ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در قبرس

رشته ارتودنسی در قبرس

تحصیل در رشته ارتودنسی در قبرس برای افرادی که قصد بازگشت به ایران پس از تحصیل را دارند به عنوان یک گام رو به عقب به شمار می رود. برای تحصیل در قبرس افراد باید برنامه ریزی بلند مدتی برای اقامت خود داشته باشند چراکه دانشگاه های این کشور از نظر اعتبار در شرایط مناسبی قرار نداشته و مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیز نیستند. به همین دلیل است که افراد پس از تحصیل در قبرس نمی توانند با مدرک تحصیلی خود به ایران بازگشته و شروع به کار کنند. در حال حاضر ولی علاقمندان بسیار زیادی از ایران تمایل به تحصیل در این کشور دارند و آن را گزینه ای ارزان برای خود می دانند.

رشته ارتودنسی یکی از تخصص های ویژه دوره دندانپزشکی است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید استانداردهای موجود در این رشته را به خوبی بشناسند. برای تحصیل در رشته ارتودنسی، دانشجویان باید مدرک معتبر در رشته دندانپزشکی را در اختیار داشته باشند و در این زمینه تجربه کار نیز به دست آورده باشند. با این حال باید در نظر داشت که بسیاری از دانشگاه های قبرس بدون نیاز به پیشنه شغلی، به دانشجویان اجازه می دهند تا در این رشته به ادامه تحصیل بپردازند. با وجود همه این مسائل، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل در رشته ارتودنسی در قبرس می پردازند.

  • بهترین دانشگاه های قبرس برای تحصیل در رشته ارتودنسی کدامند؟
  • مسیر مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل چیست؟
  • هزینه تحصیل در رشته ارتودنسی در این کشور چیست؟
  • فرایند رسیدن به کار در کشور قبرس چیست؟

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در قبرس

افرادی که قبرس را برای تحصیل خود در رشته ارتودنسی انتخاب می کنند، باید شرایط تحصیل در این رشته را به خوبی بدانند. در قبرس دانشگاه های زیادی برای تحصیل در رشته ارتودنسی وجود ندارد و همین مسئله می تواند مسیر دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. باید به این نکته اشاره کرد که برای تحصیل در رشته ارتودنسی در این کشور، دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل مشغول شده و از این طریق شرایط مناسبی برای زندگی در این کشور خواهند داشت.

دانشگاه قبرس یکی از بهترین دانشگاه های این کشور برای ادامه تحصیل در رشته ارتودنسی به حساب می آید و دانشگاه شرق نزدیک نیز از دیگر گزینه های تحصیل در این کشور است. باید در نظر داشت که دانشگاه های این کشور از نظر علمی در رشته ارتودنسی نتوانسته اند جایگاه مناسبی به دست آورند و این مسئله ای قابل تامل است. برخی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با تحصیل رشته ارتودنسی در قبرس می توان به آن اشاره کرد عبارتند از:

مهم ترین نکات در رابطه با تحصیل رشته ارتودنسی در قبرس

دوره تحصیل رشته ارتودنسی در قبرس 3 ساله است و دانشجویان در این بازه زمانی به طور کامل آمده ورود به بازرا کار در این کشور خواهند شد.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در قبرس

افرادی که قبرس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، بر این باور هستند که این کشور یکی از گزینه های ارزان قیمتی است که پیش روی آن ها قرار دارد ولی باید به این نکته اشاره داشت که قبرس در دسته کشورهای ارزان قیمت اروپایی نیز قرار ندارد. تحصیل در رشته ارتودنسی در قبرس برای دانشجویان خارجی در این کشور در حدود 7600$ تا 14500$ (دلار) در سال هزینه در بر خواهد داشت. هزینه های تحصیل در قبرس برای دانشجویان خارجی دور از امکان دریافت بورسیه است و این مسئله می تواند برای بسیاری از افراد بسیار سخت باشد.

هزینه های زندگی در قبرس اما بسیار مناسب است و به همین دلیل می توان با استفاده از کار دانشجویی در این کشور، همه هزینه های زندگی دانشجویی در این کشور را تامین کرد. متوسط هزینه های زندگی در این کشور در حدود 350$ تا 600$ (دلار) در ماه است و به همین دلیل است که می توان این کشور را از نظر هزینه های زندگی مناسب دانست.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در قبرس

شرایط کار یک ارتودنتیست در قبرس

افرادی که قبرس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که برای ادامه زندگی در این کشور مسیر همواری را پیش رو خواهند داشت اما نمی توانند برای کار به ایران بازگردند. باید در نظر داشت که برخی از کشورهای اروپایی نیز مدرک تحصیلی دریافت شده از دانشگاه های قبرس را مورد تایید قرار نمی دهند و این چالشی جدی برای افرادی است که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند.

یک ارتودنتیست در این کشور می تواند به طور متوسط 3020€ (یورو) در ماه درآمد کسب کرده و از این طریق شرایط مناسبی برای زندگی خود در این کشور رقم بزند اما باید به این نکته نیز اشاره داشت که کیفیت زندگی در قبرس بسیاری را راضی نخواهد کرد و به همین دلیل است که به علاقمندان تحصیل در این کشور توصیه می شود تا پیش از انتخاب نهایی خود، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند و از این طریق انتخاب مناسب تری برای زندگی خود داشته باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *