ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در آرژانتین

رشته ارتودنسی در آرژانتین

تحصیل در رشته ارتودنسی در آرژانتین می تواند این فرصت را در اختیار افراد قرار دهد که در این کشور با رزومه های متوسط نیز به تحصیل بپردازند. محدودیت های تحصیل در آرژانتین برای ایرانی ها به نسبت بسیاری از کشورهای جهان بسیار بیشتر است چراکه ویزای تحصیلی این کشور به ندرت برای ایرانی ها صادر می شود و این چالشی است که می تواند علاقمندان به تحصیل در این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. با همه این تفاسیر، آرژانتین یکی از جمله کشورهای مناسب برای تحصیل در آمریکای جنوبی است که رتبه های مناسبی در این منطقه به خود اختصاص داده است.

برای تحصیل در کشور آرژانتین دانشجویان دانشگاه های متعددی را در دسترس خود نخواهند داشت و این موضوعی است که باید پیش از انتخاب این کشور به عنوان مقصد نهایی تحصیل به آن توجه داشت. در میان 500 دانشگاه برتر در رشته ارتودنسی، نامی از دانشگاه های کشور آرژانتین دیده نمی شود و این مسئله ای است که به شدت می تواند کیفیت تحصیل در این کشور را تحت تاثیر قرار دهد. محدودیت های کلی موجود در مسیر تحصیل در کشور آرژانتین اما به گونه ای است که از ارزش تحصیل در این کشور نکاسته و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته ارتودنسی در این کشور پرداخته اند.

  • آیا آرژانتین کشور مناسبی برای تحصیل در رشته ارتودنسی است؟
  • طول دوره تحصیل ارتودنسی در این کشور چند ساله است؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته ارتودنسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در آرژانتین چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در آرژانتین در این کشور کار کرد؟

معرفی دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در آرژانتین

افرادی که آرژانتین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند باید به کیفیت آموزش در این کشور در رشته ارتودنسی توجه ویژه داشته باشند. بسیاری از دانشگاه های این کشور از اعتبار بالایی برخوردار نیستند و به همین دلیل است که نمی توان به بسیاری توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. در آرژانتین می توان رشته ارتودنسی را به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی انتخاب کرد اما درصد دانشگاه های ارائه کننده رشته ارتودنسی به زبان انگلیسی بسیار کمتر است.

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته ارتودنسی در این کشور را داشته باشند، باید گواهی تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین را در اختیار داشته باشند. در چنین شرایطی دانشجویان می توانند با معادلسازی مدرک تحصیلی خود در این کشور، شرایطی استاندارد برای تحصیل در این کشور پیدا کنند. به طور متوسط دانشجویان 3 سال در این رشته به ادامه تحصیل می پردازند اما تحصیل رشته ارتودنسی در برخی از دانشگاه های این کشور یک دوره 4 ساله است.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته ارتودنسی در آرژانتین عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته ارتودنسی در آرژانتین

شرایط مالی دانشجویان رشته ارتودنسی در آرژانتین

یکی از چالش های جدی که دانشجویان در کشورهای خارجی با آن روبرو هستند، هزینه هایی است که به عنوان شهریه باید به دانشگاه خود پرداخت کنند و البته در کنار آن مجموعه هزینه هایی که باید برای زندگی در کشوری خارجی صرف کنند. باید به این نکته اشاره کرد که آرژانتین یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته های مختلف است و بسیاری از دانشگاه های این کشور دانشجویان خارجی را نیز بدون دریافت شهریه پذیرش می کنند.

متوسط هزینه های تحصیل در رشته ارتودنسی در این کشور اما می تواند بین 1200$ تا 1600$ (دلار) در سال متغیر باشد اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور به بیش از 27000$ (دلار) در سال نیز می رسد که رقمی غیر قابل مقایسه است. هزینه های زندگی در آرژانتین برای دانشجویان نیز بسیار مقرون به صرفه است تا جایی که در اختیار داشتن بودجه ای به ارزش 300$ (دلار) در سال می تواند منجر به زندگی با کیفت برای یک دانشجوی رشته ارتودنسی در این کشور شود.

شرایط مالی دانشجویان رشته ارتودنسی در آرژانتین

کار ضمن تحصیل رشته ارتودنسی در آرژانتین

به دلیل بالا بودن هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در آرژانتین، اغلب دانشجویان برای پوشش هزینه های تحصیل در این رشته تحصیلی به دنبال مشاغل پاره وقت در این کشور هستند. به عبارت دیگر، تمامی دانشجویان بین المللی که قصد کار ضمن تحصیل رشته ارتودنسی در آرژانتین را دارند، می توانند به صورت پاره وقت در این کشور مشغول به کار شوند. البته لازم به ذکر است که، برخی از شرایط و ضوابط برای دانشجویان متقاضی که قصد کار در آرژانتین را دارند وجود دارد که باید به طور دقیق رعایت شود. به طور مثال دانشجویان رشته ارتودنسی در آرژانتین فقط مجاز به 17 ساعت کار در طول هفته در این کشور می باشند. علاوه بر این شغل پاره وقت آنها نباید لطمه ای به روند تحصیلی دانشجویان در این کشور وارد کند.

برخی از محبوب ترین مشاغل دانشجویی در آرژانتین برای دانشجویان رشته ارتودنسی به شرح زیر می باشد:

محبوب ترین مشاغل دانشجویی در آرژانتین برای دانشجویان رشته ارتودنسی

شرایط کار یک ارتودنتیست در آرژانتین

برای افرادی که آرژانتین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده باشند، رسیدن به کار در حوزه دندانپزشکی کار چندان مشکلی نخواهد بود چرا که بازار کار این کشور با کمبودهای شدید نیروی کار در این زمینه روبرو شده است و این یک چالش جدی برای دولت به شمار می رود. افرادی که به عنوان ارتودنتیست در آرژانتین کار می کنند، معمولا 132000ARS (پزوی آرژانتین) در ماه درآمد کسب می کنند و از این طریق می توانند در دسته افرادی قرار گیرند که از درآمد درجه یک در این کشور برخوردار هستند.

محدودیت های موجود در زمینه دریافت ویزای آرژانتین برای ایرانی ها به دلیل اتفاقات گذشته موضوعی است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد و به همین دلیل است که به علاقمندان به تحصیل در این کشور توصیه می شود تا پیش از هرگونه اقدام، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس بوده و از رهنمودهای ایشان استفاده کنند.

سوالات متداول در خصوص رشته ارتودنسی در آرژانتین

در این بخش از مقالع تصمیم گرفته ایم تا به برخی از پرتکرارترین سوالات شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در آرژانتین پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • چشم انداز شغلی در رشته ارتودنسی در آرژانتین چگونه است؟ دانشگاه های معتبر آرژانتین با همکاری وزارت کار این کشور، همواره چشم انداز شغلی بسیار مطلوبی را برای فارغ التحصیلان رشته ارتودنسی در آرژانتین تضمین کرده اند.
  • هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در آرژانتین چقدر است؟ بر خلاف اغلب کشورهای مدرن آمریکایی، هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در آرژانتین به مراتب بالاتر خواهد بود، و معمولا بین 3500ARS تا 5500ARS (پزو مکزیک) در ماه هزینه دارد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *