ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در اتریش

رشته انیمیشن در اتریش

بدون تردید، تحصیل رشته انیمیشن در اتریش می تواند یک برگ برنده برای بسیاری از علاقمندان به رشته های هنری باشد. افراد زیادی در جهان وجود دارند که در جستجوی راهی برای ورود به رشته های هنری هستند و اتریش یکی از جذاب ترین و بهترین مقاصد جهان برای تحصیل در این گروه به حساب می آید. دانشگاه های اتریش از کیفیت آموزش بسیار بالایی برخوردار هستند و در رشته های هنری شرایط بسیار مناسب تری برای تحصیل در این کشور وجود دارد ضمن این که بازار کار مناسبی نیز در دسترس است تا افراد بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن پس از تحصیل خود در این کشور، وارد بازار کار شده و از امتیازات مربوط به اقامت در این کشور بهره ببرند.

شرایط کنونی تحصیل رشته انیمیشن در اتریش، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را بر آن داشته تا در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اتریش به عنوان یکی از کشورهای برتر جهان بپردازند تا بتوان از آن بهره کافی را برد و مطابق با آخرین اطلاعات موجود در این زمینه، گام های اساسی تحصیل در این کشور را برداشت.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اتریش چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اتریش چقدر است؟
  • مراحل رسیدن به کار در حوزه انیمیشن در اتریش چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اتریش

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اتریش

افرادی که رشته انیمیشن را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که مراحل خاصی برای دریافت پذیرش در این رشته وجود دارد و آزمون های ورودی نسبتا سخت گیرانه ای برای ورود به این رشته در نظر گرفته شده است. افرادی که از ابتدای دوره تحصیل خود رشته انیمیشن در اتریش را انتخاب کرده باشند، در مقطع کارشناسی ارشد با چالش های کمتری روبرو خواهند شد و این مسئله اهمیت انتخاب رشته در مقطع کارشناسی را نشان می دهد.

ویزای تحصیلی اتریش برای تحصیل در رشته انیمیشن در مقطع کارشناسی 3 سال اعتبار دارد که مطابق با دوره تحصیل در این رشته است و مقطع کارشناسی ارشد این رشته نیز 2 سال به طول می انجامد. افرادی که در اتریش قصد ادامه تحصیل در رشته انیمیشن را دارند، بهتر است به زبان آلمانی تا سطح B2 تسلط داشته باشند تا از این طریق شانس های بیشتری را برای تحصیل خود در رشته انیمیشن در اختیار داشته باشند.

بهترین دانشگاه های اتریش در رشته انیمیشن

دانشگاه های اتریش در رشته های مختلف تحصیلی به شدت مورد توجه قرار گرفته اند و به همین دلیل است که می توان دید افراد زیادی برای تحصیل در این کشور پشت صف های تشکیل شده در سفارت این کشور می مانند. در رشته انیمیشن نیز دانشگاه های اتریشی رتبه های نسبتا مناسبی را به دست آورده اند و این مسئله می تواند مهاجرت به اتریش برای تحصیل در رشته انیمیشن را بیش از پیش جذاب سازد. در تصویر زیر، برترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل در رشته انیمیشن مشخص شده اند.

بهترین دانشگاه های اتریش در رشته انیمیشن

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اتریش

یکی از امتیازهایی که تحصیل در اتریش برای دانشجویان خارجی دارد، هزینه های مقرون به صرفه ای است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود با آن روبرو می شوند. باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در اتریش رایگان نیست و دانشجویان برای تحصیل در این کشور باید هزینه پرداخت کنند اما این هزینه های تحصیل (به نسبت سایر کشورهای اروپایی) به قدری کمتر است که بسیاری از افراد از اصطلاح تحصیل رایگان در اتریش استفاده می کنند.

برای تحصیل رشته انیمیشن در این کشور، دانشجویان باید بودجه ای در حدود 1800€ (یورو) را در اختیار داشته باشند و به همین دلیل است که کمتر کسی به دنبال دریافت بورسیه در این کشور است. از طرفی باید به این نکته اشاره داشت که برای زندگی در اتریش، دانشجویان به حدود 1100€ (یورو) در ماه نیاز خواهند داشت که می تواند شرایط زندگی آن ها را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار دهد. از طرفی باید به این نکته اشاره داشت که دانشجویان در اتریش امکان کار ضمن تحصیل را خواهند داشت و این مسئله می تواند منجر به تامین هزینه های زندگی آن ها در این کشور شود.

شرایط کار یک انیماتور در اتریش

فردی که به عنوان انیماتور آماتور از دانشگاه فارغ التحصیل می شود، نباید انتظار داشته باشد که با درآمد بالا در اتریش از او استقبال شود، متوسط درآمد یک انیماتور در این کشور که به تازگی کار خود را شروع کرده است در حدود 1900€ (یورو) در ماه است اما یک انیماتور حرفه ای در این کشور می تواند تا 4500€ (یورو) در ماه نیز درآمد داشته باشد. در چنین شرایطی است که می توان گفت شرایط کار در اتریش برای انیماتورها بسیار مناسب است و آن ها می توانند درآمد بالایی در این کشور به دست آورند. در صورتی که به دنبال زندگی در بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *