ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در سوئد

رشته انیمیشن در سوئد

تحصیل رشته انیمیشن در سوئد می تواند به عنوان یک برگ برنده در رزومه تحصیلی فرد برای ورود به بازار کار محسوب شود. در حال حاضر سوئد یکی از جذاب ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل است و با وجود این که هزینه تحصیل در این کشور کم نیست، دانشجویان خارجی زیادی در این کشور مشغول به تحصیل هستند. شرایط مناسبی که مهاجرت به سوئد برای دانشجویان به همراه دارد این کشور را در صدر خواسته های آن ها قرار داده است و به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل معرفی کرد. امکان مهاجرت به همراه خانواده از روز نخست یکی از مهم ترین جذابیت هایی است که تحصیل در این کشور به همراه دارد.

رشته انیمیشن یکی از رشته های مشترک در گروه های کامپیوتر و هنر است و به همین دلیل می توان گفت که افراد زیادی در حوزه های یاد شده به دنبال پیشرفت در این رشته هستند. انتخاب دانشگاه محل تحصیل در سوئد می تواند نقش ویژه ای در آینده کاری فرد داشته باشد ولی می توان اطمینان داشت که تمام دانشگاه های این کشور بالاترین کیفیت را ارائه می کنند. در راستای توجه به اهمیت این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کشور سوئد پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در سوئد چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های سوئد برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • فرایند ورود به بازار کار در این رشته چگونه طی می شود؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در سوئد

برای بسیاری از ایرانیان، تحصیل در سوئد به یکی از مهم ترین آرزوها و شاید رویایی دست نیافتنی تبدیل شده است اما باید به این نکته اشاره داشت که با در اختیار داشتن تمکن مالی کافی، می توان به راحتی در این کشور به تحصیل پرداخت. باید در نظر داشت که سوئد در رشته انیمیشن جایگاه بسیار مناسبی در سطح اروپا دارد و دانشگاه های این کشور از نظر علمی می توانند جایگاه مناسبی برای رشد مهارت های فردی باشند.

رشته انیمیشن در این کشور به راحتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به دو زبان سوئدی و انگلیسی در دسترس است و دانشجویان بسته به توانمندی خود در این زمینه، باید دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنند. تعداد دانشگاه هایی که رشته انیمیشن را در مقطع دکترا ارائه می کنند محدودتر هستند و این مسئله دریافت پذیرش در سوئد را رقابتی می کند. دانشجویانی که ویزای تحصیلی سوئد را به دست می آورند، این فرصت را خواهند داشت که همراه با اعضای خانواده خود به این کشور مهاجرت کنند و این یکی از برتری های انتخاب سوئد به عنوان مقصد تحصیلی است.

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در سوئد

برای تحصیل رشته انیمیشن در سوئد، 10 دانشگاه در دسترس است که برخی از آن ها رتبه های بسیار عالی در اختیار گرفته اند و دانشجویان برای دریافت پذیرش از آن ها باید رزومه های بسیار قوی ارائه کنند. البته دانشگاه های سطح متوسط نیز در این کشور وجود دارد که مناسب افرادی است که رزومه های قوی در اختیار ندارند. برخی از مهم ترین دانشگاه های سوئدی در رشته انیمیشن عبارتند از:

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در سوئد

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در سوئد

یکی از مشکلاتی که مهاجرت به سوئد به همراه دارد، هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور است که از متوسط هزینه های تحصیل در کشورهای برتر اروپایی بیشتر است. باید به این نکته اشاره کرد که سوئد یکی از کشورهایی است که امکان تحصیل رایگان را برای شهروندان موقت و دائم خود فراهم کرده است اما شرایط تحصیل دانشجویان خارجی در این کشور متفاوت است.

برای تحصیل در رشته انیمیشن در این کشور، دانشجویان به حدود 8500€ تا 13200€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت و این مبلغی است که به دانشگاه محل تحصیل فرد بستگی دارد. دانشجویان در سوئد به ویژه در مقطع کارشناسی شانس بسیار کمی برای دریافت بورسیه خواهند داشت ولی امکان 40 ساعت کار در هفته برای فرد و همراه بالای 18 سال او این اجازه را به متقاضی خواهد داد تا هزینه 1200€ تا 1400€ (یورو) زندگی خود در این کشور را تامین کند.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در سوئد

شرایط کار یک انیماتور در سوئد

با انتخاب رشته انیمیشن برای تحصیل، فرد این فرصت را خواهد داشت که پس از تحصیل نیز اقامت سوئد از طریق کار را به دست آورد ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر دانشجویان خارجی امکان جستجوی کار پس از تحصیل در این کشور را نخواهند داشت و باید پیش از پایان دوره تحصیلی خود در این کشور یک شغل متناسب برای خود پیدا کنند. متوسط درآمد یک انیماتور در سوئد در حدود 34200SEK (کرون سوئد) است و این درآمد می تواند زندگی در سطح متوسط را برای فرد به ارمغان آورد. اگر زندگی و تحصیل در سوئد برای شما یک آرمان است، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *