ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در دانمارک

رشته ارتودنسی در دانمارک

تحصیل رشته ارتودنسی در دانمارک می تواند اعتبار ویژه ای به رزومه افراد ببخشد اما کیفیت تحصیل در دانشگاه های این کشور متفاوت از یکدیگر است. دانمارک را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل معرفی کرد و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، به راحتی می توانند در آینده شغلی خود، بهترین کشورهای جهان را انتخاب کنند. محدودیت های زیادی برای تحصیل در رشته های پزشکی در دانمارک وجود دارد و این مسئله می تواند بسیاری را از رسیدن به خواسته های خود در این زمینه دور سازد.

رشته ارتودنسی به عنوان یکی از دوره های تخصص دندانپزشکی در جهان امروز شناخته می شود که از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است. افرادی که این رشته را در کشوری مانند دانمارک انتخاب می کنند، بهتر است به زبان دنیش تسلط کافی داشته باشند و این موضوع می تواند فرصت های بسیار بیشتری را در اختیار آن ها قرار دهد. فرایند دریافت پذیرش در دانشگاه های دانمارک در رشته ارتودنسی تقریبا یکسان است و این مسئله می تواند نیاز به آگاهی های گسترده در این رابطه را به حداقل خود برساند. شرایط بسیار مناسبی که تحصیل در این کشور به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را بر آن داشته است تا در این مقاله اطلاعات تکمیلی در خصوص تحصیل در رشته ارتودنسی در دانمارک را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های دانمارک در رشته ارتودنسی کدامند؟
  • برای دریافت پذیرش از دانشگاه های دانمارک به چه مدارکی نیاز است؟
  • آیا دانمارک مقصدی پر هزینه برای تحصیل در رشته ارتودنسی است؟
  • شرایط کار در این حوزه در دانمارک چگونه است؟
  • یک ارتودنتیست در دانمارک چقدر درآمد کسب می کنند؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در دانمارک

برای تحصیل در دانمارک در رشته ارتودنسی، دانشجویان باید مدارک خاصی را در اختیار داشته باشند که از طریق آن بتوانند شانس دریافت پذیرش را برای خود به بالاترین سطح ممکن برسانند. به طور کلی می توان گفت که متقاضی تحصیل در رشته ارتودنسی در دانمارک باید مدارک زیر را ارائه دهد:

  • مدرک معتبر زبان انگلیسی برای دانشگاه های انگلیسی زبان با حداقل نمره آیلتس 7
  • مدرک معتبر زبان دنیش
  • ارائه مدرک معتبر تحصیل دندانپزشکی در دانمارک
  • معادلسازی مدرک دندانپزشکی برای دانشجویان خارجی
  • ارائه سابقه انترنی در دوره آموزش
  • ارائه حداقل 2 سال سابقه کار دندانپزشکی پس از تحصیل

با در اختیار داشتن این مدارک فرد می تواند پذیرش خود در یکی از دانشگاه های برتر این کشور را به دست آورد که هریک شرایط خاص خود را دارند. در حال حاضر بهترین دانشگاه دانمارک برای تحصیل در این رشته، دانشگاه کوپنهاگن است که رتبه 9 در اروپا و همچنین 41 جهان در رشته ارتودنسی را به خود اختصاص داده است. دانشگاه آرهوس نیز رتبه 67 جهان در این رشته را به دست آورده است اما سایر دانشگاه های این کشور فاصله چشمگیری در رتبه بندی های جهانی به این دو دانشگاه دارند. برای مثال دانشگاه آلبورگ به عنوان سومین دانشگاه برتر رشته ارتودنسی در دانمارک، رتبه 420 جهان را به خود اختصاص داده است.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در دانمارک

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در دانمارک

علاقمندان به تحصیل در دانمارک باید در نظر داشته باشند که همچون گذشته، هزینه های تحصیل در این کشور برای دانشجویان ایرانی رایگان نیست و تنها دانشجویانی که شهروند اتحادیه اروپا هستند می توانند از این فرصت مناسب استفاده کنند. شهریه تحصیل در رشته ارتودنسی برای دانشجویان خارجی در این کشور سنگین است اما دانشجویان برتر می توانند به بورسیه های تحصیلی دانمارک دسترسی داشته باشند. به علاقمندان تحصیل در دانمارک توصیه می شود تا هرگز به امید دریافت بورسیه تحصیلی این کشور را انتخاب نکنند چرا که شرایط سایر پذیرفته شدگان در ابتدای هر سال تحصیلی کاملا مبهم است.

هزینه های زندگی در دانمارک نیز به مانند اکثر کشورهای اروپایی است و دانشجویان برای تامین مایحتاج خود در این کشور این فرصت را خواهند داشت که به مدت 20 ساعت در هفته در این کشور کار کنند. البته افرادی که برای دوره معادلسازی به دانمارک مهاجرت کرده باشند، از این امکان محروم خواهند بود. در گراف زیر می توان مقدار تخمینی هزینه یک سال تحصیل رشته ارتودنسی در دانمارک را مشاهده کرد.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی و زندگی در دانمارک

متوسط درآمد یک ارتودنتیست در دانمارک

افرادی که دانمارک را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده باشند، بدون هیچ چالشی و به شرط تسلط به زبان دانمارکی می توانند وارد بازار کار حرفه خود شوند. شرایط برای ارتودنتیست ها نیز مشابه است و آن ها می توانند با رسیدن به درآمدی در حدود 121000DKK (کرون دانمارک) در ماه، زندگی بسیار ایده آلی در این کشور داشته باشند. به مانند اکثر کشورهای اتحادیه اروپا، پس از 7 الی 10 سال اقامت در کشور دانمارک به عنوان نیروی کار می توان پاسپورت این کشور را به دست آورد و این مسئله یکی از مهم ترین دلایل اهمیت کار در دانمارک است. در صورتی که دانمارک را مقصد رویایی مهاجرت خود می دانید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا اطلاعات تکمیلی در این خصوص را در اختیار شما قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *