ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در آفریقای جنوبی

رشته انیمیشن در آفریقای جنوبی

در حال حاضر تحصیل رشته انیمیشن در آفریقای جنوبی یکی از گزینه های مناسب برای علاقه مندان جهت تحصیل در این رشته است. افرادی که آفریقای جنوبی را برای تحصیل خود در این رشته انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که دانشگاه های این کشور از نظر سطح کیفیت آموزشی در سطح متوسط و رو به ضعیف قرار دارند و به همین دلیل است که نمی توان انتظار زیادی از تحصیل در این کشور داشت.

در حال حاضر رتبه های علمی دانشگاه های آفریقای جنوبی در رشته انیمیشن نشان می دهد که این کشور نمی تواند مقصد مناسبی برای افرادی باشد که رزومه های قدرتمند در اختیار دارند و قصد دارند تا رزومه تحصیلی خود را پرورش دهند. آفریقای جنوبی را صرفا می توان پلی برای مهاجرت به کشورهای برتر جهان در رشته های مختلف از جمله انیمیشن دانست که در برخی از رشته های تحصیلی سرآمد نیز هست.

در شرایط کنونی می توان گفت که دانشجویان کمی تمایل دارند که تحصیلات خود در رشته های مختلف به ویژه در رشته های هنری را در کشورهای آفریقایی پشت سر بگذارند ولی با این وجود، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن پرداخته اند تا راهنمای راه علاقمندان به این رشته باشد.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های آفریقای جنوبی برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • آیا دانشگاه های آفریقای جنوبی هزینه کمی از دانشجویان خارجی در رشته انیمیشن دریافت می کنند؟
  • شرایط کار برای دانشجویان رشته انیمیشن در آفریقای جنوبی مناسب است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در آفریقای جنوبی

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در آفریقای جنوبی

افرادی که قصد ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان را دارند، نمی توانند به راحتی آفریقای جنوبی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند چراکه دانشگاه های این کشور از نظر علمی با سطح برتر جهان در این رشته فاصله زیادی دارند و برخی از دانشگاه های ایرانی توانسته اند جایگاه مناسب تری در این رشته به دست آورند.

دانشگاه کیپ تون به عنوان بهترین دانشگاه در رشته انیمیشن، توانسته است رتبه 415 جهان را به دست آورد و با اختلاف به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در این رشته شناخته شود. دومین جایگاه در رشته انیمیشن به دانشگاه آفریقای جنوبی رسیده است که در رتبه 675 جهان در این رشته قرار دارد و سومین دانشگاه نیز دانشگاه کوازولا ناتال است که رتبه نه چندان مناسب 873 را در اختیار دارد. در نتیجه می توان گفت با وجود اعتبار بالای ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی، تحصیل در این کشور در رشته انیمیشن نمی تواند یک برگ برنده در رزومه افراد باشد.

برای پذیرش تحصیلی در رشته انیمیشن، دانشجویان باید مدارک خود را به طور کامل در اختیار دانشگاه قرار دهند تا امکان شرکت در یک آزمون ورودی را داشته باشند که نشان از آن دارد که آیا فرد توانمندی های اولیه برای شرکت در این دوره را خواهد داشت یا خیر. رشته انیمیشن در این کشور در گرایش های مختلف تحصیلی و تا مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود و این مسئله برای افرادی که قصد تحصیل در مقطع دکترا را دارند باید به شدت مورد توجه قرار گیرد. در حال حاضر می توان گفت که آفریقای جنوبی یکی از آخرین گزینه های معتبر برای تحصیل در این رشته به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در آفریقای جنوبی

یکی از مزیت هایی که تحصیل در رشته های مختلف در این کشور به همراه دارد، هزینه های کمی است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود در این کشور پرداخت می کنند و به همین دلیل است که می توان از نظر اقتصادی آفریقای جنوبی را یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل دانست. هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته انیمیشن و اکثر رشته های تحصیل در این کشور کمی بالاتر از هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی است اما باید به این نکته اشاره داشت که مهاجرت به آفریقای جنوبی از نظر مالی می تواند برای بسیاری از افراد یک امتیاز به حساب آید.

در تصویر زیر، هزینه های یک سال تحصیل رشته انیمیشن در آفریقای جنوبی مشخص شده است.

هزینه های یک سال تحصیل رشته انیمیشن در آفریقای جنوبی

محدودیت های دریافت کمک هزینه های تحصیل در این کشور می تواند روند مهاجرت به آن را دشوار کند اما از نظر قانونی، دانشجویان در آفریقای جنوبی اجازه دارند تا به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند.

شرایط کار یک انیماتور در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که به شدت به نیروی کار در زمینه های مختلف نیاز دارد و یکی از دلایل اصلی کمبود نیروی کار در این کشور و همچنین نرخ بالای بیکاری در آن، به علت عدم وجود افراد متخصص در خاک آفریقای جنوبی است. بسیاری از متخصصان برای کار به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند و این مسئله باید مورد توجه علاقمندان به این کشور نیز باشد. یک انیماتور در این کشور به طور متوسط 27900ZAR (راند) در ماه درآمد دارد و اگرچه این درآمد مناسبی برای افراد است اما شرایط زیست در این کشور، بسیاری را از طی کردن این مسیر منصرف می کند. در صورتی که رویای زندگی در بهترین کشورها را در سر دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *