ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در بلژیک

رشته انیمیشن در بلژیک

تحصیل رشته انیمیشن در بلژیک به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی می تواند یک برگ برنده برای بسیاری از افراد باشد. رشته انیمیشن یکی از رشته های میان رشته ای است و در نتیجه دانشجویان برای تحصیل در آن باید به دو رشته مختلف هنر و کامپیوتر تسلط داشته باشند تا بتوانند به خواسته خود در این رشته دست پیدا کنند. محدودیت های زیادی برای تحصیل این رشته در بلژیک وجود ندارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به راحتی می توانند این کشور را با توجه به رزومه تحصیلی خود انتخاب کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که بلژیک یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل در خارج از کشور است و کیفیت آموزش و زندگی در آن در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

افرادی که بلژیک را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که این کشور امکان تحصیل به زبان های مختلف را برای دانشجویان ایجاد کرده است و در نتیجه هر فرد باید بسته به نیاز دانشگاه، مدرک زبان متفاوتی را ارائه کند. در حال حاضر با توجه به این که بلژیک گزینه ای ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور است، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در این کشور پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در بلژیک چیست؟
  • بهترین دانشگاه های بلژیک برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در حوزه انیمیشن در این کشور چگونه است؟

فرایند تحصیل رشته انیمیشن در بلژیک

فرایند تحصیل رشته انیمیشن در بلژیک

رشته انیمیشن در بلژیک یکی از رشته های مرتبط بین رشته های کامپیوتر و هنر است و به همین دلیل دانشجویان باید در دو رشته مختلف در این زمینه مهارت داشته باشند تا بتوانند به خواسته های خود در رابطه با تحصیل در این کشور برسند. در شرایط کنونی می توان به این نکته اشاره داشت که تحصیل رشته انیمیشن در این کشور تا مقطع کارشناسی ارشد در اکثر دانشگاه های این کشور ممکن است اما تنها برخی از دانشگاه های این کشور امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکترا را به دانشجویان خارجی داده اند.

برای تحصیل رشته انیمیشن در بلژیک، دانشجویان باید مدرک زبانی مناسب با شرایط دانشگاه ارائه کنند و تحصیل در بلژیک به زبان های فرانسوی، آلمانی، هلند و انگلیسی انجام می شود. باید در نظر داشت که در حال حاضر این مسئله می تواند در مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی بلژیک نیز اثرگذار باشد.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته انیمیشن در بلژیک

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در دانشگاه های بسیار زیادی در کشور بلژیک فراهم است اما تنها برخی از دانشگاه های این کشور هستند که رتبه های عالی را در این رشته به دست آورده اند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که 7 دانشگاه بلژیکی در رشته انیمیشن موفق به دریافت جایگاه عالی در جهان شده اند و برخی از مهم ترین آن ها در تصویر زیر نمایش داده شده اند.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته انیمیشن در بلژیک

در چنین شرایطی می توان گفت که بلژیک یکی از کشورهای مناسب برای مهاجرت به خارج از کشور به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در بلژیک

باید به این نکته توجه داشت که بلژیک یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور است و افراد زیادی می توانند به راحتی در این کشور تحصیل کنند. از مقطع کارشناسی ارشد، در بلژیک شانس دریافت بورسیه نیز به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند و به همین دلیل است که می توان این کشور را مقصد مناسبی برای تحصیل قلمداد کرد. افرادی که بلژیک را برای تحصیل خود در رشته انیمیشن انتخاب می کنند، بسته به دانشگاه محل تحصیل خود، باید شهریه ای در حدود 1300€ تا 7200€ (یورو) را به دانشگاه پرداخت کنند و به همین دلیل است که از دانشجویان خواسته می شود پیش از دریافت پذیرش به این مورد توجه داشته باشند.

مسئله تامین هزینه های زندگی در بلژیک چندان مهم نیست چراکه دانشجویان به راحتی می توانند در این کشور مشغول به کار شده و درآمد کافی داشته باشند تا هزینه های حدودا 1000€ (یورو) در ماه را در این کشور پرداخت کنند.

شرایط کار یک انیماتور در بلژیک

بلژیک یکی از کشورهای مناسب برای زندگی شهروندان خارجی به حساب می آید و به همین دلیل است که افراد زیادی تمایل دارند تا در این کشور نسبتا کم جمعیت سکونت پیدا کنند. باید در نظر داشت که مهاجرت به بلژیک از طریق کار بسیار دشوار است اما زمانی که فرد در این کشور تحصیل کرده باشد، روند دریافت ویزای کاری نیز برای او ممکن می شود. در حال حاضر یک انیماتور در بلژیک به درآمدی در حدود 4700€ (یورو) در ماه دسترسی دارد که می تواند برای زندگی سطح متوسط در این کشور کفایت کند. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *