ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در چین

رشته ارتودنسی در چین

تحصیل در رشته ارتودنسی در چین این فرصت را به فرد خواهد داد تا رزومه خود را به بهترین شکل ممکن به یک رزومه قدرتمند تبدیل کند. افرادی که چین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که برای ورود به دانشگاه های این کشور باید مراحل خاصی طی شود و این مسئله ای است که مسیر اصلی مهاجرت تحصیلی به این کشور را شکل می دهد. با در نظر گرفتن تمامی این مراحل، فرد می تواند پذیرش اولیه خود را دریافت کرده و در مرحله بعد، برای رسیدن به ویزای تحصیلی این کشور، اقدامات لازم را انجام دهد.

رشته ارتودنسی به عنوان یکی از رشته های مهم تخصص دندانپزشکی، در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افرادی که در این رشته تحصیل می کنند، باید به خوبی به علوم این دانش بزرگ تسلط داشته باشند تا از این طریق بتوانند آینده شغلی مناسبی را برای خود به ارمغان آورند. در مسیر مهاجرت تحصیلی به چین برای تحصیل در این رشته، محدودیت های چندانی وجود ندارد و این می تواند بر جذابیت های انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی بیافزاید. به منظور کسب آگاهی بیشتر در خصوص آنچه گفته شد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته ارتودنسی در چین می پردازند.

  • بهترین دانشگاه های چین برای تحصیل در رشته ارتودنسی کدامند؟
  • آیا چین مقصدی مناسب برای تحصیل در این رشته است؟
  • هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان در این کشور از بورسیه های تحصیلی استفاده کرد؟
  • فرایند رسیدن به کار در کشور چین در رشته ارتودنسی چیست؟

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در چین

چین به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل شناخته می شود و دانشگاه های این کشور در رشته های مختلف تحصیلی توانسته اند رتبه های کم نظیری را به خود اختصاص دهند. در رشته ارتودنسی نیز بسیاری از دانشگاه های این کشور به رتبه های برتر دست پیدا کرده اند و به همین دلیل است که می توان به افراد با هر رزومه ای توصیه کرد تا شرایط تحصیل در چین را بررسی کنند.

تحصیل رشته دندانپزشکی در چین، می تواند مسیر تحصیل در رشته تخصصی ارتودنسی را برای افراد به شدت هموارتر کند. تسلط به زبان چینی طیف گسترده تری از دانشگاه های مناسب را در اختیار افراد می گذارد اما این دوره در چین به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود. تحصیل در رشته ارتودنسی به عنوان یک دوره تخصصی حداقل 3 سال در این کشور به طول خواهد انجامید و به همین دلیل است که می توان گفت به نسبت بسیاری از کشورهای جهان، تحصیل ارتودنسی در چین کوتاه مدت تر است.

در چین بیش از 50 دانشگاه معتبر در رشته ارتودنسی وجود دارد که برخی از آن ها توانسته اند رتبه های 2 رقمی رنکینگ بهترین دانشگاه های جهان را در این زمینه به خود اختصاص دهند. در تصویر زیر می توان اطلاعات تکمیلی در این خصوص را به دست آورد.

بهترین دانشگاه ها جهت تحصیل رشته ارتودنسی در چین

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در چین

یکی از مهم ترین چالش هایی که همه دانشجویان خارجی با آن روبرو هستند، متوسط هزینه هایی است که از ابتدا تا پایان یک سال تحصیلی باید در کشور مقصد خود پرداخت کنند. هزینه تحصیل در بسیاری از کشورهای جهان بسیار سنگین است اما در چین شرایط متفاوت است و دانشجویان می توانند در طیف گسترده ای از دانشگاه های در دسترس خود، دانشگاه های با هزینه اندک را نیز پیدا کنند.

به طور متوسط برای پرداخت شهریه دانشگاه های چین در رشته ارتودنسی، باید مبلغی در حدود 7300$ تا 11200$ (دلار) در سال را در نظر داشت و این مبلغی نسبتا مناسب در میان کشورهای ارزنده ارائه کننده رشته ارتودنسی به حساب می آید. افرادی که در چین تحصیل می کنند، با توجه به شهر محل اقامت خود، باید هزینه های بسیار متفاوتی را پرداخت کنند. برای مثال زندگی در پکن برای یک دانشجو می تواند در حدود 1000$ (دلار) در ماه هزینه دربر داشته باشد ولی در سایر شهرهای این کوچک اطراف پایتخت، هزینه زندگی به کمتر از 500$ (دلار) در ماه کاهش پیدا می کند. در شرایط خاص به دانشجویان خارجی در این کشور اجازه کار ضمن تحصیل نیز داده شده است.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در چین

شرایط کار یک ارتودنتیست در چین

افرادی که چین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند، این فرصت را خواهند داشت که به راحتی جذب بازار کار این کشور شوند ولی شرایط ورود به بازار کار حوزه ارتودنسی برای افراد خارجی به نوعی صعب العبور است. یک ارتودنتیست در چین می تواند درآمد در حدود 81900CNY (یوان) در ماه را به خود اختصاص داده و از نظر اقتصادی در این کشور در رفاه کامل قرار گیرد اما این میزان از درامد نیز نمی تواند بسیاری را قانع کند که با توجه به قوانین محدود کننده موجود در این کشور، چین را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند.

در صورتی که در صدد مهاجرت به خارج از کشور هستید اما کشور مقصد خود را انتخاب نکرده اید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این مسیر راهنمایی کرده و بهترین گزینه ها را پیش روی شما قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *