ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در رومانی

رشته انیمیشن در رومانی

برای تحصیل در رشته انیمیشن در رومانی گزینه های محدودی در این کشور وجود دارد که ممکن است برای بسیاری ناامید کننده باشد. افرادی که قصد تحصیل در یکی از کشورهای اروپایی را دارند، به سادگی می توانند رومانی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. این کشور محدودیت های بسیار اندکی برای تحصیل دانشجویان خارجی در نظر گرفته است و به همین دلیل می توان گفت که یکی از گزینه های ایده آل به ویژه برای افرادی است که رزومه تحصیلی قوی در اختیار ندارند ولی می خواهند در یکی از کشورهای اروپایی به ادامه تحصیل مشغول شوند. باید در نظر داشت که در حال حاضر کشورهای اندکی در اروپا وجود دارند که به سهولت رومانی امکان ادامه تحصیل را به دانشجویان خارجی می دهند.

فرایند تحصیل در رشته انیمیشن در این کشور برای دانشجویان خارجی بدون نیاز به شرکت در آزمون های ورودی ممکن می شود و این یکی از بهترین اتفاقاتی است که برای بسیاری می تواند رخ دهد. در حال حاضر رومانی دانشگاه های بسیاری زیادی در اختیار ندارد ولی باید در نظر داشت که کیفیت دانشگاه های این کشور می تواند نسبتا مناسب باشد و افرادی که رزومه قوی در اختیار ندارند، می توانند در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. در شرایط کنونی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در رومانی پرداخته اند تا کلید راه بسیاری از متقاضیان باشد.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در رومانی چیست؟
  • فرایند تحصیل در کدام دانشگاه های رومانی در رشته انیمیشن بهتر است؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • آیا رومانی مقصد مناسبی برای کار پس از تحصیل است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در رومانی

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در رومانی

باید به این نکته اشاره داشت که رومانی یکی از کشورهایی است که سهولت بیشتری برای تحصیل در رومانی برای دانشجویان خارجی دارد و یکی از دلایل این مسئله، کمبود توجه ها به کشوری است که خارج از حوزه شنگن قرار دارد. دانشگاه های محدودی در رومانی موجود است و این مسئله می تواند شرایط تحصیل در این کشور را تحت تاثیر خود قرار دهد. تحصیل رشته انیمیشن در رومانی به زبان انگلیسی نیز ممکن است و دانشجویان برای تحصیل در این کشور کافی است تا مدرک زبان در حد آیلتس 5.5 ارائه کنند و به همین دلیل است که رومانی یکی از سهل الوصول ترین کشورهای جهان برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید.

در شرایط کنونی تحصیل رشته انیمیشن در این کشور در مقطع کارشناسی یک دوره 3 ساله است و دانشجویان پس از آن می توانند وارد دوره 2 ساله کارشناسی ارشد شوند اما باید توجه داشت که امکان تحصیل در مقطع دکترا در این کشور وجود ندارد و دانشجویان تنها تا مقطع کارشناسی ارشد می توانند برای دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی رومانی اقدام کنند.

معرفی دانشگاه های برتر رومانی در رشته انیمیشن

افرادی که رومانی را برای تحصیل خود در رشته انیمیشن انتخاب کرده اند، گزینه های محدودی را پیش روی خود خواهند داشت و این مسئله می تواند بسیاری را ناامید کند اما باید در نظر داشت که در حال حاضر دریافت پذیرش از این دانشگاه ها چندان دشوار نیست و بسیاری از افراد با هر رزومه تحصیلی می توانند پذیرش خود را در این کشور دریافت کنند. تصویر زیر، مهم ترین دانشگاه های رشته انیمیشن در رومانی را نشان می دهد.

معرفی دانشگاه های برتر رومانی در رشته انیمیشن

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در رومانی

رومانی یکی از کشورهای ارزان قیمت برای تحصیل در رشته های مختلف از جمله انیمیشن است و این مسئله می تواند شرایط دریافت پذیرش از این کشور را تحت تاثیر قرار دهد. علاقمندان مهاجرت به رومانی از طریق تحصیل هزینه های کمی برای تحصیل در این کشور پرداخت می کنند و این امتیازی است که می تواند برای بسیاری ارزشمند باشد. در حال حاضر تحصیل رشته انیمیشن در این کشور به طور تقریبی در حدود 3500€ تا 4000€ (یورو) در سال است و شانس دریافت بورسیه در این کشور بسیار اندک است.

هزینه زندگی در رومانی برای دانشجویان خارجی بسیار مقرون به صرفه است و علاقمندان به زندگی در این کشور به طور تقریبی به حدود 250€ (یورو) نیاز خواهند داشت. اجازه کار برای دانشجویان خارجی می تواند برای آن ها این فرصت را ایجاد کند که بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را پرداخت کنند.

شرایط کار یک انیماتور در رومانی

افرادی که رومانی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که پس از تحصیل، در همین کشور به کار مشغول شوند و از امکانات اقامتی موجود در این کشور بهره ببرند. باید در نظر داشت که در حال حاضر یک انیماتور در رومانی 6540RON (لئو) در ماه درآمد دارد و این مسئله می تواند یک زندگی سطح متوسط را برای فرد به ارمغان آورد. در حال حاضر اگر به دنبال مسیرهای مناسب مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *