ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در بلغارستان

رشته انیمیشن در بلغارستان

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در بلغارستان به گونه ای است که می توان از آن به عنوان پلی برای ورود به اروپا استفاده کرد. در حال حاضر از بلغارستان نمی توان به عنوان یکی از کشورهای درجه اول جهان برای تحصیل در رشته انیمیشن یاد کرد ولی بسیاری از افراد ممکن است بنا بر دلایل مختلف این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند چراکه دروازه ای برای ورود به اروپا محسوب می شود. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که راه های محدودی برای مهاجرت به بلغارستان وجود دارد و به همین دلیل است که نمی توان انتظار داشت افراد زیادی این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند مگر آنکه قصد ادامه تحصیل در این کشور را داشته باشند. فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های بلغارستان نیز نسبتا ساده است و به همین دلیل می توان در این کشور به ادامه تحصیل پرداخت.

مهاجرت به بلغارستان را می توان از این رو حائز اهمیت دانست که این کشور نیز یکی از کشورهای حوزه شنگن است و به همین دلیل می توان آن را کشوری ارزشمند و مهم برای تحصیل در خارج از کشور نامید. شرایط دریافت اقامت در این کشور نسبتا ساده است و همین مسئله برای حسن توجه به این کشور کفایت می کند. بنا بر آنچه که گفته شد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در بلغارستان خواهند پرداخت تا علاقمندان به این رشته با توجه به چراغ راه ارائه شده، نسبت به انتخاب این کشور اقدامات لازم را انجام دهند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در بلغارستان چیست؟
  • آیا دانشگاه های بلغارستان از کیفیت کافی در این رشته برخوردار هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در بلغارستان چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در بلغارستان به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در بلغارستان

بلغارستان را می توان به عنوان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در خارج از کشور برای افرادی دانست که رزومه تحصیلی قوی در اختیار ندارند و قصد دارند در یکی از کشورهای حوزه شنگن به ادامه تحصیل مشغول شوند. یکی از رشته های مهمی که می توان برای تحصیل در بلغارستان از آن استفاده کرد، رشته انیمیشن است که در گروه های کامپیوتر و هنر به صورتی مشترک ارائه می شود.

طول دوره تحصیل رشته انیمیشن در بلغارستان 3 ساله است اما باید به این نکته اشاره داشت که بسیاری از دانشجویان در پایان سال چهارم موفق به دریافت مدرک کارشناسی خود در این رشته می شوند. یکی از محدودیت های انتخاب رشته انیمیشن در بلغارستان آن است که دانشجویان تنها در مقطع کارشناسی امکان تحصیل در این رشته را خواهند داشت و پس از آن باید وارد بازار کار شوند یا این که کشور دیگری را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

در بلغارستان امکان تحصیل به زبان انگلیسی در این رشته وجود دارد و این مسئله می تواند در انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. باید به این نکته اشاره کرد که یافتن فرصت های کاری در این کشور به زبان انگلیسی کار ساده ای نیست و علاقمندان به اقامت در این کشور باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در بلغارستان

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در بلغارستان

یکی از چالش های مهمی که علاقمندان مهاجرت به بلغارستان باید به آن توجه داشته باشند، هزینه های تحصیل در این کشور در رشته های مختلف از جمله انیمیشن است. در حال حاضر بلغارستان را می توان به عنوان یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل در خارج از کشور در نظر گرفت و این مسئله ای است که می تواند برای بسیاری حائز اهمیت باشد. در همین بین باید به این نکته اشاره داشت که دریافت بورسیه تحصیلی در بلغارستان به راحتی امکان پذیر نخواهد بود و در نتیجه علاقمندان باید پیش از مهاجرت به این کشور به فکر تامین منابع مالی خود در رابطه با تحصیل در این کشور باشند.

خوشبختانه در بلغارستان این امکان وجود دارد که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود در این کشور، به کار نیمه وقت مشغول شوند و این مسئله، تامین هزینه های زندگی در آن را برای دانشجویان ساده می سازد. در تصویر زیر، هزینه یک سال تحصیل در رشته انیمیشن برای دانشجویان، را به تصویر کشیده ایم.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در بلغارستان

شرایط کاری یک انیماتور در بلغارستان

افرادی که به عنوان انیماتور در بلغارستان مشغول به کار هستند، این فرصت را خواهند داشت که در بلغارستان اقامت دریافت کنند و اکثر آن ها از راه تحصیل در همین کشور توانسته اند به فرصت های کاری دست پیدا کنند. یک انیماتور در این کشور به طور متوسط 2410BGN (لف بلغارستان) در ماه درآمد کسب می کند و این درآمدی در سطح متوسط در این کشور به حساب می آید. با همه این تفاسیر بلغارستان یکی از گزینه های پایانی افراد برای تحصیل در رشته انیمیشن به حساب می آید و به همین دلیل است که توصیه می شود تا پیش از هرگونه اقدام، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *