ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در فنلاند

رشته ارتودنسی در فنلاند

به دلیل به وجود آمدن سیاست های متفاوت آموزشی در کشور فنلاند، در حال حاضر میزان تمایل به تحصیل در این کشور توسط شهروندان غیر اروپایی کاهش یافته است. تحصیل رشته ارتودنسی در فنلاند نیز به دلیل افزایش هزینه های تحصیل در این کشور طی سالیان اخیر کمتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. افرادی که فنلاند را برای زندگی خود انتخاب می کنند، باید به خوبی چالش های زندگی در این کشور از جمله شرایط آب و هوایی آن را بشناسند تا در میانه راه دچار آسیب های احتمالی ناشی از انتخاب های نادرست نشوند.

دانشگاه های فنلاند از نظر کیفیت آموزش در سطح بسیار مناسبی قرار دارند و در رشته ارتودنسی نیز توانسته اند جایگاه های نسبتا خوبی به دست آورند. افرادی که رزومه های سطح متوسط در اختیار دارند، می توانند با انتخاب فنلاند به عنوان مقصد تحصیلی خود، کیفیت تحصیل عالی را تجربه کرده و امتیازات مربوط به رزومه خود را نیز تا سطح بسیار زیادی بالا آورند. رشته ارتودنسی به عنوان یکی از مهم ترین تخصص های گروه دندانپزشکی در برخی از دانشگاه های این کشور ارائه می شود و دانشجویان پیش از انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود، باید اطلاعات کافی در زمینه شرایط تحصیل در این کشور به دست آورند. به منظور سهولت هرچه بیشتر متقاضیان تحصیل در فنلاند، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل این رشته در فنلاند پرداخته اند.

  • مسیر رسیدن به پذیرش تحصیلی در رشته ارتودنسی در فنلاند چیست؟
  • آیا دانشگاه های فنلاند در رشته ارتودنسی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در فنلاند چقدر است؟
  • محدودیت های اصلی کار در فنلاند پس از تحصیل در این کشور به عنوان ارتودنتیست چیست؟

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در فنلاند

در فنلاند دانشگاه های متعددی وجود ندارد و به همین دلیل است که انتخاب رشته ارتودنسی در این کشور، محدودیت های انتخاب دانشگاه را نیز به طرز قابل توجهی محدود می کند. برای این که فردی بتواند در رقابت شدید دریافت پذیرش تحصیلی در فنلاند شرایط بهتری برای خود ایجاد کند، بهتر است به زبان فینیش (فنلاند) آشنایی پیدا کرده و آن را به عنوان زبان تحصیل خود انتخاب کند. در حال حاضر دانشگاه های برتر ارائه کننده رشته ارتودنسی در فنلاند به شرح زیر هستند.

دانشگاه های برتر ارائه کننده رشته ارتودنسی در فنلاند

باید در نظر داشت که فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های فنلاند در رشته ارتودنسی یکسان است و تنها کیفیت رزومه تحصیلی فرد است که تعیین می کند فرد در کدام دانشگاه می تواند پذیرش مورد نیاز خود را دریافت کند. تحصیل در رشته ارتودنسی در فنلاند معمولا 4 سال به طور خواهد انجامید و دانشجویان پس از آن می توانند از فرصت های کم نظیری که در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت استفاده کنند.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در فنلاند

یکی از ویژگی های تحصیل در فنلاند در دهه گذشته، شرایط مناسب تحصیل رایگان بود اما امروزه شرایط به طور کلی متفاوت شده است و فنلاند را در بسیاری از رشته های تحصیلی، می توان در دسته کشورهای پرهزینه برای تحصیل قرار داد. افرادی که فنلاند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این موضوع اشراف داشته باشند که تحصیل در این کشور هزینه های سنگینی را به همراه خواهد داشت و شانس دریافت بورسیه نیز در این کشور چندان زیاد نیست.

به طور کلی می توان متوسط هزینه تحصیل در رشته ارتودنسی در فلاند برای دانشجویان غیر اروپایی را در حدود 11500€ تا 17000€ (یورو) در سال تخمین زد و این مبلغی است که بسیاری از افراد توانایی پرداخت آن را نخواهند داشت. در چنین شرایطی است که توصیه می شود دانشجویان شرایط سایر کشورهای جهان را نیز بررسی کنند.

در رابطه با هزینه های زندگی در این کشور نیز می توان بودجه مورد نیاز را 700€ تا 1100€ (یورو) در ماه ارزیابی کرد ولی با توجه به امکان کار ضمن تحصیل در این کشور به مدت 25 ساعت در هفته، می توان گفت که دانشجویان به راحتی می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در فنلاند

شرایط کار یک ارتودنتیست در فنلاند

افرادی که در فنلاند تحصیل کرده باشند، بدون توجه به ملیتی که دارند، این فرصت را خواهند داشت که در این کشور به جستجوی کار بپردازند و افرادی که در این راستا قرارداد کاری امضا کنند، می توانند اقامت این کشور از طریق کار را برای خود به ارمغان آورند. یک ارتودنتیست در فنلاند به طور متوسط 13300€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند که این مبلغی بسیار مناسب برای زندگی با کیفیت عالی در این کشور و البته بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی است.

یک ارتودنتیست در فنلاند می تواند به سرعت به اقامت دائم این کشور دست پیدا کند و پس از 8 سال نیز می تواند برای دریافت پاسپورت معتبر این کشور اقدامات لازم را انجام دهد. با توجه به کیفیت مناسب زندگی در فنلاند، اگر این کشور را مد نظر خود دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *