ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در اسپانیا

رشته ارتودنسی در اسپانیا

تحصیل رشته ارتودنسی در اسپانیا به گونه ای است که به کمک آن می توان بهترین شرایط ممکن را برای زندگی در حوزه شنگن برای خود رقم زد. اسپانیا به عنوان یکی از کشورهای مطرح و شناخته شده اروپایی است که کیفیت نسبتا مناسبی برای زندگی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد تلاش می کنند تا خود را به این کشور برسانند. باید در نظر داشت که در رشته ارتودنسی، دانشگاه های این کشور در رتبه های تراز اول جهان جایگاهی ندارد اما سطح کیفی آن ها در حد خود بسیارمناسب است و می توان به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را برای مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

رشته ارتودنسی به عنوان یکی از رشته های کلیدی در دوره تخصص دندانپزشکی شناخته می شود و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کرده باشند، قادر خواهند بود در یک بازه زمانی کوتاه مدت پس از تحصیل، تمامی هزینه های صرف شده برای تحصیل خود در این کشور را پرداخت کنند. فرایند مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل در سال های اخیر به دلیل شرایط صدور روادید تحصیلی دچار مشکلاتی شده است و این مسئله می تواند اهمیت تحصیل در این کشور را کمی کم کند اما باید در نظر داشت که همچنان اسپانیا یکی از کشورهای مناسب اروپایی برای مهاجرت است و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در اسپانیا را مد نظر قرار داده اند.

  • بهترین دانشگاه های اسپانیا برای تحصیل در رشته ارتودنسی کدامند؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در اسپانیا، به کشورهای تراز اول جهان مهاجرت کاری کرد؟
  • هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در این کشور چقدر است؟
  • محدودیت های کار یک ارتودنتیست در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در اسپانیا

رشته ارتودنسی یکی از گرایش های تخصص دندانپزشکی در جهان است و اسپانیا نیز در این رشته رتبه های نسبتا مناسبی را به دست آورده و از همین روست که می توان از این کشور به عنوان مقصدی مناسب برای تحصیل یاد کرد. کیفیت آموزش در اسپانیا بسیار خوب است و شرایط برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور نیز فراهم است. افرادی که تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا را تجربه کرده باشند، برای دریافت پذیرش در رشته ارتودنسی، مسیر هموارتری را پیش روی خود خواهند داشت و از این طریق می توانند از مزایای ادامه تحصیل در این کشور بهره ببرند.

دانشگاه والنسیا به عنوان بهترین دانشگاه اسپانیا در رشته ارتودنسی شناخته می شود و رتبه 244 جهان را به خود اختصاص داده است و در این رابطه در اروپا نیز رتبه 77 را در اختیار دارد. دانشگاه سویا به عنوان دومین دانشگاه برتر رشته ارتودنسی در اسپانیا در رتبه 254 قرار گرفته است. رتبه سوم بهترین دانشگاه های اسپانیا نیز به دانشگاه بارسلونا رسیده است و رتبه 268 در اختیار این دانشگاه قرار دارد.

دانشجویان رشته ارتودنسی پس از 3 سال تحصیل می توانند به مدرک خود در این رشته دست پیدا کنند. درصد قابل توجهی از دوره های آموزشی این رشته به زبان اسپانیایی برگزار می شود و تعداد کمی دوره های انگلیسی زبان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در اسپانیا

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اسپانیا

برای تحصیل در اسپانیا، خوشبختانه به سرمایه های زیادی نیاز نخواهد بود و افرادی که در این کشور زندگی می کنند، به راحتی می توانند هزینه های زندگی خود را تامین کنند. به دانشجویان خارجی در اسپانیا اجازه کار به صورت نیمه وقت داده می شود و از آن جا که اکثر دانشجویان در رشته ارتودنسی تسلط کافی به زبان اسپانیایی را در اختیار دارند، می توانند با سهولت بیشتری کار پیدا کنند. ضمن آن که افرادی که در همین کشور تحصیل کرده بودند، می توانند به حرفه دندانپزشکی نیز مشغول شوند.

هزینه های زندگی در اسپانیا نیز بسیار مقرون به صرفه است و از آن جا که بهترین دانشگاه های این کشور در رشته ارتودنسی در مادرید و بارسلون قرار ندارد، می توان گفت که هزینه های زندگی دانشجویان در طول یک ماه معمولا کمتر از 800€ (یورو) است. گراف زیر به خوبی نشان می دهد که به صورت تقریبی، یک دانشجوی رشته ارتودنسی در اسپانیا به چه بودجه ای در سال نیاز خواهد داشت.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی و زندگی در اسپانیا

شرایط کار یک ارتودنتیست در اسپانیا

افرادی که به عنوان دندانپزشک در کشور اسپانیا مشغول به تحصیل هستند، به راحتی می توانند پس از تحصیل خود در همین کشور مشغول به کار شوند و این امکان برای دانشجویان رشته ارتودنسی نیز وجود دارد. باید در نظر داشت که متوسط درآمد یک ارتودنتیست در این کشور در حدود 8100€ (یورو) در ماه است و این میزان با متوسط درآمد خالص در اسپانیا فاصله بسیار زیادی دارد و از همین رو این قشر از شاغلین می توانند زندگی بسیار با کیفیتی را داشته باشند.

برای کار در اسپانیا به عنوان دندانپزشک، تسلط به زبان اسپانیایی یک الزام است و این مسئله می تواند به آن ها کمک کند که هرچه سریع تر اقامت کشور اسپانیا را برای خود به ارمغان آورند. در راستای تحصیل در کشور مورد نظر خود، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *