ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در امارات

رشته ارتودنسی در امارات

تحصیل در رشته ارتودنسی در امارات متحده عربی به گونه ای است که بر خلاف بسیاری رشته ها، می توان آن را به برخی از افراد توصیه کرد. افرادی که امارات را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، معمولا به دنبال این هدف هستند که بتوانند در همین کشور به کار نیز مشغول شوند و از این طریق شرایط مناسب مالی را برای آینده خود ایجاد کنند. باید به این نکته اشاره کرد که در رشته ارتودنسی دانشگاه های امارات جایگاه مناسبی دارند اما هزینه های تحصیل در این کشور، ریسک موفقیت در این مسیر را به شدت افزایش می دهد و این خود یک عامل بازدارنده جدی است.

رشته ارتودنسی یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در دوره تخصص دندانپزشکی است و با توجه به شرایط فرهنگی موجود در امارات، می توان انتظار داشت که بسیاری از افراد به یک ارتودنتیست خوب برای رفع مشکلات دهان و دندان خود مراجعه کنند. با این حال باید به این نکته اشاره داشت که امارات در رشته ارتودنسی توانسته جایگاه بسیار مناسبی را نسبت به سایر رشته های تحصیلی در این کشور به دست آورد و همین مسئله می تواند سبب شود تا امارات به یکی از گزینه های جذاب برای تحصیل در این رشته تبدیل شود. به دلیل اهمیت بسیار بالایی که تحصیل در این رشته به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در امارات پرداخته اند.

  • بهترین دانشگاه های امارات در رشته ارتودنسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان برای تحصیل در امارات بورسیه تحصیلی در اختیار داشت؟
  • شرایط کار پس از تحصیل یک فارغ التحصیل رشته ارتودنسی در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در امارات

برای این که فردی بتواند شرایط مناسب تحصیل در امارات در رشته ارتودنسی را تجربه کند، 2 دانشگاه نسبتا معتبر را در دسترس خود خواهد داشت. باید در نظر داشت که هیچ یک از این دانشگاه ها به تایید وزارت بهداشت ایران نرسیده است و این مسئله سبب می شود تا اعتبار این مدارک دریافت در ایران به تایید نرسد. مهم ترین دانشگاه های امارات برای تحصیل در رشته ارتودنسی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های امارات برای تحصیل در رشته ارتودنسی

آنچه که در رابطه با تحصیل رشته ارتودنسی دارای اهمیت بسیار زیادی است، زبان تحصیل در این کشور است که دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که تحصیل در رشته ارتودنسی می تواند در حدود 3 الی 4 سال به طول بیانجامد. باید در نظر داشت که این مدت تحصیل می تواند در برنامه ریزی های مالی و زمانی افراد بسیار تاثیر گذار باشد. پس از تحصیل در امارات، دانشجویان می توانند در همین کشور به کار مشغول شوند اما باید در نظر داشت که در بسیاری از کشورهای دنیا، مدرک تحصیلی این کشور فاقد اعتبار است و این مسئله می تواند تاثیر جدی در روند کار افراد بگذارد.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در امارات

یکی از مشکلاتی که تحصیل در کشور امارات به همراه دارد، هزینه های است که دانشجویان باید سالیانه در این مسیر پرداخت کنند. باید به این نکته اشاره کرد که هزینه تحصیل در رشته ارتودنسی در امارات برای دانشجویان خارجی بسیار سنگین است و دانشجویان باید بودجه ای در حدود 28900$ تا 39000$ (دلار) را به صورت سالیانه به دانشگاه پرداخت کنند. در صورتی که فردی به دنبال دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور باشد، به احتمال بسیار زیاد شکست خواهد خورد و این مسئله ای است که باید در برنامه ریزی های مالی افراد موثر باشد.

در رابطه با تحصیل در کشور امارات باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان در این کشور نمی توانند هم زمان با تحصیل خود به کار مشغول شوند و از این طریق هزینه های زندگی خود را تامین کنند. باید به این نکته اشاره داشت که به طور متوسط، هزینه های زندگی در این کشور برای داشنجویان در حدود 12000$ تا 18000$ (دلار) در سال است و این مسئله سبب می شود که با وجود اعتبار کم دانشگاه های این کشور، امارات به یکی از گران ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته ارتودنسی تبدیل شود.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در امارات

شرایط کار یک ارتودنتیست در امارات

افرادی که امارات را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، تنها به دنبال راهی برای رسیدن به کار در این کشور هستند تا بتوانند هزینه های تحصیل خود در این کشور را تامین کنند و پس از مدت کوتاهی بتوانند سرمایه بیشتری برای زندگی آینده خود پس انداز کنند. یک ارتودنتیست به طور متوسط می تواند 60400AED (درهم) در ماه درآمد کسب کند و این مبلغی بسیار عالی برای زندگی در این کشور به حساب می آید.

شرایط کار ایرانی ها در امارات به نسبت گذشته سخت تر شده است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان ایرانی بتوانند به راحتی در این کشور به کار دست پیدا کنند. از طرف دیگر، فعالیت های صورت گرفته در رابطه با تحصیل در این کشور، هزینه های بسیار سنگینی را به همراه دارد و مجموعه این مسائل، سبب کاهش جذابیت امارات به عنوان مقصد تحصیلی می شود. در صورتی که به دنبال مسیر مناسب برای مهاجرت خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *