ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در اسلواکی

رشته انیمیشن در اسلواکی

تحصیل رشته انیمیشن در اسلواکی برای دانشجویانی که رزومه های قوی در اختیار ندارند، می تواند به عنوان یک امتیاز مطرح شود. در حال حاضر اسلواکی یکی از ارزان ترین مقاصد مهاجرتی برای تحصیل در اروپا به حساب می آید و به همین دلیل می توان به راحتی آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. البته این کشور در بسیاری از رشته های تحصیلی، جایگاه مناسبی در سطح جهان به دست نیاورده است و به همین دلیل است که تنها می توان آن را به افرادی توصیه کرد که رزومه های قوی تحصیلی در اختیار ندارند اما می خواهند به کشوری مهاجرت کنند که از نظر کیفیت ویزا شرایط مناسبی در اختیار دارد.

در حال حاضر تحصیل در اسلواکی یکی از پل های ورودی به خاک اروپا به حساب می آید و باید در نظر داشت که علاقمندان به این کشور بسیار محدود هستند و در نتیجه دریافت پذیرش در آن نمی تواند همراه با رقابت شدید باشد. این خود یکی دیگر از نکات مثبتی است که دانشجویان پیش از انتخاب کشور مقصد خود باید به آن توجه ویژه داشته باشند. با وجود این که اسلواکی را می توان به عنوان یکی از کشورهای درجه دوم اروپایی معرفی کرد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در این کشور پرداخته اند تا علاقمندان به این حوزه اطلاعات کامل تری داشته باشند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسلواکی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اسلواکی برای تحصیل رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • آیا دانشگاه های اسلواکی اعتبار کافی را برای کار به رزومه فرد می بخشند؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسلواکی

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسلواکی

اسلواکی را می توان به عنوان یکی از کشورهای درجه دوم اروپایی برای تحصیل در رشته های مختلف معرفی کرد ولی باید به این نکته نیز توجه داشت که دانشگاه های این کشور برای افرادی مناسب تر هستند که رزومه تحصیلی قوی در اختیار ندارند. یکی از امتیازاتی که انتخاب اسلواکی به عنوان مقصد تحصیلی در رشته انیمیشن به همراه دارد آن است که بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر، دانشگاه های این کشور برای پذیرش دانشجویان خارجی آزمون ورودی در نظر نگرفته اند و این مسئله ای است که باید به آن توجه ویژه داشت.

دانشجویان برای دریافت مدرک لیسانس خود در رشته انیمیشن از دانشگاه های اسلواکی باید حداقل 3 الی 4 سال در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند و این شرایطی است که در اکثر کشورهای جهان در این رشته وجود دارد. محدودیت انتخاب اسلواکی به عنوان مقصد تحصیلی در رشته انیمیشن آن است که تنها یک دانشگاه این کشور این رشته را در مقطع فوق لیسانس ارائه می کند و علاقمندان به ادامه تحصیل در این رشته اکثر مجبور به مهاجرت دوباره می شوند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در اسلواکی

اسلواکی دانشگاه های محدودی را در خود جای داده است و این دانشگاه ها از کیفیت های سطح متوسط برخوردار هستند و توان رقابت با برترین دانشگاه های جهان را ندارند. مهاجرت به اسلواکی در رشته انیمیشن از طریق 3 دانشگاه ممکن می شود و دانشجویان با توجه به این که رقابت کمی را پیش روی خود خواهند داشت، از شانس بالایی برای پذیرش در دانشگاه های این کشور برخوردار خواهند بود. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در اسلواکی عبارتند از:

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در اسلواکی

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اسلواکی

اسلواکی با وجود این که کیفیت نسبتا مناسبی برای تحصیل در رشته انیمیشن به همراه دارد، شهریه های کمی از دانشجویان خارجی دریافت می کند و این یکی از امتیازهای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی به حساب می آید. افرادی که رشته انیمیشن را در این کشور انتخاب می کنند، بسته به دانشگاهی که از آن پذیرش دریافت کرده اند، باید شهریه ای در حدود 2900€ تا 3800€ (یورو) را به دانشگاه پرداخت کنند که البته دریافت بورسیه از دانشگاه های این کشور تقریبا غیر ممکن است.

برای زندگی در اسلواکی نیز، دانشجویان به حدود 350€ (یورو) در ماه نیاز خواهند داشت که با توجه به شرایط قانونی زندگی در این کشور، می توان گفت که دانشجویان با استفاده از فرصت 20 ساعته کار در این کشور می توانند آن را به طور کامل نیز در اسلواکی تهیه کنند.

شرایط کار یک انیماتور در اسلواکی

اسلواکی یکی از کشورهایی است که در زمینه انیمیشن فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد و نمی توان انتظار داشت که فرد بلافاصله بعد از تحصیل خود در این کشور، بتواند به کار دست پیدا کند و یا از دستمزد بالایی برخوردار باشد. یک انیماتور در اسلواکی به طور متوسط 1530€ (یورو) در ماه درآمد دارد که نسبت به متوسط درآمد در اروپا بسیار کم و نسبت به درآمد در اسلواکی سطح متوسط را نشان می دهد. در صورتی که شما نیز رویای زندگی در بهترین کشورهای جهان را در سر دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *