ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در استرالیا

رشته انیمیشن در استرالیا

اقیانوسیه را می توان یکی از بهترین مکان ها برای تحصیل در خارج از کشور خواند و تحصیل رشته انیمیشن در استرالیا یک امتیاز بزرگ است. دانشگاه های محدودی در استرالیا وجود دارد که رشته انیمیشن را در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می کنند و به همین دلیل است که دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور با چالش ها و رقابت شدید روبرو شده است. از همین رو به افرادی که رزومه های قوی در اختیار ندارند توصیه می شود که استرالیا را در این رشته برای خود انتخاب نکنند. رشته انیمیشن در این کشور به عنوان یکی از رشته های مرتبط میان علوم کامپیوتر و هنر ارائه می شود و در بسیاری از دانشگاه های این کشور، دانشکده علوم کامپیوتر موظف به ارائه این رشته است.

در حال حاضر تحصیل رشته های مختلف در استرالیا می تواند یک برگ برنده برای بسیاری از افراد به حساب آید که آینده کاری آن ها را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد و به همین دلیل است که می توان به بسیاری از گروه های جامعه توصیه کرد که استرالیا را به عنوان یکی از گزینه های در دسترس خود برای تحصیل در نظر داشته باشند. محدودیت هایی برای تحصیل در رشته های مختلف در کشور استرالیا وجود دارد که علاقمندان به این کشور باید آن ها را مد نظر قرار دهند. در چنین شرایطی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در استرالیا پرداخته اند تا به سوالات کلیدی در این رابطه پاسخ دهند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در استرالیا چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • شرایط ورود به بازار کار در استرالیا برای شهروندان خارجی وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در استرالیا

در برخی از دانشگاه های استرالیا برای ورود به رشته انیمیشن از دانشجویان آزمون ورودی اخذ می شود و به همین دلیل است که فرد باید از آمادگی کامل پیش از ورود به دانشگاه نیز برخوردار باشد تا بتواند در یک رقابت دشوار پذیرش خود را از دانشگاه دریافت کند.

باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های استرالیایی از کیفیت بسیار بالایی در رشته انیمیشن برخوردار هستند و به همین دلیل است که دانشگاه همواره به دنبال آن است تا بهترین افراد را برای تحصیل انتخاب کند. برخی از مهم ترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته انیمیشن عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته انیمیشن

دانشجویان برای این که بتوانند در دانشگاه های فوق به ادامه تحصیل در رشته انیمیشن بپردازند، باید نمره زبان بالایی در اختیار داشته باشند و بسیاری از دانشگاه های استرالیا حداقل نمره آیلتس 6.5 را برای پذیرش در دانشگاه های خود تعیین کرده اند.

طول دوره تحصیل رشته انیمیشن در استرالیا برای دانشجویان خارجی بستگی به موارد مختلفی دارد ولی به طور معمول رشته انیمیشن در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله ارائه می شود و دانشجویان پس از آن می توانند برای مقطع کارشناسی ارشد در این کشور اقدامات لازم را انجام دهند که حداقل 2 سال به طول خواهد انجامید. دانشجویان باید در نظر داشته باشند که ویزای تحصیلی استرالیا نیز با توجه به همین موضوع ارائه می شود و دانشجویان تا پایان دوره تحصیل خود می توانند از اعتبار آن استفاده کنند.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در استرالیا

افرادی که رشته انیمیشن را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که هزینه های نسبتا زیادی را برای تحصیل در این کشور باید پرداخت کنند. این هزینه های شامل هزینه های زندگی و تحصیل در استرالیا می شود ولی دانشجویان راه حل هایی را برای کاهش هزینه های خود در این کشور پیش رو خواهند داشت. در استرالیا به دانشجویان اجازه داده می شود که در طول دو هفته، حداکثر 40 ساعت کار کنند و این یکی از بهترین روش های برای تامین هزینه های زندگی در این کشور است. استرالیا همچنین فرصت دریافت بورسیه های مختلف را به دانشجویان می دهد و به همین دلیل است که فرد می تواند در طول دوره تحصیل، کمک هزینه هایی را نیز دریافت کند.

در حال حاضر هزینه تحصیل رشته انیمیشن در استرالیا در حدود 18000$ تا 23000$ (دلار استرالیا) در سال است و دانشجویان بسته به شهر محل زندگی خود به 1500$ تا 3000$ (دلار استرالیا) در ماه برای تامین هزینه های زندگی خود نیاز خواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در استرالیا

شرایط کار یک انیماتور در استرالیا

باید در نظر داشت که در حال حاضر استرالیا یکی از بهترین کشورهایی است که می توان به عنوان نیروی کار در حوزه انیمیشن در آن به کار مشغول شد و این مسئله مهاجرت به استرالیا را برای تحصیل ارزشمندتر می سازد. دانشجویانی که در استرالیا تحصیل کرده باشند، این فرصت را خواهند داشت که از امتیازات اضافه در سیستم امتیازبندی استرالیا بهره ببرند و به همین دلیل است که می توان تحصیل در این کشور را یک سکوی پرتاب برای دریافت اقامت این کشور دانست. در حال حاضر یک انیماتور در استرالیا 84600$ (دلار استرالیا) در سال درآمد دارد و این مسئله می تواند زندگی نسبتا مناسبی را برای او رقم بزند. اگر شما نیز به فکر مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “رشته انیمیشن در استرالیا

  1. چیپس گفت:

    برای کار استرالیا چقدر میتونه درامد داشته باشه برای این رشته؟توی ایران یه انیماتور تهش دیگه 20 تومن …….
    تو استرالیا یهزندگی مرفه و بی دغدغه رو میشه با اشتغال در این رشته به دست اورد؟ چون توی ایران داره راه برای انیمیشن سازان هموار تر میشه و مهاجرت در صورتی که درامد و شترایط خوبی به ارمغان نیاره ریسک بزرگیه
    چون همونجور که گفتم ایران داره توی حوزه رسانه سرمایه گذاری میکنه
    لطفا منطقی جواب بدید ، این رشته ارزش مهاجرت رو داره؟ و این که من میخام بعدن والدینم رو پیش خودم بیارم ، این کار چطور ممکنه؟ پول زیادی میخاد؟ اگه پدرم بازنشسته بشه توی سن 45 سالگی(توی مشاغل سخت 15 ساله بازنشسته میشن) هست. و مادرم که خانه دار هست میتونم اون ها رو برای مهاجرت با خودم بیارم؟حق کار کردن ندارن؟میخام مرفه و تامین باشن و محدودیت برای زندگی و کار نداشته باشن امکانش هست ؟ اگه امکان نداره بعدن اونا رو ببزم اصلا نمیرم. ….
    اینم بگم درامد و سرمایه مون اصلا زیاد نیست، پدرم کارگره و تمام دارایی مون رو باید بزاریم
    میخام درست تصمیم بگیرم و زحمتاشون رو جبران کنم خواهش میکنم جواب کامل بهم بدید🌺🌺🌺

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اول از همه، همه چیز به شرایط و توانمندی شما بستگی داره. ما نسبت به توانمندی و تجربه کاری شما اطلاعی نداریم. شما اگر در شرکت های بزرگ انیمیشن سازی در استرالیا کار کنید، قطعا به درامد بالا هم می رسید که بتونید زندگی در رفاه رو داشته باشید.
      با این وجود، برای این که بتونید توی این کشور کار کنید، مسیر سختی پیش روی شما هست. شما باید یک سیستم امتیازبندی رو در نظر داشته باشید که برای واجد شرایط شدن در اون باید امتیازهای بالایی از طریق مدرک تحصیلی، سابقه کار، سن، سطح زبان و غیره به دست بیارید.
      برای شما این امکان هست که بعدتر خانواده رو به استرالیا دعوت کنید ولی پدرتون به دلیل بازنشستگی دیگه امکان کار کردن نخواهد داشت.
      کیفیت زندگی در استرالیا بالا است و می تونه ارزشمند باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *