ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در برزیل

رشته انیمیشن در برزیل

تحصیل رشته انیمیشن در برزیل می تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت رزومه تحصیلی فرد ایجاد کرده و فرصت های کاری مناسبی را ایجاد کند. برزیل با اختلاف بهترین کشور آمریکای لاتین برای تحصیل به حساب می آید و در اکثر رشته های تحصیلی توانسته است بهترین رتبه های جهانی را در این زمینه به دست آورد. باید به این نکته اشاره داشت که برزیل در زمینه آموزش در دهه اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و این مسئله را جایگاه دانشگاه های این کشور در سطح جهانی به خوبی به اثبات می رسانند. در رشته انیمیشن، دانشگاه های این کشور نتوانسته اند به جایگاه های سطح عالی دست پیدا کنند اما همچنان می توان گفت که برزیل یکی از مهم ترین مقاصدی است که می توان برای تحصیل در این رشته به منظور ارتقای کیفیت رزومه خود مهاجرت کرد.

فرایند تحصیل رشته انیمیشن در این کشور نیز بسیار ساده است و دانشجویان نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نخواهند داشت و این مسئله می تواند جذابیت های تحصیل در برزیل را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. در حال حاضر برزیل بهترین کشور آمریکای لاتین برای تحصیل در رشته انیمیشن به حساب می آید و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در این کشور پرداخته اند و به سوالاتی که در این زمینه مطرح می شود، پاسخ داده اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در برزیل چیست؟
  • آیا دانشگاه های برزیل، رتبه مناسبی در سطح بین المللی به دست آورده اند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در برزیل چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه انیمیشن در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در برزیل

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در برزیل

افرادی که برزیل را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند به خوبی به این مسئله واقف هستند که این کشور بهترین شرایط آموزشی را در آمریکای لاتین دارد و رتبه دانشگاه های این کشور نیز به خوبی این مسئله را به اثبات می رساند. دانشجویان برای تحصیل رشته انیمیشن در این کشور حتما باید مدرک زبان در اختیار داشته باشند و بسته به زبان تحصیل در دانشگاه، ممکن است به مدرک B2 زبان پرتغالی یا انگلیسی نیاز داشته باشند.

در حال حاضر اکثر دانشگاه های برزیل تنها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان ادامه تحصیل را به دانشجویان رشته انیمیشن می دهند و این دوره های تحصیلی به ترتیب 3 الی 4 سال و 2 سال به طول خواهند انجامید و متقاضیان باید پیش از دریافت پذیرش از این کشور به این موضوع توجه داشته باشند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در برزیل

برخی از دانشگاه های برزیل در رشته انیمیشن رتبه های بسیار خوبی را به دست آورده اند اما اکثر دانشگاه های این کشور در جمع دانشگاه های درجه دوم جهان قرار دارند. از میان 10 دانشگاه برتر آمریکای لاتین برای تحصیل در رشته انیمیشن، 8 دانشگاه در برزیل قرار دارد و به همین دلیل است که می توان ویزای تحصیلی برزیل را به عنوان بهترین در این منطقه در نظر گرفت. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در برزیل به شرح تصویر زیر هستند.

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در برزیل

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در برزیل

یکی از مهم ترین چالش هایی که تحصیل در خارج از کشور می تواند به همراه داشته باشد، هزینه هایی است که دانشجویان خارجی برای تحصیل خود صرف می کنند. برزیل خوشبختانه یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور است و با توجه به کیفیت آموزش در این کشور، می توان مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل را مقرون به صرفه دانست.

دانشجویان خارجی برای این که بتوانند هزینه های تحصیل و زندگی خود در برزیل را تامین کنند، تنها فرصت خواهند داشت که از دانشگاه و اداره کار و مهاجرت برزیل مجوز دریافت کنند تا بتوانند به صورت نیمه وقت در این کشور به کار مشغول شوند و دسترسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور بسیار سخت است.

متوسط هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور برای علاقمندان خارجی در حدود 3600$ تا 5200$ (دلار) در سال است و دانشجویان برای اطمینان از شهریه خود باید سایت دانشگاه مورد نظرشان را مورد بررسی قرار دهند. هزینه زندگی ماهیانه در برزیل نیز در حدود 400$ (دلار) ارزیابی می شود.

شرایط کار یک انیماتور در برزیل

با پایان پذیرفتن دوره تحصیل، فرد این فرصت را خواهد داشت که به عنوان یک انیماتور در برزیل اقامت دریافت کند و این یکی از امتیازاتی است که تحصیل در این کشور به همراه دارد. متوسط درآمد یک انیماتور در این کشور در حدود 6120BRL (رئال برزیل) در ماه است و به همین دلیل است که می توان آن را در دسته درآمدهای سطح متوسط در این کشور قرار داد. با همه این اوصاف باید گفت که برزیل بهترین کشور آمریکای لاتین برای تحصیل و کار در زمینه انیمیشن است و می توان آن را به عنوان گزینه اصلی خود در منطقه قرار داد. در صورتی که در جستجوی بهترین ها برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *