ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در دانمارک

رشته انیمیشن در دانمارک

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در دانمارک به گونه ای است که بسیاری از افراد می توانند آن را به عنوان یک راه حل اساسی برای اقامت بدانند. دانمارک یکی از 10 کشور برتر جهان برای مهاجرت است و به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد زندگی خود در نظر بگیرند. دانشگاه های این کشور از نظر کیفیت آموزش در شرایط مناسبی قرار دارند و به همین دلیل باید در نظر داشت که تمایل برای مهاجرت تحصیلی به این کشور نیز روز به روز بیشتر می شود. رشته انیمیشن نیز یکی از رشته هایی است که با کیفیت بسیار بالا در دانشگاه های این کشور ارائه می شود و می توان انتظار داشت که در سال های آینده با توجه به پیشرفت های صورت گرفته، شرایط تحصیل در این کشور نیز بهبود پیدا کند.

رشته انیمیشن در دسته رشته هایی قرار می گیرد که در دانشکده های علوم کامپیوتر ارائه می شود چراکه در حال حاضر شرایط بازار کار این رشته به طور کامل تغییر پیدا کرده است. افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته انیمیشن در این کشور را دارند، در بسیاری از مواقع باید آزمون های ورودی را پشت سر بگذارند و همین مسئله یکی از چالش های جدی برای تحصیل در این کشور به حساب می آید. با این وجود، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در دانمارک پرداخته اند تا به سوالات موجود در این زمینه پاسخ دهند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در دانمارک چگونه است؟
  • چرا دانشگاه های دانمارک گزینه مناسبی برای تحصیل در رشته انیمیشن هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در دانمارک، در همین کشور اقامت به دست اورد؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در دانمارک

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در دانمارک

یکی از بهترین مسیرهای مهاجرتی به دانمارک در حال حاضر تحصیل در این کشور است. دانشجویان خارجی بسیار زیادی در دانمارک اقامت دارند و این مسئله می تواند مهر تاییدی بر کیفیت آموزش در این کشور باشد. باید به این نکته اشاره داشت که دانشگاه های دانمارک رشته انیمیشن را در سه مقطع مختلف ارائه می کنند؛

  • 3 الی 4 سال تحصیل در مقطع کارشناسی
  • 2 سال در مقطع کارشناسی ارشد
  • 3 سال در مقطع دکتری

اکثر دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در دانمارک این رشته را در مقطع کارشناسی به زبان دنیش ارائه می کنند ولی در مقاطع مرتبط با تحصیلات تکمیلی، به راحتی می توان به زبان انگلیسی در این کشور به ادامه تحصیل پرداخت. مدرک زبان یکی از مهم ترین مدارکی است که دانشجویان برای دریافت ویزای تحصیلی دانمارک به آن نیاز دارند. باید در نظر داشت که برخی از دانشگاه های دانمارک، برای اطمینان از شرایط تحصیل دانشجویان، پیش از ورود به دانشگاه از آن ها آزمون های ورودی به عمل می آورند.

بهترین دانشگاه های رشته انیمیشن در دانمارک

با توجه به وسعت سرزمینی و جمعیت موجود در کشور دانمارک، تعداد دانشگاه های موجود در این کشور محدود است و دانشجویان پیش از دریافت پذیرش از این کشور باید به این موضوع توجه داشته باشند که گام در مسیری می گذارند که رقابت در بالاترین سطح خود قرار دارد. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در دانمارک عبارتند از:

بهترین دانشگاه های رشته انیمیشن در دانمارک

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در دانمارک

افرادی که دانمارک را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که تحصیل در این کشور می تواند هزینه های نسبتا زیادی را به همراه داشته باشد و این مسئله ای است که می تواند در آینده آموزشی دانشجویان در این کشور اثرگذار باشد. باید توجه کرد که مهاجرت به دانمارک برای تحصیل نیاز به بودجه بالایی دارد و به همین دلیل است که به افراد توصیه می شود پیش از مهاجرت برنامه ریزی دقیقی داشته و به امید بورسیه تحصیلی نباشند

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در دانشگاه های دانمارک برای دانشجویان خارجی در حدود 6500€ تا 13000€ (یورو) در سال است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان به راحتی بتوانند چنین هزینه ای را پرداخت کنند. هزینه زندگی در این کشور نیز ماهیانه در حدود 1200€ (یورو) است که البته می توان با کار دانشجویی آن را پرداخت کرد.

شرایط کار یک انیماتور در دانمارک

افرادی که دانمارک را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که پس از پایان دوره تحصیل خود در این کشور، به کار در دانمارک مشغول شده و از همین طریق اقامت این کشور را به دست آورند. باید در نظر داشت که یک انیماتور در این کشور به طور متوسط 29600DKK (کرون دانمارک) درآمد دارد و این مقدار برای زندگی دو نفره در این کشور می تواند کفایت کند. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای اقامتی برای خود و خانواده هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *