ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در ایرلند

رشته انیمیشن در ایرلند

تحصیل رشته انیمیشن در ایرلند برای بسیاری از افراد می تواند به عنوان یک برگ برنده بزرگ در رزومه تحصیلی به حساب آید. افرادی که ایرلند را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، معمولا به شرایط مالی مناسبی دسترسی دارند و به همین دلیل است که می توان انتظار داشت که آن ها در یک بازه زمانی کوتاه مدت به خواسته های خود در رابطه با انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی دست پیدا کنند. محدودیت های زیادی برای تحصیل رشته انیمیشن در این کشور وجود ندارد و تنها برخی از دانشگاه های ایرلندی برای تایید دانشجویان از آن ها آزمون عملی اخذ می کنند. ایرلند یکی از کشورهای انگلیسی زبان جهان است و این مسئله نیز می تواند یکی دیگر از عوامل موثر برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی باشد.

رشته انیمیشن یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در ایرلند است و توانسته در سطح جهانی رتبه نسبتا مناسب تری نسبت به رشته های دیگر به دست آورد و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود تا این کشور را برای مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند تا بتوانند از این طریق رزومه تحصیلی خود را تقویت کرده و در بهترین کشورهای جهان امکان کاریابی داشته باشند. در شرایطی که از آن یاد شد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در ایرلند پرداخته اند و به ابهاماتی که در این زمینه وجود دارد، پاسخ خواهند گفت.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در ایرلند چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های ایرلندی برای تحصیل رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در ایرلند، در این کشور به عنوان نیروی کار اقامت گرفت؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در ایرلند

ایرلند یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است و بسیاری از افراد تمایل دارند تا در کشوری این چنینی زندگی کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که ایرلند یکی از کشورهای نسبتا مناسب برای تحصیل در خارج از کشور است و با رزومه های متوسط نیز می توان این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرد.

برای تحصیل در رشته انیمیشن در ایرلند، متقاضیان باید حداقل آیلتس 6 در اختیار داشته باشند و به همین دلیل است که می توان گفت که ایرلند از جمله کشورهای انگلیسی زبانی است که سخت گیری کمی در رابطه با ارائه مدرک زبان دارد. دانشجویان علاقمند به رشته انیمیشن، باید توجه داشته باشند که تحصیل در این رشته در کشور ایرلند تا مقطع کارشناسی ارشد امکان پذیر است و نمی توان گزینه های مناسبی برای تحصیل دکترا در این کشور یافت.

دانشگاه های ایرلند در رشته انیمیشن رتبه های متفاوتی را دریافت کرده اند و این مسئله سبب می شود تا افراد این امکان را پیدا کنند که با توجه به شرایط خود، یک دانشگاه مناسب را انتخاب کرده و شانس پذیرش خود را تا حد زیادی افزایش دهند. در تصویر زیر، برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در ایرلند مشخص شده اند.

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در ایرلند

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در ایرلند

ایرلند را می توان به عنوان یکی از کشورهای نسبتا گران قیمت اروپایی برای تحصیل در خارج از کشور معرفی کرد و با توجه به این که دانشگاه های این کشور رتبه های عالی در سطح بین المللی را در اختیار نگرفته اند، می توان گفت که مهاجرت به ایرلند از طریق تحصیل چندان مقرون به صرفه نیست. افراد زیادی با توجه به شرایط مالی تحصیل در این کشور تصمیم می گیرند که در کشورهای دیگر نظیر انگلستان یا حتی کشورهایی که هزینه کمتر دارند تحصیل کنند.

متوسط هزینه تحصیل رشته انیمیشن در ایرلند برای دانشجویان خارجی در حدود 13500€ تا 27500€ (یورو) در سال است و دانشجویان در مقطع کارشناسی از شانس بسیار کمی برای دریافت بورسیه یا سایر کمک هزینه های تحصیلی برخوردار هستند اما در مقاطع بالاتر می توان به دریافت بورسیه در این کشور نیز امید داشت. هزینه زندگی در ایرلند نیز به مانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا در حدود 800€ تا 1000€ (یورو) در ماه است و این مسئله از طریق فرصت کار ضمن تحصیل در این کشور قابلیت جبران دارد.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در ایرلند

شرایط کار یک انیماتور در ایرلند

افرادی که دوره تحصیلی خود را در ایرلند به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت که پس از پایان دوره تحصیل، در این کشور به جستجوی کار بپردازند و در صورتی که موفقیت های کافی در این زمینه را به دست آورند، قادر خواهند بود تا اقامت این کشور را نیز اختیار کنند. در حال حاضر یک انیماتور در ایرلند به طور متوسط 30000€ (یورو) در سال درآمد کسب می کند که نسبت به متوسط درآمد در این کشور، می توان گفت که درآمد سطح پایین است. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *