ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در سنت کیتس

رشته ارتودنسی در سنت کیتس

به منظور تحصیل در رشته ارتودنسی در سنت کیتس نباید انتظار کیفیت بسیار عالی و همچنین گزینه های متعدد تحصیل را داشت. سنت کیتس و نویس یکی از کشورهای آمریکای مرکزی است که در سال های اخیر صرفا به دلیل اعتبار بالای پاسپورت خود توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند. این کشور که از مستعمرات بریتانیای کبیر است، پاسپورتی بسیار معتبر برای ورود به این کشور دارد و به همین دلیل است که افراد می توانند به راحتی این کشور را برای مقصد مهاجرتی خود انتخاب کرده و از مسیرهای مختلف قانونی، به دنبال دریافت پاسپورت آن باشند.

یکی از راه های رسیدن به سنت کیتس، تحصیل در این کشور است و با وجود این که کیفیت آموزش در این کشور در سطح مناسبی قرار ندارد اما می توان گفت که در نهایت می تواند منجر به دریافت یکی از معتبرترین پاسپورت های جهان شود. رشته اتودنتسی در دانشگاه های محدودی از کشور سنت کیتس ارائه می شود و به همین دلیل متقاضیان باید در نظر داشته باشند که امکان ایجاد رقابت در این دانشگاه ها توسط شهروندان خارجی وجود خواهد داشت. دانشگاه های سنت کیتس در رشته ارتودنسی نتوانسته اند رتبه ای را به دست آورند اما مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند ورود به دانشگاه های سنت کیتس در رشته ارتودنسی خواهند پرداخت.

  • دانشگاه های معتبر سنت کیتس در رشته سنت کیتس کدامند؟
  • هزینه تحصیل در رشته سنت کیتس در این کشور چقدر است؟
  • طول دوره تحصیل رشته ارتودنسی در سنت کیتس چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان شهروند خارجی در سنت کیتس به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در سنت کیتس

رشته ارتودنسی یکی از رشته های مرتبط با تخصص های دندانپزشکی است و کاربرد بسیاری در زیبایی دهان و دندان ایفا می کند و این روش درمانی به شدت مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. به همین دلیل است که بسیاری از دندانپزشکان برای دریافت مدرک تخصص خود، گرایش ارتودنسی را انتخاب می کنند. دانشگاه های سنت کیتس از نظر اعتبار در این رشته سطح مناسبی را در اختیار ندارند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که رزومه تحصیلی فرد با تحصیل در این کشور تقویت شود بلکه می توان گفت که با دریافت مدرک تحصیلی از این کشور، اعتبار آن تا حدودی کاهش نیز خواهد یافت.

دانشگاه بین المللی علوم درمانی یکی از بهترین مراکز آموزشی در کشور سنت کیتس برای تحصیل در رشته ارتودنسی است. دانشگاه پزشکی آمریکایی نیز یکی دیگر از دانشگاه هایی است که برای تحصیل در این رشته می توان به آن مراجعه کرد. طول دوره تحصیل در رشته ارتودنسی در این کشور تقریبا 4 ساله است و به همین دلیل دانشجویان باید مسیری طولانی برای تحصیل در سنت کیتس را طی کنند. برای تحصیل رشته ارتودنسی در این کشور شاخصه های بسیاری وجود دارد که برخی از مهم ترین آن ها را می توان به شرح زیر بیان کرد.

شاخصه های تحصیل رشته ارتودنسی در سنت کیتس

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در سنت کیتس

افرادی که کشور سنت کیتس را برای تحصیل خود در رشته ارتودنسی انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که کیفیت آموزش در این کشور بسیار پایین است و به همین دلیل پرداخت هزینه های سنگین برای آموزش در این کشور می تواند از مقرون به صرفه بودن آن بکاهد. در حال حاضر هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در سنت کیتس برای دانشجویان غیر بومی در حدود 8800$ تا 11200$ (دلار) در سال است. در حقیقت می توان گفت که دانشجوینا چنین مبلغی را صرفا برای آینده کاری در این کشور پرداخت می کنند نه اعتبار دانشگاه های آن.

از سوی دیگر، هزینه زندگی در این کشور نیز برای دانشجویان خارجی می تواند در حدود 700$ (دلار) در ماه ارزیابی شود. در هنگام بررسی منابع احتمالی درآمد در این کشور، می توان صرفا به فرصت کار نیمه وقت در سنت کیتس اشاره کرد که به دانشجویان اجازه می دهد تا هزینه های زندگی خود را کاهش دهند چراکه دریافت بورسیه در این کشور تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در سنت کیتس

شرایط کار یک ارتودنتیست در سنت کیتس و نویس

کشور سنت کیتس و نویس از جمله مستعمرات بریتانیای کبیر است و به همین دلیل پاسپورت این کشور می تواند اعتبار بسیار زیادی داشته باشد. بسیاری از افراد با سرمایه گذاری های محدود، پاسپورت این کشور را برای خود به ارمغان می آورند اما برای سایرین این مسیر از طریق کار ممکن می شود. با تحصیل در این کشور، دریچه های ورود به بازار کار سنت کیتس باز می شود و فرد می تواند آنچه که به دنبال آن بوده را به دست آورد.

یک ارتودنتیست در سنت کیتس می تواند درآمدی در حدود 9570XCD (دلار کارائیب شرقی) را در ماه به دست آورد که برای زندگی خانوادگی در این کشور نیز بسیار مناسب است. با همه این تفاسیر کشورهای بسیار زیادی در جهان وجود دارد که پاسپورتی معتبر را با شرایط مناسب تر تحصیل و زندگی ارائه می کنند و شرایط بسیار مناسب تری نسبت به سنت کیتس دارند. برای این که بتوانید در این کشورهای برتر جهان اقامت دریافت کنید، کافی است تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *