ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در ایرلند

رشته ارتودنسی در ایرلند

برای این که فردی بتواند رشته ارتودنسی در ایرلند را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کند، مسیر چندان سختی را پیش رو نخواهد داشت. ایرلند یکی از کشورهای خوب اروپایی است که شاخص های زندگی در آن به خوبی رعایت شده است ولی باید به این نکته اشاره کرد که ایرلند در زمینه تحصیل کشور پیشرفته ای نیست و بسیاری از دانشگاه های این کشور نتوانسته اند رتبه ای مناسب به دست آورند. در حال حاضر شرایط دریافت ویزای تحصیلی ایرلند به نسبت گذشته ساده تر شده است اما سخت ترین مرحله مهاجرت تحصیلی به این کشور به حساب می آید.

کسانی که رشته ارتودنسی را برای ادامه تحصیل خود در خارج از کوشر انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که اعتبار مدرک دندانپزشکی آن ها از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل از افراد خواسته می شود که یا برای دوره تحصیلی خود به کشور مقصد دوره تخصص مهاجرت کنند یا اینکه در یکی از دانشگاه های معتبر جهان به ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی بپردازند. ایرلند یکی از کشورهای پر هزینه برای تحصیل در رشته ارتودنسی به حساب می آید و این مسئله ای است که ممکن است بسیاری را از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی منصرف کند. با وجود همه مسائل ذکر شده، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در ایرلند خواهند پرداخت.

  • مهم ترین دانشگاه های ایرلند برای تحصیل در رشته ارتودنسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در ایرلند در این کشور به کار مشغول شد؟
  • اعتبار مدرک دریافت شده در ایرلند برای دانشجویان خارجی چقدر است؟

معرفی دانشگاه های برگزیده رشته ارتودنسی در ایرلند

افرادی که ایرلند را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، معمولا برنامه بلند مدت اقامتی در این کشور دارند چراکه هزینه های تحصیل در آن بالا است و دریافت ویزای تحصیلی این کشور نیز به سادگی ممکن نمی شود. باید به این نکته اشاره داشت که ایرلند به عنوان یکی از کشورهای خوب اروپایی در سال هی اخیر به دانشگاه های خود توجه بیشتری نشان داده اما هنوز نمی توان این کشور را در دسته کشورهای درجه اول اروپایی برای تحصیل معرفی کرد. برخی از مهم ترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در ایرلند عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در ایرلند

دوره تحصیل رشته ارتودنسی در ایرلند معمولا 4 ساله است و دانشجویان پس از تحصیل در این دوره می توانند به عنوان یک پزشک متخصص در این کشور به کار مشغول شوند. باید در نظر داشت که زبان انگلیسی تنها زبان تحصیل در ایرلند به حساب می آید و برای ورود به رشته ارتودنسی، دانشجویان نیازمند ارائه مدرک حداقل 6.5 آیلتس یا معادل آن در سایر آزمون های مورد تایید است. دانشگاه های ایرلند در اکثر کشورهای اروپایی مورد تایید هستند و به همین دلیل است که افراد پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور می توانند به سایر کشورهای اروپایی نیز برای کار مهاجرت کنند.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در ایرلند

آنچه که در زمینه تحصیل در رشته ارتودنسی در ایرلند از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، مجموعه هزینه هایی است که دانشجویان برای تحصیل در این کشور پرداخت می کنند. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان خارجی در این کشور می توانند با پرداخت هزینه ای در حدود 22500€ تا 39000€ (یورو) در سال، کلیه شهریه خود را به دانشگاه پرداخت کنند. دریافت بورسیه تحصیلی در ایرلند تضمین شده نیست ولی بورسیه های بسیار زیادی حتی از مراکز غیر دانشگاهی در این کشور در دسترس است.

باید به این نکته اشاره داشت که هزینه های زندگی در ایرلند نیز چندان ارزان نیست و دانشجویان به حدود 1000€ (یورو) در ماه نیاز خواهند داشت تا بتوانند کلیه هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. خوشبختانه در ایرلند امکان کار ضمن تحصیل به دانشجویان داده شده است و این 20 ساعت، برای تامین هزینه های زندگی در این کشور بسیار ارزشمند خواهد بود.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در ایرلند

شرایط کار یک ارتودنتیست در ایرلند

برای این که فردی بتواند در کشور ایرلند به کار در حوزه تخصص ارتودنسی بپردازد، دو مسیر پیش روی خود خواهد داشت. مسیر اول دریافت مدرک تحصیلی در کشور ایرلند است که بسیار هموار به نظر می رسد اما مسیر دوم که کمی ناهموارتر به نظر می رسد، دریافت مدرک تحصیلی از یکی از کشورهای برتر جهان و در مرحله بعد معادلسازی مدرک تحصیلی در ایرلند است.

هر کسی که بتواند در ایرلند به کار مشغول شود، یکی از اصلی ترین گزینه های دریافت PR در این کشور خواهد بود و می تواند شرایط مناسبی برای آینده خود از این حیث ایجاد کند. یک ارتودنتیست در ایرلند به طور متوسط 10000€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و این مبلغی قابل تامل برای داشتن یک زندگی با کیفیت در ایرلند است. شما نیز شایسته بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید و به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در مسیر هموار دلخواهتان راهنمایی و همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *