ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در برزیل

رشته ارتودنسی در برزیل

رشته ارتودنسی در برزیل شاید برای خیلی از افراد جالب باشد منتهی این کشور کم تر از سوی آسیایی ها یا اروپایی ها مورد انتخاب قرار می گیرد. البته اگرچه برزیل کشوری در حال توسعه به حساب می آید اقتصاد به مراتب بهتری نسبت به کلمبیا، ونزوئلا، اروگوئه و غیره دارد. همچنین امنیتی که در برزیل برقرار است، هرچند کم تر از کشورهای اروپایی مثل آلمان و مجارستان می باشد اما از کشورهای دیگر آمریکای لاتین خصوصا مکزیک و کلمبیا به مراتب بالاتر است. برزیل یکی از بالاترین استانداردهای آموزش عالی را در سراسر آمریکای جنوبی ارائه می دهد؛ از 20 دانشگاه برتر این قاره، هشت دانشگاه در برزیل قرار دارند و این کشور 22 بار در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2022 معرفی شد که دانشگاه سائوپائولو در بین 200 دانشگاه برتر قرار گرفت.

ویزای تحصیلی در برزیل تا یک سال (قابل تمدید) صادر می شود؛ شما باید قبل از عزیمت به برزیل در سفارت یا کنسولگری برزیل در کشور خود برای ویزای دانشجویی خود درخواست دهید. در بیشتر موارد روند درخواست 2 تا 3 ماه طول می کشد، بنابراین زمان زیادی را در نظر بگیرید. برزیل مکانی عالی برای مطالعه است، اما مکان آسانی نیست؛ شما باید قبل از شروع فرآیند درخواست، پرتغالی صحبت کنید، باید یک امتحان رقابتی را بگذرانید و ویزای دانشجویی 2022 دریافت کنید. دانشگاه های فدرال در برزیل شهریه رایگان هستند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص برزیل به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد ارتودنتیست ها در برزیل سال 2022 چقدر است؟
  • هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در برزیل چه میزان می باشد؟
  • شرایط کار در برزیل پس از فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاه های این کشور چگونه است؟

درآمد ارتودنتیست ها در برزیل

کار در برزیل فراوان تر از بسیاری دیگر از کشورهای آمریکای لاتین می باشد، اما با تکیه بر زبان انگلیسی به تنهایی نمی توان شغلی در این کشور پیدا کرد. همچنین به منظور فعالیت در رشته هایی مثل ارتودنسی، پزشکی، پرستاری و غیره، علاقمندان باید لزوما از یکی از دانشگاه های برزیل یا کشورهای مورد تایید آن فارغ التحصیل شده باشند. پس کسی که مدرک خود را در رشته های مزبور از دانشگاه های ایران اخذ کرده است بدون معادلسازی امکان کار در برزیل را نخواهد داشت. در عوض فارغ التحصیلان رشته ارتودنسی به منظور کار در برزیل هم موقعیت های کاری زیادی دارند هم سطح درآمدشان بالا است. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد ماهانه ارتودنتیست ها در برزیل طی سال 2022 بیان می شود:

درآمد ماهانه ارتودنتیست ها در برزیل

در حال حاضر، فارغ التحصیلان یا فارغ‌ التحصیلان خارجی از ویزا، ممکن است به طور قانونی در این کشور کار کنند؛ این اقدام همچنین برای دانشجویانی که قبلاً دوره ها را به پایان رسانده اند و قصد اقامت در کشور را دارند نیز معتبر است. علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید، یافتن شغل در برزیل آسان نیست؛ جستجوی کار در یک شرکت برزیلی بسیار دشوار است. اولاً، استخدام در برزیل بسیار اجتماعی است و شما به تماس های استثنایی نیاز دارید، هر خارجی که قصد کار در برزیل را دارد نیاز به ویزای کار دارد. این باید در کشور محل اقامت شما با ارائه مدارک مورد نیاز به کنسولگری برزیل، از جمله قرارداد کار امضا شده از یک شرکت فعال در برزیل، یا پیشنهاد کار، به دست آید.

کار ضمن تحصیل رشته ارتودنسی در برزیل

پس از صدور، ویزای دانشجویی برای تمام مدت تحصیل شما معتبر است. به یاد داشته باشید، شما نمی توانید با هیچ نوع ویزای تحصیلی در برزیل کار کنید، بنابراین باید مطمئن شوید که پول کافی برای پوشش شما در طول مدت اقامت در نظر گرفته شده دارید. حتی در صورت تسلط به زبان پرتغالی که زبان رسمی برزیل است امکان کار دانشجویی در این کشور به صورت قانونی وجود ندارد؛ پرتغالی زبان اول اکثریت قریب به اتفاق برزیلی ها است، اما کلمات خارجی متعددی فرهنگ لغت ملی را گسترش داده اند.

کار ضمن تحصیل رشته ارتودنسی در برزیل

تحصیل رشته ارتودنسی در برزیل

تحصیل در برزیل در رشته ارتودنسی برای خارجی ها رایگان نیست و با توجه به نوع دانشگاه هزینه های متفاوتی در پی دارد. حدود شهریه رشته مزبور در این کشور را می توان سالانه بین 3000$ تا 11000$ (دلار آمریکا) تخمین زد. هزینه زندگی در برزیل نیز ماهانه حدود 700$ (دلار آمریکا) می باشد که همان طور که مشاهده شده به دلیل غیر قانونی بودن کار ضمن تحصیل در برزیل، باید از قبل کنار گذاشته شده باشد. بهترین دانشگاه های برزیل به منظور تحصیل رشته ارتودنسی در سال 2022 عبارت هستند از:

  • Federal University of Rio Grande do Sul
  • Federal University of Santa Catarina
  • State University of Campinas
  • Universidade Federal de Pelotas
  • Federal University of Rio de Janeiro

از دیگر دانشگاه های ممتاز در زمینه رشته ارتودنسی در برزیل می توان به UNESP – Universidade Estadual Paulista و University of Brasilia اشاره نمود. برزیل یکی از بهترین مقاصد برای دانشجویان بین المللی است. به هر حال، اکثر دانشگاه های دولتی معتبر آن برای خود برزیلی ها بدون شهریه هستند؛ اگرچه الزامات زیادی مانند مهارت زبان و امتحانات ورودی وجود دارد، اما زمانی که وارد هر یک از دانشکده های پزشکی برتر برزیل شوید ارزشش را دارد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در مورد رشته ارتودنسی در برزیل توضیحاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *