ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در آرژانتین

رشته انیمیشن در آرژانتین

تحصیل ارزان قیمت رشته انیمیشن در آرژانتین بسیاری از افراد را به سمت انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی سوق می دهد. افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، تلاش می کنند تا خود را در بهترین شرایط ممکن قرار دهند تا آینده زندگی بهتری را داشته باشند. در حال حاضر آرژانتین یکی از کشورهایی است که در زمینه های مختلف آموزشی در حال پیشرفت و ترقی است و دانشگاه های این کشور نیز به خوبی این مسئله را به اثبات رسانده اند اما در رشته انیمیشن کیفیت تحصیل در این کشور به مانند بسیاری از رشته های دیگر نیست و محدودیت هایی برای تحصیل در این رشته وجود دارد که باید به آن ها نیز توجه داشت.

یکی از عمده ترین دلایلی که بسیاری از افراد به سمت تحصیل در آمریکای لاتین به ویژه آرژانتین سوق پیدا می کنند، هزینه های اندکی است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود پرداخت می کنند و این مسئله موجب سهولت آن ها برای ادامه زندگی در آمریکای شمالی نیز خواهد شد. در چنین شرایطی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در آرژانتین پرداخته اند تا علاقمندان به این رشته با توجه به رزومه خود، بتوانند بهترین گزینه را در این کشور برای خود انتخاب کنند یا حتی از انتخاب آن به عنوان مقصد تحصیلی منصرف شوند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در آرژانتین چیست؟
  • بهترین دانشگاه های آرژانتین برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • آیا آرژانتین کشوری گرانقیمت برای تحصیل در رشته انیمیشن است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه انیمیشن در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در آرژانتین

افرادی که قصد تحصیل رشته انیمیشن در آرژانتین را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های محدودی برای تحصیل این رشته در این کشور وجود دارد و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود که این کشور را از گزینه های خود برای تحصیل حذف کنند چراکه دانشگاه های آرژانتین در رتبه بندی های جهنای نیز نتوانسته اند جایگاه مناسبی به دست آورند.

فرایند تحصیل رشته انیمیشن در این کشور به این صورت است که فرد ابتدا یک پذیرش تحصیلی از دانشگاه دریافت می کند و سپس برای دریافت ویزای تحصیلی آرژانتین اقدامات لازم را انجام می دهد. دریافت ویزای تحصیلی این کشور برای ایرانی ها در چند دهه اخیر بسیار دشوار بوده است و این مسئله ریشه در مشکلات سیاسی میان دو کشور دارد.

در حال حاضر اکثر دانشگاه های آرژانتین رشته انیمیشن را در دوره های 3 تا 4 ساله و تنها در مقطع کارشناسی ارائه می کنند و نمی توان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کرد. مهم ترین دانشگاه های آرژانتینی برای تحصیل رشته انیمیشن در این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه اقتصاد قرن 21 در کوردوبا
  • دانشگاه ملی شمال غرب استان بوینس آیرس
  • دانشگاه لاپونتا در سن لوئیز

2 دانشگاه نخست شرایط بهتری برای تحصیل در این رشته ایجاد می کنند و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا این دو دانشگاه را در اولویت خود برای تحصیل قرار دهند چراکه از نظر مالی نیز تحصیل در این دو دانشگاه مقرون به صرفه تر است.

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در آرژانتین

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در آرژانتین

یکی از مواردی که باید به آن اشاره داشت، هزینه های مربوط به مهاجرت به آرژانتین است که این کشور را به یکی از کشورهای ایده آل جهان برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل می کند. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات مالی توانایی پرداخت هزینه های تحصیل خود در خارج از کشور را نخواهند داشت و در نتیجه ناچار می شوند تا کشور دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند. آرژانتین اما با این وجود که اجازه کار ضمن تحصیل را به دانشجویان خارجی نمی دهد، همچنان یکی از کشورهای مقرون به صرفه برای تحصیل و زندگی به حساب می آید.

تصویر زیر نشان می دهد که دانشجویان برای تحصیل در رشته انیمیشن در آرژانتین به چه بودجه ای نیاز خواهند داشت.

هزینه زندگی و تحصیل رشته انیمیشن در آرژانتین

البته علاقمندان به تحصیل در دانشگاه لاپونتا باید در نظر داشته باشند که صرفا شهریه تحصیل در آن حدود 7000$ (دلار) در سال است که بسیار بالاتر از دو دانشگاه دیگر است.

مشاغل کلیدی در رشته انیمیشن در آرژانتین

یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب رشته انیمیشن در آرژانتین برای اتباع کشورهای خارجی، وجود مشاغل متعدد در این رشته تحصیلی برای دانشجویان بین المللی می باشد. به عبارت دیگر، دارندگان مدرک انیمیشن از دانشگاه های آرژانتین نگرانی خاصی برای انتخاب شغل مورد نظر خود در این کشور ندارند. همچنین به گفته افرادی که تجربه کار در صنعت انیمیشن را دارند، معتقدند که انیمیشن در آرژانتین با سایر حرفه های خلاق متفاوت خواهد بود. به طور کلی، انیمیشن در آرژانتین یک شغل رو به رشد با برخی از گزینه های شغلی پرسود و قدرتمند است.

برخی از مشاغل کاربردی برای فارغ التحصیلان رشته انیمیشن در آرژانتین عبارت اند از:

مشاغل کاربردی برای فارغ التحصیلان رشته انیمیشن در آرژانتین

شرایط کار یک انیماتور در آرژانتین

افرادی که آرژانتین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، در طول دوره تحصیل در آرژانتین اجازه کار نخواهند داشت ولی پس از آن می توانند به عنوان نیروی کار در همان کشور بمانند. درصد قابل توجهی از دانشجویان رشته انیمیشن در این کشور، پس از تحصیل خود را به کشورهای دیگر می رسانند تا بتوانند در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته ادامه تحصیل دهند و ضمن افزایش آگاهی خود، درآمد بالاتری نیز کسب کنند. در حال حاضر یک انیماتور در آرژانتین به طور متوسط 32300ARS (پزو) در ماه درآمد کسب می کند و این درآمدی بسیار مناسب برای افراد به حساب می آید. در صورتی که رویای زندگی در بهترین کشورهای جهان را در اختیار دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته انیمیشن در آرژانتین

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل رشته انیمیشن در آرژانتین پاسخ دهیم. مهمترین آنها به شرح  زیر می باشند:

  • چشم انداز شغلی در رشته انیمیشن در آرژانتین چگونه است؟ بر خلاف اغلب کشورهای آمریکای جنوبی، دانشگاه های آرژانتین برای دارندگان مدرک انیمیشن در این کشور چشم انداز شغلی بسیار ایده آلی را تضمین می کند.
  • آیا امکان تحصیل رشته انیمیشن در آرژانتین به زبان انگلیسی وجود دارد؟ اغلب دانشگاه های معتبر در آرژانتین، تحصیل رشته انیمیشن را به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی ارائه کرده اند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *