ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در کانادا

رشته ارتودنسی در کانادا

برای افرادی که بدنبال تقویت رزومه تحصیلی خود و ایجاد شرایط عالی برای کار هستند، تحصیل رشته ارتودنسی در کانادا می تواند یک گزینه ایده آل باشد. افرادی که کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که کیفیت آموزش در این کشور بالا است و میزان متقاضیان تحصیل در این کشور نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد در نتیجه دانشجویان برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور باید رزومه ای بسیار مناسب در اختیار داشته باشند. تحصیل در دانشگاه های برتر، نمره زبان و البته رزومه کاری فرد می تواند شانس دریافت پذیرش در کانادا را به حد زیادی افزایش دهد.

افرادی که در رشته ارتودنسی تحصیل می کنند، قطعا مدرک دندانپزشکی خود را دریافت کرده اند و از طرف دیگر سابقه کار مرتبط در این رشته دارند. محدودیت های زیادی برای تحصیل در این رشته در کانادا وجود دارد و به همین دلیل می توان گفت که کانادا یکی از پر چالش ترین کشورهای جهان برای تحصیل در این رشته است. البته با توجه به سطح کیفی دانشگاه های این کشور می توان به این نکته اشاره داشت که ارزشمند بودن تحصیل در این کشور بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل ارتودنسی در کانادا می پردازند.

رشته ارتودنسی در کانادا یک انتخاب ارزشمند

افرادی که به دنبال راهی برای تحصیل در رشته ارتودنسی هستند، باید شرایط تحصیل در بهترین کشورهای جهان را برای خود بررسی کنند. توجه به این نکته بسیار ضروری است که کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل، شرایط خاصی را در نظر گرفته است و به همین دلیل رعایت هر یک از آن ها برای رسیدن به پذیرش یک الزام است.

دانشجویان خارجی باید مدرک 7 آیلتس یا مشابه آن را بسته به درخواست دانشگاه در اختیار داشته باشند و حداقل 2 سال سابقه کار خارج از دوره های درسی به صورت تمام وقت را ضمیمه درخواست پذیرش خود کنند. این شروط در کشورهای پیشرفته جهان وجود دارد و به عنوان یک محدودیت جدی به حساب می آید. افرادی که رشته ارتودنسی را برای خود در کانادا انتخاب کرده اند، بهتر است در صورت امکان، تحصیل دندانپزشکی در کانادا را انتخاب کنند تا از این طریق شانس بیشتری برای دریافت پذیرش تحصیلی داشته باشند.

دانشگاه های کانادا در رشته ارتودنسی، رتبه های کم نظیری را به دست آورده اند و این مسئله خود گواهی بر ارزش ادامه تحصیل در این کشور است. برترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل در دوره تخصصی ارتودنسی به شرح زیر هستند.

برترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل در دوره تخصصی ارتودنسی

طول دوره تحصیل در کانادا در رشته ارتودنسی  به شدت به دانشگاه محل تحصیل افراد بستگی دارد و دانشجویان پیش از دریافت پذیرش تحصیلی خود از دانشگاه، باید اطلاعات تکمیلی در خصوص رشته خود را در سایت دانشگاه مطالعه کنند.

هزینه رشته ارتودنسی در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، هزینه های نسبتا زیادی را به همراه خواهد داشت و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند باید بودجه های مناسبی را در اختیار داشته باشند. در کانادا بورسیه های تحصیلی زیادی در دسترس وجود دارد اما برخی از آن ها تنها 1000$ (دلار کانادا) در سال ارزش دارد. بنابراین هر فرد بسته به توانمندی های خود می تواند در این کشور بورسیه دریافت کند.

شهریه رشته ارتودنسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم دندانپزشکی در کانادا بسیار سنگین است و دانشجویان باید بسته به دانشگاهی که در آن پذیرش دریافت کرده اند، بودجه ای در حدود 32000$ تا 76000$ (دلار کانادا) در سال را برای پرداخت شهریه خود در نظر داشته باشند. این اختلاف فاحش میان قیمت های تعیین شده برای تحصیل در این کشور اهمیت جستجو در رابطه با انتخاب دانشگاه در این کشور را بیشتر می کند.

دانشجویان برای زندگی در کانادا می توانند بودجه ای در حدود 14000$ (دلار کانادا) را در نظر داشته باشند ولی با توجه به امکان کار ضمن تحصیل در این کشور، می توان گفت که این مبلغ به طور کامل در کانادا قابل تامین است. دانشجویان متاهل می توانند از ویزای همراه برای همسران خود استفاده کرده و از این طریق درآمد خود در کانادا را نیز افزایش دهند.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در کانادا

فرآیند آزمون پذیرش در رشته ارتودنسی در کانادا

آن دسته از متقاضیانی که به دنبال ورود به رشته ارتودنسی در کانادا هستند، در قدم اول باید در آزمون پذیرش دانشگاه های این کشور قبول شوند. در غیر این صورت اجازه ورود به رشته ارتودنسی جهت تحصیل در کانادا را نخواهند داشت. در جدول زیر می توانید با فرآیند آزمون پذیرش در رشته ارتودنسی در کانادا آشنا شوید:

فرآیند آزمون پذیرش در رشته ارتودنسی در کاناداتوضیحات
بررسی علوم طبیعیاین بخش از آزمون بخش زیست شناسی و شیمی در سطح کارشناسی را آزمایش می کند.
توانایی ادراکیاین بخش، توانایی متقاضیان را در استفاده از مهارت های حل مسئله برای حل مسئله بصری و سه بعدی را آزمایش می کند.
درک مطلباین بخش توانایی شما را در خواندن، تجزیه تحلیل و تفسیر کلمه نوشتاری انگلیسی آزمایش می کند.
تست مهارتاین قسمت توانایی متقاضیان را برای حکاکی صابون استوانه ای با دقت به شکل هندسی خاص آزمایش می کند.

نکات کلیدی جهت ورود به رشته ارتودنسی در کانادا

آن دسته از متقاضیانی که به دنبال تحصیل در کانادا به ویژه در رشته ارتودنسی هستند، باید به خوبی با برخی از نکات کلیدی در این زمینه آشنا شوند. زیرا از آنجایی که رقابت برای پذیرش رشته ارتودنسی در کانادا شدید است، مهم است که سعی کنید خود را از بقیه متمایز کنید. تا از این طریق بتوانید روند مهاجرت به کانادا و پذیرش در این رشته تحصیلی را برای خود آسان کنید. به طور مثال، دانشجویانی که به دنبال تحصیل در رشته ارتودنسی در کانادا هستند، در قدم اول باید دانشگاه مورد نظر خود را در این کشور شناسایی کنند.

شرایط کار یک ارتودنتیست در کانادا

برای این که فردی بتواند در این کشور به عنوان نیروی کار به فعالیت بپردازد، باید ویزای کاری کانادا در اختیار داشته باشد. در اختیار داشتن این ویزا کار چندان ساده ای نیست و فرد باید از هفت خانی جدی عبور کند. تحصیل و کار در کانادا می تواند شانس دریافت این ویزا را برای متقاضیان بسیار افزایش دهد و این مسئله ای است که می تواند تحصیل در کانادا در تمامی رشته ها را به شدت با اهمیت جلوه دهد.

افرادی که رشته ارتودنسی را برای ادامه تحصیل خود در کانادا انتخاب می کنند، از شانس بسیار مناسبی برای رسیدن به کار در این کشور برخوردار خواهند بود و به طور متوسط می توانند 29600$ (دلار کانادا) در ماه درآمد کسب کنند و این مبلغی تقریبا 20000$ (دلار کانادا) بیشتر از متوسط درآمد در این کشور است. در صورتی که کانادا را مقصدی مطمئن برای مهاجرت خود می دانید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

پرسش های پرتکرار در خصوص رشته ارتودنسی در کانادا

در بخش موخره مقاله رشته ارتودنسی در کانادا به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • هزینه رشته ارتودنسی در کانادا چه قدر است؟ شهریه رشته ارتودنسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم دندانپزشکی در کانادا بسیار سنگین است و دانشجویان باید بسته به دانشگاهی که در آن پذیرش دریافت کرده اند، بودجه ای در حدود 32000$ تا 76000$ (دلار کانادا) در سال را برای پرداخت شهریه خود در نظر داشته باشند. این اختلاف فاحش میان قیمت های تعیین شده برای تحصیل در این کشور اهمیت جستجو در رابطه با انتخاب دانشگاه در این کشور را بیشتر می کند.
  • شرایط کار یک ارتودنتیست در کانادا چگونه است؟ افرادی که رشته ارتودنسی را برای ادامه تحصیل خود در کانادا انتخاب می کنند، از شانس بسیار مناسبی برای رسیدن به کار در این کشور برخوردار خواهند بود و به طور متوسط می توانند 29600$ (دلار کانادا) در ماه درآمد کسب کنند و این مبلغی تقریبا 20000$ (دلار کانادا) بیشتر از متوسط درآمد در این کشور است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *