ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در اسپانیا

رشته انیمیشن در اسپانیا

تحصیل رشته انیمیشن در اسپانیا می تواند یک راهکار جدی و موثر برای ورود به کشورهای برتر اروپایی و بعضا آمریکای شمالی باشد. اسپانیا یکی از کشورهایی است که امکان تحصیل با کیفیت را به علاقمندان به رشته های مختلف می دهد و از آن جا که هزینه های تحصیل در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است، جمعیت قابل توجهی هر ساله تلاش می کنند تا در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شده و بهترین ثمره را برای آینده خود به ارمغان آورند. باید در نظر داشت که در حال حاضر اسپانیا یکی از 10 کشور برتر اروپایی برای تحصیل با توجه به کیفیت آموزش و هزینه های تحصیل به حساب می آید و به همین دلیل است که می توان به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

محدودیت هایی برای تحصیل رشته انیمیشن در کشور اسپانیا وجود دارد که متقاضیان تحصیل در این کشور باید به آن توجه ویژه داشته باشند ولی با وجود کیفیت بالای آموزش در این کشور، می توان به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر، عبور از این چالش های نسبتا دشوار می تواند برای افراد ارزشمند باشد. با توجه به شرایط مذکور، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسپانیا پرداخته اند و به ابهاماتی که در این زمینه وجود دارد پاسخ خواهند داد.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسپانیا چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در این کشور کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اسپانیا چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل رشته انیمیشن، در کشور اسپانیا به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسپانیا

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اسپانیا

یکی از رشته های مشترک میان گروه هنر و کامپیوتر در اسپانیا، رشته انیمیشن است که در دانشگاه های مختلفی در این کشور ارائه می شود. اولین قدم در اکثر دانشگاه های تراز اول اسپانیا برای تحصیل در این رشته، شرکت در آزمون ورودی است و دانشجویان تنها در صورتی می توانند به عنوان یک واجد شرایط وارد دانشگاه های اسپانیا شوند که از پس آزمون ورودی بر آیند. باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر ازمون های ورودی در مقطع کارشناسی چندان دشوار نیست اما برای مقاطع بالاتر، به ویژه برای افرادی که در همین رشته تحصیل نکرده باشند، سطح آزمون می تواند بالا باشد.

دانشجویان در اسپانیا می توانند به زبان اسپانیایی یا انگلیسی در رشته انیمیشن به ادامه تحصیل مشغول شوند ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر، امکان تحصیل در اسپانیا بدون مدرک زبان وجود ندارد و دانشجویان برای دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا حتما به مدرک زبان نیاز خواهند داشت که بسته به رشته ای که فرد در آن پذیرش گرفته است می تواند متفاوت باشد.

طول دوره تحصیل رشته انیمیشن در این کشور برای دانشجویان خارجی در بسیاری از دانشگاه ها، در مقطع کارشناسی 4 ساله است و دانشجویان پس از آن می توانند وارد مقطع دو ساله کارشناسی ارشد شوند. دانشگاه های محدودی در کشور اسپانیا رشته انیمیشن را در مقطع دکتری ارائه می کنند و این مورد باید مورد توجه علاقمندان به این رشته قرار داشته باشد.

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در اسپانیا

در حال حاضر 10 دانشگاه اسپانیایی توانسته اند رتبه های مناسبی در رنکینگ های جهانی در رشته انیمیشن برای خود به دست آورند و این موضوعی قابل توجه برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این رشته را دارند. تحصیل در برخی از دانشگاه های این کشور می تواند بسیار ارزشمند باشد. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده این رشته در اسپانیا عبارتند از:

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در اسپانیا

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اسپانیا

یکی از مزیت های مهاجرت به اسپانیا برای شهروندان خارجی آن است که نیازی به در اختیار داشتن بودجه های سنگین برای زندگی در این کشور وجود ندارد و این مسئله، به ویژه برای ایرانیان، می تواند یک ارزش به حساب آید. در حال حاضر دانشجویان برای این که بتوانند در دانشگاه های اسپانیا به ادامه تحصیل مشغول شوند، به حدود 3200€ تا 4500€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت که مبلغی نسبتا ناچیزی به نسبت اکثر کشورهای جهان به حساب می آید. از طرفی برای زندگی در اکثر شهرهای اسپانیا، به کمتر از 800€ (یورو) در ماه نیاز خواهد بود که از طریق کار دانشجویی قابلیت جبران دارد.

شرایط کار یک انیماتور در اسپانیا

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که اسپانیا یکی از کشورهایی است که کمتر برای کار مورد توجه قرار می گیرد چراکه شرایط اقتصادی این کشور به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر چندان مساعد نیست. در حال حاضر یک انیماتور در این کشور به طور متوسط 2100€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند که به نسبت همکاران خود در اکثر کشورهای اروپایی، هزینه کمی به حساب می آید. باید توجه داشت که کار در اسپانیا اما می تواند منجر به دریافت اقامت این کشور شود و این یک امتیاز است. اگر به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *