و افرادی که در این زمینه ورود پیدا می کنند، قادر خواهند بود آینده ای مناسب برای خود رقم بزنند. البته هزینه های زندگی در کشور ژاپن نیز چندان کن نخواهد بود و افرادی که در این کشور قصد تحصیل دارند باید هزینه های تحصیل خود را پیش از مهاجرت محاسبه کنند.

به طور کلی تحصیل در رشته آنکولوژی در ژاپن از 10000$ تا 32000$ (دلار) در سال متغیر است و همه چیز به دانشگاهی که فرد قصد تحصیل در آن را دارد بستگی خواهد داشت.

نوع دیگر هزینه های تحصیل در کشور ژاپن برای علاقمندان به تحصیل آنکولوژی در این کشور، هزینه مربوط به زندگی دانشجویی در این کشور است که ماهانه در حدود 1100$ (دلار) است و در حقیقت دانشجویان باید حداقل 13000$ (دلار) را نیز به عنوان هزینه های زندگی خود در این کشور در نظر بگیرند.

فرصت های دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور بسیار محدود است اما باید به این نکته اشاره داشت که فرصت کار دانشجویی برای دانشجویان خارجی در این کشور وجود دارد. بر اساس قوانین موجود در کشور ژاپن، یک دانشجوی خارجی در این کشور می تواند به مدت 28 ساعت در هفته در این کشور کار کند به شرط آنکه در هر روز حداکثر 8 ساعت کار کرده باشد. اما حقیقت امر آن است که در صورتی که فردی بخواهد 28 ساعت در هفته به کار مشغول شود، در با موفقیت پشت سر گذاشتن دروس دانشگاهی خود دچار مشکل خواهد شد.

درآمد متخصصین آنکولوژیست در ژاپن

اگر فردی در کشور ژاپن مدرک تحصیلی خود را دریافت کند، قادر خواهد بود تا در این کشور به کار مشغول شود و این امتیاز بسیار بزرگی برای فرد خواهد بود. افرادی که در کشور ژاپن کار می کنند دغدغه چندانی برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور نخواهند داشت و دلیل عمده آن شرایط مناسب اقتصادی در کشور ژاپن است.

مانند بسیاری دیگر از کشورهای جهان، پزشکان در ژاپن درآمدی بیش از متوسط درآمد در این کشور را در اختیار دارند و متخصصین آنکولوژیست به دلیل توانایی و مهارت خود می توانند بیش از پزشکان رده متوسط درآمد کسب کنند و این یک برتری بزرگ برای آنان است تا بتوانند به راحتی هزینه های زندگی خانواده خود را بدون هیچ دغدغه ای تامین کنند. در نمودار زیر می توان درک بهتری از این موضوع به دست آورد.

 درآمد ماهانه متخصصین آنکولوژیست در کشور ژاپن

ژاپن یکی از جذاب ترین گزینه های تحصیلی در شرق آسیا است اما شرایط زندگی در این کشور نیز بسیار ویژه است و به همین دلیل است که افراد زیادی پس از تحصیل در این کشور به سایر نقاط جهان مهاجرت می کنند تا شرایط زندگی متفاوتی را تجربه کنند. شما نیز در صورتی که تمایل به تحصیل در برترین کشورهای جهان دارید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط بوده و از رهنمودهای ایشان در زمینه مهاجرت تحصیلی و آینده کاری خود بهره ببرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *