ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در اروگوئه

رشته انیمیشن در اروگوئه

رشته انیمیشن در اروگوئه را نباید به عنوان یک فرصت بزرگ برای تحصیل در خارج از کشور نامید و جایگاه دانشگاه های آن گواه این ادعا است. رشته انیمیشن یکی از رشته های تحصیلی است که در دانشگاه های بسیار زیادی ارائه می شود اما محدودیت هایی نیز برای انتخاب دانشگاه محل تحصیل در این رشته وجود دارد که دانشجویان باید به آن توجه داشته باشند. یکی از مهم ترین محدودیت های موجود در این مسیر، وجود رتبه های نامناسب برای دانشگاه های جهان در این رشته است که می تواند بسیاری را از تحصیل در این کشور بازدارد. یکی از امتیازهایی که تحصیل در اروگوئه می تواند برای دانشجویان به همراه داشته باشد، اعتبار دانشگاه های منطقه آمریکای لاتین در سطح کشورهای آمریکای شمالی است که می تواند روند مهاجرت به این کشورها را تسریع بخشد.

در حال حاضر گزینه های بسیار محدودی برای تحصیل رشته انیمیشن در اروگوئه وجود دارد و به همین دلیل است که دانشجویان باید موارد مختلفی را بررسی کنند تا بتوانند به خواسته های خود در این کشور دست پیدا کنند. یکی از مهم ترین محدودیت های تحصیل در رشته انیمیشن در اروگوئه محدودیت های تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی است ولی با این وجود، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اروگوئه پرداخته اند تا کلید راه علاقمندان به این رشته باشد.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اروگوئه چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در رشته انیمیشن در این کشور کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اروگوئه

اروگوئه یکی از کشورهای آمریکای لاتین است که کیفیت زندگی بسیار بالایی در آن جریان دارد و به همین دلیل است که مورد توجه بسیاری قرار دارد. از طرفی باید به این نکته اشاره کرد که در مقایسه با کشورهای برتر آمریکای لاتین نظیر مکزیک و برزیل، تحصیل در این کشور از کیفیت بالایی برخوردار نیست و به همین دلیل است که نمی توان به بسیاری توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

رشته انیمیشن در اروگوئه نیز در دانشگاه های محدودی ارائه می شود و به همین دلیل نباید آن را در دسته گزینه های ایده آل برای مهاجرت قرار داد. در حال حاضر دو دانشگاه اروگوئه رشته انیمیشن را تنها در مقطع کارشناسی ارائه می کنند و این محدودیتی است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در اروگوئه عبارتند از:

  • دانشگاه اورت اروگوئه
  • دانشگاه ملی هنرهای زیبا

هر دو دانشگاه در شهر مونته ویدئو در پایتخت این کشور قرار دارند و به همین دلیل است که می توان گفت که تنها راه مهاجرت به اروگوئه برای تحصیل در رشته انیمیشن، انتخاب شهر مونته ویدئو است که بالاترین هزینه های زندگی در این کشور را به دانشجویان تحمیل می کند.

تحصیل رشته انیمیشن در این کشور برای دانشجویان خارجی 3 سال به طول می انجامد و دانشجویان پس از عبور از این مقطع زمانی اجازه پیدا می کنند که در خاک اروگوئه به کار مشغول شوند و این فرصت مناسبی برای زندگی در این کشور است.

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اروگوئه

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اروگوئه

یکی از مواردی که می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، هزینه های تحصیل رشته انیمیشن در کشور اروگوئه است چراکه دانشجویان در این کشور امکان دریافت بورسیه را به صورت بسیار محدود خواهند داشت که تقریبا احتمال آن نزدیک به صفر است و از طرفی شانسی برای دریافت اجازه کار ضمن تحصیل در این کشور را نیز نخواهند داشت و این مسئله می تواند روند تحصیل در این کشور را با چالش هایی همراه سازد.

چنین محدودیت هایی سبب می شود که تحصیل در رشته انیمیشن در این کشور پر هزینه تر از بسیاری از کشورهای دیگر شود چراکه دسترسی دانشجویان به منابع مالی در این کشور محدود است. در تصویر زیر می توان متوسط هزینه های تحصیل رشته انیمیشن در این کشور را به دست آورد.

متوسط هزینه های تحصیل رشته انیمیشن در اروگوئه

دانشجویان باید در نظر داشته باشند که شهریه در دانشگاه اورت در حدود 2700$ (دلار) و در دانشگاه هنرهای زیبای اروگوئه در حدود 5500$ (دلار) در سال است.

شرایط کار یک انیماتور در اروگوئه

فردی که مدرک تحصیلی خود را در اروگوئه دریافت کرده باشد، این فرصت را به دست می آورد که در خاک این کشور به عنوان نیروی کار اقامت دریافت کند ولی معمولا فارغ التحصیلان رشته انیمیشن در این کشور، ترجیح می دهند که برای ادامه تحصیل یا کار به کشورهای دیگر مهاجرت کنند و این مسئله ای است که می تواند برای علاقمندان به تحصیل در این کشور حائز اهمیت باشد. یک انیماتور در این شکور به طور متوسط 37500UYU (پزو) در ماه درآمد کسب می کند که نسبت به درآمد متوسط در این کشور، یک درآمد کاملا نرمال به حساب می آید. در صورتی که رویای زندگی در بهترین کشورهای جهان را در سر دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *