ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در سنگاپور

رشته انیمیشن در سنگاپور

تحصیل رشته انیمیشن در سنگاپور نیازمند در اختیار داشتن رزومه تحصیلی بسیار قوی و تمکن مالی بسیار بالا برای علاقه مندان است. دانشگاه های سنگاپور در این رشته توانسته اند رتبه های تک رقمی به دست آورند و این مسئله را نمی توان به راحتی نادیده گرفت. در چنین شرایطی است که از افراد خواسته می شود تا در صورتی که رزومه های سطح اول در اختیار ندارند، کشورهای دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند. در حال حاضر سنگاپور در رشته های مرتبط با علوم مهندسی، یکی از بهترین کشورهای جهان است و به راحتی می توان انتظار داشت که دانشجویان پس از دریافت مدرک تحصیلی خود از دو دانشگاه برتر این کشور، در بهترین شرکت های جهان در حوزه تحصیلی خود استخدام شوند.

رشته انیمیشن یکی از رشته های مرتبط به گروه هنر و البته مهندسی کامپیوتر است و به همین دلیل می توان دید که دانشگاه های این کشور در سطح دانشگاه های درجه اول جهان قرار گرفته اند. سنگاپور به دلیل وسعت کمی که دارد، دانشگاه های اندکی را در خود جای داده است و تنها دو دانشگاه این کشور در سطح بین المللی شناخته شده هستند و اکثر مهاجران نیز از میان همین دو دانشگاه یکی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند. برای آشنایی بیشتر با شرایط تحصیل در این کشور، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کشور سنگاپور پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در سنگاپور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های سنگاپور برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه انیمیشن چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در سنگاپور

برای همه افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، کشورهای مختلفی در دسترس است و برای علاقمندان به رشته انیمیشن که از رزومه بسیار قوی برخوردار هستند، سنگاپور می تواند یکی از گزینه های ایده آل به حساب آید. در حال حاضر دانشگاه های سنگاپور در رشته های مهندسی بهترین جایگاه ممکن را به دست آورده است و به همین دلیل می توان آن را به افرادی که رزومه های قوی در اختیار دارند توصیه کرد.

به منظور تحصیل در رشته انیمیشن در این کشور، دانشجویان باید در یک آزمون ورودی ثبت نام کنند و این مسئله می تواند برای آن ها از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر رقابت برای به دست آوردن کرسی های دانشگاهی در سنگاپور در این رشته بسیار دشوار است. خوشبختانه دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند و از امتیازات این مسئله بهره ببرند. تحصیل در رشته انیمیشن در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به راحتی امکان پذیر است.

بهترین دانشگاه های رشته انیمیشن در سنگاپور

برای تحصیل در رشته انیمیشن دو دانشگاه معتبر در کشور سنگاپور وجود دارد که می توان آن ها را در جمع بهترین دانشگاه های جهان قرار داد. دانشگاه های سنگاپور در رشته های مهندسی زبانزد هستند و به همین دلیل است که برای دریافت پذیرش از آن ها باید رزومه تحصیلی خیلی قوی در اختیار داشت. مهم ترین دانشگاه های رشته انیمیشن در سنگاپور عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته انیمیشن در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در سنگاپور

افرادی که مهاجرت به سنگاپور از طریق تحصیل را تجربه می کنند، باید تمکن مالی بسیار قوی داشته باشند و این مسئله یکی از مهم ترین چالش هایی است که پیش روی دانشجویان قرار دارد. در سنگاپور دسترسی به بورسیه های تحصیلی نیز به ندرت امکان پذیر می شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که فرد به سادگی بتواند هزینه های تحصیل خود را در این کشور تامین کند.

دانشجویان خارجی در سنگاپور، برای پرداخت هزینه های تحصیل خود در این کشور به حدود 22000$ تا 31000$ (دلار) در سال نیاز خواهند داشت و به همین دلیل است که از نظر شهریه تحصیلی، سنگاپور یکی از گران ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته انیمیشن به حساب می آید. باید در نظر داشت که هزینه زندگی در این کشور نیز در حدود 1100$ تا 1400$ (دلار) در ماه است و دانشجویان تنها 16 ساعت در هفته اجازه کار قانونی در این کشور را خواهند داشت تا هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در سنگاپور

شرایط کار یک انیماتور در سنگاپور

به دلیل استانداردهای موجود در کشور سنگاپور، بسیاری از شهروندان خارجی تصمیم به اخذ اقامت پس از تحصیل در این کشور می گیرند و به همین دلیل است که می توان انتظار داشت که شرایط رسیدن به کار در این کشور نیز رقابتی باشد. در حال حاضر یک انیماتور در کشور سنگاپور 5690$ (دلار سنگاپور) در ماه درآمد کسب می کند و به همین دلیل است که می تواند زندگی در سطح رفاه متوسط را برای خود رقم بزند. دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور برای ایرانی ها با ریسک بسیار بالایی همراه است پس اگر قصد دارید در بهترین کشورهای جهان، با کمترین ریسک زندگی کنید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *