ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در اکوادور

رشته ارتودنسی در اکوادور

تحصیل در رشته ارتودنسی در اکوادور یکی از گزینه هایی است که در مراحل پایانی باید آن را نیز به عنوان یک شانس مهاجرتی در نظر گرفت. اکوادور از جمله کشورهایی است که تحصیل در آن از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و به خوبی و روشنی می توان این مهم را در لیست دانشگاه های برتر جهان در ارائه رشته ارتودنسی مشاهده کرد. نام هیچ یک از دانشگاه های این کشور نتوانسته است در رتبه بندی های جهانی جایگاهی به خود اختصاص دهد و این مسئله ای است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. کیفیت آموزش در اکوادور به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و این موضوعی است که علاقمندان به تحصیل در رشته های تخصص پزشکی، باید بیش از سایرین به آن توجه داشته باشند.

محدودیت های مهاجرت تحصیلی به برخی از کشورهای جهان سبب می شود تا افرادی که به دنبال مهاجرت آسان تر هستند، کشوری همچون اکوادور را برای تحصیل خود انتخاب کنند اما باید در نظر داشت که این انتخاب می تواند آینده شغلی فرد را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده و امتیازاتی منفی برای او به حساب آید. در حال حاضر رشته ارتودنسی به عنوان یکی از رشته های کلیدی در علوم دندانپزشکی شناخته می شود و رقابت بسیار زیادی برای دریافت پذیرش از دانشگاه های ارائه کننده این رشته وجود دارد و به همین دلیل، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله انچه که در رابطه با تحصیل رشته ارتودنسی در اکوادور حیاتی است را ارائه می کنند.

  • بهترین دانشگاه های اکوادور برای تحصیل در رشته ارتودنسی کدامند؟
  • محدودیت های تحصیل رشته ارتودنسی در این کشور چیست؟
  • بهترین مسیر برای کاهش هزینه های تحصیل در اکوادور چیست؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در این کشور چگونه است؟

معرفی شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در اکوادور

اکوادور یکی از کشورهای آمریکای لاتین است که شرایط زندگی در آن نسبتا به گذشته های نه چندان دور، تغییر چندانی نداشته است و این در حالی است که کشورهای برزیل، آرژانتین، مکزیک و غیره تحولات چشمگیری را در زمینه های مختلف تجربه کرده اند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در رشته ارتودنسی به عنوان یکی از گرایش های مهم تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور، از نظر علمی شرایط خوبی ندارد و به همین دلیل است که دانشگاه های این کشور نتوانسته اند رتبه ای درخور در سطح جهان به دست آورند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته ارتودنسی در اکوادور را می توان به شرح زیر معرفی کرد:

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته ارتودنسی در اکوادور

شرایط تحصیل در این دانشگاه ها چندان دشوار نیست و به همین دلیل است که افرادی تلاش می کنند در این مسیر بدون رقیب گام بردارند. برای تحصیل در رشته ارتودنسی، دانشجویان نیاز به در اختیار داشتن مدرک تحصیلی در رشته دندانپزشکی خواهند داشت و البته ارائه مدرک زبان متناسب با زبان تحصیل در این کشور نیز یکی دیگر از الزامات ورود به دانشگاه های این کشور است. دوره تحصیل در رشته ارتودنسی در این کشور حدودا 3 الی 4 ساله است و دانشجویان اطلاعات دقیق در این رابطه را باید از دانشگاهی که در آن پذیرش دریافت کرده اند به دست آورند.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اکوادور

برای افرادی که اکوادور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، تامین هزینه های تحصیل در این رشته می تواند یک چالش جدی باشد. معمولا کشورهای با کیفیتی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان و غیره، هزینه های زیادی را از دانشجویان در این رشته دریافت می کنند اما برای این که فردی بخواهد هزینه های سنگین برای تحصیل در اکوادور پرداخت کند، چه دلیل منطقی وجود دارد؟!

شهریه تحصیل در دانشگاه های اکوادور در رشته ارتودنسی در حدود 8900$ تا 13600$ (دلار) در سال است و دانشجویان در این کشور نمی توانند به بورسیه های تحصیلی دسترسی داشته باشند. در سوی دیگر اما به آن ها فرصت 16 ساعت کار ضمن تحصیل داده می شود تا بتوانند هزینه های زندگی در این کشور را برای خود تامین کنند. در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 700$ (دلار) در ماه می تواند برای تامین هزینه های زندگی در این کشور کافی باشد.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اکوادور

شرایط کار یک ارتودنتیست در اکوادور

دانشجویان فارغ التحصیل شده از اکوادور می توانند به راحتی پس از تحصیل در این کشور، اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل کرده و در این مسیر به خواسته های خود دست پیدا کنند. یک ارتودنتیست در این کشور به طور متوسط 3050$ (دلار) در ماه درآمد کسب می کند و اگرچه در اکوادور این میزان از درآمد بسیار عالی است اما در مقایسه با یک نیروی کار کارگر در آمریکا درآمدی بسیار ضعیف به حساب می آید.

در حال حاضر اکوادور یکی از کشورهایی است که بهتر است فرد به هیچ عنوان به سمت آن نرود و به همین دلیل است که توصیه می شود پیش از هر گونه اقدام برای مهاجرت، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *