ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در اسلوونی

رشته انیمیشن در اسلوونی

تحصیل رشته انیمیشن در اسلوونی برای بسیاری از افراد می تواند یک امتیاز بزرگ تحصیلی و همچنین اقامتی به حساب آید. رشته انیمیشن یکی از رشته های مهم هنری و علوم کامپیوتر است که در دانشگاه های زیادی در سطح جهان برگزار می شود. کیفیت آموزش در این رشته بسیار مهم است چراکه شرکت های مختلف و بنگاه های تولید انیمیشن همواره به دنبال افرادی هستند که بالاترین کیفیت آموزشی را تجربه کرده اند و می توانند با خلاقیت خود بهترین عملکرد را به جای بگذارند.

اسلوونی به عنوان یکی از کشورهای شنگن می تواند بسیاری را به خواسته های خود در این رابطه برساند چراکه اولا دانشگاه های این کشور برخلاف باورهای عمومی رتبه های نسبتا مناسبی را به دست آورده اند و فرصت های مناسب اقامتی که اسلوونی به فرد می دهد نیز خود مزید بر علت خواهد شد که فرد بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته های خود در رابطه با زندگی در حوزه شنگن برسد. دانشگاه های محدودی در اسلوونی وجود دارد که فرصت تحصیل رشته انیمیشن را به فرد می دهد ولی باید در نظر داشت که این دانشگاه ها می توانند ارزش آفرین باشند و در مجموع به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسلوونی پرداخته اند تا علاقمندان به تحصیل در این رشته بتوانند با آگاهی در این مسیر گام بردارند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسلوونی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار پس از تحصیل در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسلوونی

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسلوونی

افرادی که اسلوونی را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که دانشگاه های بسیار محدودی در این کشور برای تحصیل در رشته انیمیشن وجود دارد و به همین دلیل ممکن است رقابت برای دریافت پذیرش در دوره های مختلف تحصیلی در سطح بالایی قرار داشته باشد. در نتیجه افرادی که قصد ادامه تحصیل در اسلوونی در رشته انیمیشن را دارند، باید رزومه های نسبتا خوبی را ارائه کنند.

دانشگاه ماریبور در اسلوونی در حال حاضر به عنوان بهترین دانشگاه ارائه کننده رشته انیمیشن شناخته می شود که رتبه 104 در اروپا را به دست آورده است و در نهایت در رتبه 296 جهان نیز قرار گرفته است. دومین دانشگاه مطرح اسلوونی برای تحصیل در رشته انیمیشن نیز دانشگاه لوبلیانا در این کشور است که رتبه 138 اروپا و همچنین 390 جهان را در اختیار گرفته است.

تحصیل رشته انیمیشن در این کشور تنها در مقطع کارشناسی امکان پذیر است و دانشجویان مخاطب این دوره تحصیلی می توانند به اخذ ویزای تحصیلی اسلوونی نزدیک شوند. در حال حاضر امکان تحصیل رشته انیمیشن در این کشور به زبان انگلیسی نیز موجود است و این خود یکی از فرصت های انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی به حساب می آید. دانشجویان رشته انیمیشن در اسلوونی در یک بازه زمانی 3 تا 4 ساله می توانند اولین مدرک دانشگاهی خود را دریافت کنند.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اسلوونی

اسلوونی یکی از کشورهای اروپای مرکزی است و مانند سایر کشورهای این منطقه، هزینه های کمی را از دانشجویان خارجی دریافت می کند و به همین دلیل است که می توان گفت که مهاجرت به اسلوونی برای تحصیل در رشته های مختلف می تواند از نظر مالی به بسیاری از افراد کمک کند.

به دلیل این که شهریه دانشگاه در این کشور کم است، دانشجویان نباید انتظار داشته باشند که بورسیه تحصیلی به آن ها تعلق بپذیرد و این مسئله ای است که پیش از دریافت پذیرش باید به آن توجه داشت. البته با توجه به قوانین داخلی اسلوونی، دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت در این کشور به کار مشغول شوند و این یکی از بهترین فرصت های موجود در این کشور برای تامین مایحتاج زندگی در این کشور است.

در تصویر زیر می توان دریافت که برای یک سال تحصیل رشته انیمیشن در اسلوونی چه بودجه ای مورد نیاز فرد است.

تحصیل رشته انیمیشن و زندگی در اسلوونی

این مبلغ در صورتی مورد نیاز است که فرد به هیچ گونه منابع مالی در این کشور دسترسی نداشته باشد.

شرایط کار یک انیماتور در اسلوونی

اسلوونی یکی از کشورهای حوزه شنگن است و کار در این کشور می تواند به دریافت اقامتی منجر شود که کیفیت زندگی فرد را تغییر می دهد. در حال حاضر یک انیماتور در اسلوونی 1540€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و این یک مبلغ مناسب برای زندگی در این کشور است اما در مقایسه با کشورهای اروپایی مطرح، درآمدی کم به حساب می آید. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که در حال حاضر یافتن شغل در اسلوونی در حوزه انیمیشن می تواند با چالش های جدی روبرو باشد. در صورتی که به دنبال بهترین ها برای زندگی خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *