ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در نیوزلند

رشته ارتودنسی در نیوزلند

رشته ارتودنسی در نیوزلند یکی از پرهزینه ترین انتخاب ها می تواند باشد و فقط به کسانی پیشنهاد می شود که تمکن مالی فوق العاده بالایی دارند. همه ما می دانیم که نیوزلند کشور زیبایی است، اما چیزهای زیادی فراتر از مناظر زیبای آن وجود دارد. این به عنوان یکی از اولویت های برتر در میان دانشجویان ایرانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند، ظاهر می شود. نیوزلند با یک سیستم آموزشی عالی، مدارک معتبر بین المللی، فرصت های تحقیقاتی فراوان و کیفیت زندگی بی نظیر، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در حین تحصیل در اینجا، می توانید از داشتن جامعه ای دوستانه و صمیمی با سیستم پشتیبانی عالی برای دانشجویان بین المللی مطمئن باشید و برخی از مهمترین دلایلی وجود دارد که چرا باید برای ادامه تحصیل در نیوزلند باشید.

همه هشت دانشگاه نیوزلند به طور مداوم در رتبه‌بندی جهانی QS و رتبه‌بندی آموزش عالی تایمز رتبه بالایی دارند و مدارک تحصیلی هر یک از این دانشگاه‌ها در سراسر جهان معتبر هستند و درها را به روی افراد بالقوه در همه جا باز می‌کنند. سازمان صلاحیت‌های نیوزلند NZQA همچنین تضمین می‌کند که مؤسسات برای ثبت‌نام دانشجویان بین‌المللی و مطابقت با استانداردهای صلاحیت‌ها ثبت نام کرده‌اند. نیوزلند تحت تأثیر سیستم آموزشی انگلستان، بر آموزش مبتنی بر تحقیق تمرکز دارد، به این معنی که شما یاد خواهید گرفت که با موقعیت ها به صورت سیستماتیک و سازمان یافته برخورد کنید؛ به شما آموزش داده می شود که چگونه به صورت مستقل و همچنین در یک تیم در سطوح مختلف کار کنید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص دو تا از 5 روش تضمینی مهاجرت به نیوزلند می باشد؛ تحصیل و کار در این کشور.

درآمد ارتودنتیست ها در نیوزلند

نیوزلند یکی از بهترین گزینه ها به خصوص کار ارتودنتیست ها می باشد. لازم به ذکراست کار در نیوزلند حتی نسبت به استرالیا شرایط بهتری هم دارد چه برای ارتودنتیست ها چه سایر رشته های تحصیلی. مخصوص اگر کسی توانسته باشد از یکی از دانشگاه های ممتاز این کشور که در ادامه مقاله به آن ها پرداخته خواهد شد پذیرش بگیرد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده درآمد حاصل از کار در نیوزلند به عنوان ارتودنتیست بیان شده است:

درآمد سالانه ارتودنتیست ها در نیوزلند

تحصیل رشته ارتودنسی در نیوزلند

برای اکثر رشته و علی الخصوص رشته هایی مثل دندانپزشکی، ارتودنسی، پزشکی، پرستاری و غیره، تحصیل در نیوزلند بهترین و عملی ترین روش مهاجرتی می باشد. اگرچه تحصیل در این کشور بسیار پرهزینه است و در رشته ای مثل ارتودنسی به سالی 45000$ (دلار نیوزلند) نیز به عنوان شهریه می رسد اما مزایایی نیز دارد. نیوزلند فرصت های فراوانی در زمینه تحقیق برای دانش آموزان فراهم می کند. این کشور دارای اساتید با تجربه، آزمایشگاه‌های مجهز، دسترسی به آخرین فناوری، تجهیزات و فرصت‌ها است. روح نوآورانه آن را به قطب فناوری های جدید، تحقیق و توسعه در زمینه های مختلف مانند مراقبت های بهداشتی، فیزیک، زمین شناسی، مهندسی، نجوم، علوم کامپیوتر، کشاورزی و غیره تبدیل کرده است. البته هزینه زندگی در نیوزلند نیز می تواند نقطه منفی باشد در صورتی که تمکن مالی بالا نداشته باشید. در سال 2022 هزینه زندگی در نیوزلند ماهانه 1200$ (دلار نیوزلند) می باشد.

از دیگر مزایای تحصیل در نیوزلند به عنوان بهترین مقصد می توان به این نکته اشاره کرد که در کنار فرصت های تحقیقاتی گسترده، به عنوان یک دانشجوی دکترا از امتیازات بیشتری برخوردار خواهید شد. شما واجد شرایط پرداخت شهریه مشابه با افراد محلی خواهید بود و بر خلاف سایر دانشجویان مدرک تحصیلی، می توانید در طول تحصیل به صورت تمام وقت کار کنید. نیوزیلند یک محیط چندفرهنگی فوق العاده را ارائه می دهد که در هماهنگی کامل با سبک زندگی در فضای باز این کشور وجود دارد. مملو از انواع مناظر طبیعی اعم از کوه های پوشیده از برف و آتشفشان های بخار گرفته تا تپه های سرسبز، سواحل شنی طلایی و جنگل های بارانی سرسبز، نیوزیلند هوس سرگردانی را فریاد می زند. زندگی در اینجا به هر دانش آموزی فرصت می دهد تا با فرهنگ متنوع و زیبایی طبیعی خود به یکباره رشد کند.

ممتازترین دانشگاه ها در رشته ارتودنسی در نیوزلند

از بین 1500 تا 2000 دانش آموز از سراسر کشور که نمره رتبه را کسب می کنند و در سال اول در اوکلند می نشینند، تنها تقریباً 6 تا 8 درصد از این دانشجویان در دانشکده پزشکی پذیرفته می شوند. شاید بتوان یکی از مهم ترین مزایای مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل را داشتن دانشگاه های ممتازی دانست که امکان تحصیل در رشته ارتودنسی را نیز فراهم می آورند. در سال 2022 بهترین دانشگاه ها به منظور تحصیل در نیوزلند عبارت هستند از:

  • University of Auckland
  • University of Otago Medical School
  • Massey University
  • Auckland University of Technology
  • Victoria University of Wellington

ممتازترین دانشگاه ها در رشته ارتودنسی در نیوزلند

مقطع کارشناسی ارشد در رشته ارتودنسی در نیوزلند

یکی از محبوب ترین و پرتقاضا ترین مقطع تحصیلی در رشته ارتودنسی در نیوزلند، دوره کارشناسی ارشد می باشد. زیرا اغلب موسسات پیشرفته بین المللی در نیوزلند، در این مقطع تحصیلی مباحث ارتودنسی را به دانشجویان خارجی آموزش می دهند. علاوه بر این دوره کارشناسی ارشد ارتودنسی در نیوزلند، مفاهیم زیر را برای دانشجویان متقاضی این رشته تحصیلی ارائه می دهد:

مباحث کلیدی رشته اوتودنسی در نیوزلند

علاوه بر این دانشجویان با ورود به مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتودنسی در نیوزلند، در معرض طیف گسترده ای از وسایل و تنیک های ارتودنسی قرار می گیرند. برخی از مزیت های مقطع کارشناسی ارشد ارتودنسی در نیوزلند عبارت اند از:

برخی از مزیت های مقطع کارشناسی ارشد ارتودنسی در نیوزلند

کار پس از تحصیل در نیوزلند ارتودنتیست ها

از آن جایی که امکان کار در نیوزلند با مدرک ارتودنسی دانشگاه های ایران مهیا نیست، تنها روش منطقی مهاجرت به نیوزلند در سال 2022 از طریق تحصیل می باشد. هنگامی که تحصیلات خود را به پایان رساندید، ممکن است واجد شرایط ماندن و کار در نیوزلند باشید. اگر مدرک نیوزلند را کسب کرده اید، ممکن است بتوانید برای ویزای کار پس از تحصیل درخواست دهید که به شما امکان می دهد تا سه سال در نیوزلند بمانید. این به شما این امکان را می دهد که تجربه کاری عملی داشته باشید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در مورد رشته ارتودنسی در نیوزلند در سال 2022 توضیحاتی ارائه گردید.

در حال حاضر از جمله پرطرفدارترین کشورها برای تحصیل رشته ارتودنسی می توان به ترکیه برای کسانی که تمکن مالی کافی ندارند، اتریش برای کسانی که به زبان آلمانی مسلط هستند، مجارستان برای کسانی که نمی خواهند مدرک زبان ارائه دهند ولی تمکن مالی نسبتا خوبی دارند و کانادا برای کسانی توانایی پرداخت سالانه حدودا 20000$ (دلار کانادا) را دارا می باشند، اشاره نمود. البته گزینه های تحصیلی بسیاری وجود دار د مثل هند، آذربایجان، روسیه، بلاروس و غیره ولی مزایایی که دارند کمتر است. مثلا تحصیل رشته ارتودنسی در روسیه تنها وقتی مورد قبول ایران است که به زبان روسی باشد.

سوالات متداول در باب رشته ارتودنسی در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از کلیدی ترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته ارتودنسی در نیوزلند پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • شرایط ورود به رشته ارتودنسی در نیوزلند چگونه است؟ شرایط ورود به رشته ارتودنسی برای اتباع کشورهای خارجی بسیار ساده است. بنابراین تمامی متقاضیان بین المللی با ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز می توانند به راحتی به این رشته تحصیلی وارد شوند.
  • آیا کار حین تحصیل رشته ارتودنسی در نیوزلند امکان پذیر است؟ کار پاره وقت حین تحصیل رشته ارتودنسی در نیوزلند، برای تمامی اتباع کشورهای خارجی امکان پذیر است. اما کار دانشجویی آنها نباید بیش از 18 ساعت در هفته باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *