ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در اندونزی

رشته ارتودنسی در اندونزی

افرادی که تحصیل در رشته ارتودنسی در اندونزی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که کیفیت دانشگاه های این کشور متوسط است. اندونزی یکی از کشورهای در حال توسعه در منطقه شرقی آسیا است و افراد زیادی به دلیل تمایل به زندگی در این منطقه، اندونزی را نیز به عنوان یکی از گزینه های در دسترس خود برای مهاجرت معرفی می کنند. باید در نظر داشت که افرادی که در اندونزی تحصیل می کنند، شانس مناسبی برای زندگی در همین کشور خواهند داشت ضمن آنکه بستر مناسبی برای کار در برخی دیگر از کشورهای جهان را برای افراد فراهم خواهند کرد.

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که رشته ارتودنسی یکی از مهم ترین و بهترین رشته های گروه دندانپزشکی است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید پیش زمینه تحصیل دندانپزشکی را در اختیار داشته باشند. شرایط برای ورود به این رشته در کشورهای مختلف، متفاوت از یکدیگر است و در برخی از کشورها دانجشویان باید علاوه بر این که مدارک تحصیلی خود را ارائه می کنند، باید سابقه کاری در زمینه دندانپزشکی نیز داشته باشند. افرادی که در راستای توجه به این موضوع تلاش می کنند، بهتر است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله همراهی کرده تا از شرایط تحصیل در رشته ارتودنسی در اندونزی با خبر شوند.

  • شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در این کشور چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های اندونزی در رشته ارتودنسی کدامند؟
  • آیا می توان در اندونزی هزینه های تحصیل خود را کاهش داد؟
  • بهترین راه برای رسیدن به کار در این حوزه در کشور اندونزی چیست؟

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در اندونزی

اندونزی یکی از کشورهای آسیای شرقی است که شرایط مناسبی برای تحصیل دانشجویان خارجی در برخی از رشته های تحصیلی ایجاد کرده است. متقاضیان تحصیل در اندونزی باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور در برخی از رشته های تحصیلی نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند. برای این که فردی بتواند آسودگی خاطر بیشتری برای تحصیل در رشته ارتودنسی در اندونزی داشته باشد، بهتر است که پیش از ورود به دانشگاه، رشته دندانپزشکی در اندونزی را برای خود انتخاب کند.

در اندونزی 7 دانشگاه دارای رتبه علمی در رشته ارتودنسی وجود دارد که هر یک از آن ها شرایط خاص خود را دارند. برای آشنایی بیشتر با بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در اندونزی، می توانید تصویر زیر را مورد ارزیابی قرار دهید.

بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در اندونزی

دانشجویان در اندونزی فرصت تحصیل به زبان انگلیسی را نیز خواهند داشت و این یکی از مهم ترین امتیازاتی است که تحصیل رشته ارتودنسی در اندونزی می تواند به همراه داشته باشد. در برخی از دانشگاه های این کشور، دوره آموزش رشته ارتودنسی تنها 2 سال به طول می انجامد و دانشجویان از این طریق می توانند سریع تر به خواسته های خود برای ورود به بازار کار دست پیدا کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که اندونزی یکی از کشورهای درجه سوم آسیایی برای تحصیل در رشته ارتودنسی به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اندونزی

برای تحصیل در اکثر کشورهای آسیای شرقی، دانشجویان باید هزینه های سنگینی را برای تحصیل خود پرداخت کنند اما شرایط در اندونزی متعادل تر است و همین مسئله می تواند بسیاری را به سمت این کشور جذب کند. باید در نظر داشت که برای تحصیل در رشته ارتودنسی، دانشجویان باید در طول یک سال تحصیلی شهریه ای در حدود 5800$ تا 6900$ (دلار) را در نظر داشته باشند و این مبلغی است که معمولا بورسیه ای به آن تعلق نمی گیرد تا بتوان از طریق آن هزینه های تحصیل خود را کاهش داد.

دانشجویان برای زندگی در اندونزی به حدود 700$ تا 900$ (دلار) در ماه نیاز خواهند داشت ولی برای تامین آن نمی توانند به صورت نیمه وقت یا تمام وقت به کار مشغول شوند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره داشت که این مسئله سبب افزایش فشار اقتصادی به دانشجویان می شود و موجب می گردد تا این کشور از لیست کشورهای مقرون به صرفه برای تحصیل در رشته ارتودنسی خارج شود.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اندونزی

شرایط کار یک ارتودنتیست در اندونزی

برای این که فردی بتواند به اقامت کشور اندونزی دست پیدا کند، به یک پیشنهاد کاری از کارفرمای رسمی اندونزی نیاز خواهد داشت. یک ارتودنتیست می تواند به راحتی در این کشور نظر یک کارفرما را به خود جلب کرده و پیشنهاد کاری مورد نیاز خود را به دست آورد. در حال حاضر یک ارتودنتیست در این کشور درآمدی در حدود 38700000IDR (روپیه اندونزی) را به دست می آورد و از این طریق می تواند کیفیت عالی زندگی در کشور اندونزی را تجربه کند.

با این حال باید به این نکته اشاره داشت که اندونزی را نمی توان در دسته کشورهای مهم و مناسب برای تحصیل در رشته ارتودنسی معرفی کرد. در صورتی که شرایط تحصیل یا کار در این رشته با ارزش را در جهان جستجو می کنید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *