ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در شیلی

رشته انیمیشن در شیلی

تحصیل رشته انیمیشن در شیلی می تواند برای برخی از افراد به عنوان پلی برای ورود به منطقه آمریکای لاتین قلمداد شود. شیلی یکی از کشورهایی است که دانشگاه های آن با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت هستند و به همین دلیل است که در سال های گذشته به شدت مورد توجه علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور قرار گرفته است. دانشگاه های شیلی در مقاطع مختلف امکان تحصیل به زبان انگلیسی را فراهم کرده اند و همین مسئله موجب شده است تا توجه بیشتری به سمت این کشور جلب شود. در حال حاضر نمی توان شیلی را به عنوان یکی از کشورهای درجه یک یا دو جهان برای تحصیل در رشته انیمیشن معرفی کرد اما می توان گفت که با توجه به پیشرفت هایی که رشته های مرتبط با علوم کامپیوتر در این کشور داشته اند، آینده تحصیل در این رشته نیز تغییر خواهد کرد.

شیلی به عنوان یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت در منطقه آمریکای لاتین، در سال های اخیر توانسته است دانشجویان علاقمند زیادی را به سمت خود جذب کند و جمعیت مهاجران در این کشور به خوبی این مسئله را به اثبات می رساند. در حال حاضر و به دلیل اهمیت بالایی که تحصیل در خارج از کشور پیدا کرده است، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در شیلی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در شیلی چیست؟
  • آیا دانشگاه های شیلی در رشته انیمیشن از جایگاه مناسبی در سطح جهان برخوردارند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • فرایند ورود به بازار کار در رشته انیمیشن چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در شیلی

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در شیلی

شیلی یکی از کشورهای آمریکای لاتین است که پس از برزیل و مکزیک و در کنار آرژانتین بهترین شرایط برای تحصیل دانشجویان خارجی را فراهم کرده است و به همین دلیل می توان به برخی از افراد که رزومه های قوی در اختیار نداشته و قصد ورود به این منطقه را دارند توصیه کرد تا شیلی را به عنوان مقصد نهایی تحصیل خود انتخاب کنند.

رشته انیمیشن در شیلی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و دانشجویانی که قصد تحصیل دکترای این رشته را دارند، باید کشور دیگری را برای مهاجرت خود انتخاب کنند. دانشجویان در شیلی می توانند به زبان اسپانیایی و همچنین انگلیسی در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند و در اختیار داشتن مدرک زبان یکی از اصلی ترین شرط های دریافت ویزای تحصیلی شیلی می باشد.

دانشجویانی که قصد تحصیل رشته انیمیشن در شیلی را دارند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی در این رشته نتوانسته اند جایگاهی را به دست آورند و این یکی از نکاتی است که می تواند آینده کاری آن ها را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد. در حال حاضر دانشجویان خارجی برای تحصیل رشته انیمیشن در مقطع کارشناسی باید 4 سال در این کشور تحصیل کنند و دوره کارشناسی ارشد این رشته نیز 2 ساله است.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در شیلی

پیش از مهاجرت به شیلی، علاقمندان به تحصیل در این کشور باید برنامه ریزی های دقیقی برای تامین هزینه های زندگی و تحصیل خود در این کشور داشته باشند چراکه بر خلاف بسیاری از کشورهای جهان، شیلی به دانشجویان خارجی امکان کار ضمن تحصیل را نمی دهد و در نتیجه نمی توان انتظار داشت دانشجویان به منابع مالی در این کشور دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر شانس دریافت بورسیه های تحصیلی در این کشور نیز بسیار اندک است. با وجود این که شهریه تحصیل در شیلی برای دانشجویان خارجی نسبتا مناسب است و هزینه زندگی در این کشور نیز چندان بالا نیست، اما از آن جا که امکان کار و دریافت بورسیه در شیلی وجود ندارد، دانشجویان برای دریافت مدرک تحصیلی خود باید هزینه های هنگفتی را پرداخت کنند.

متوسط هزینه های تحصیل و زندگی یک دانشجوی خارجی در رشته انیمیشن در شیلی به شرح زیر است.

متوسط هزینه های تحصیل و زندگی در رشته انیمیشن در شیلی

چنین مبلغی سبب می شود کشور شیلی یکی از گران ترین مقاصد تحصیلی جهان برای بسیاری از افراد باشد و به همین دلیل است که نمی توان، با توجه به کیفیت آموزش در این کشور، آن را به کسی توصیه کرد.

شرایط کار یک انیماتور در شیلی

باید به این نکته اشاره کرد که شیلی در زمینه های مختلف کاری با کمبود نیروی کار متخصص روبرو است و بسیاری از افراد پس از تحصیل در این کشور به راحتی می توانند اقامت آن را به دست آورند اما با توجه به شرایط زندگی در این کشور و فرصت های مناسب مهاجرت از آمریکای لاتین به آمریکای شمالی، بسیاری از دانشجویان خارجی پس از دریافت مدرک خود، برای کار به آمریکای شمالی مهاجرت دوباره می کنند. یک انیماتور به طور متوسط در شیلی 1360000CLP (پزوی شیلی) در ماه دریافت می کند که درآمدی در حد متوسط در این کشور به حساب می آید. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی برای خود هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در خصوص رشته انیمیشن در شیلی

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته انیمیشن در شیلی پاسخ دهیم. مهمترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • آیا امکان تحصیل رشته انیمیشن در شیلی به زبان انگلیسی وجود دارد؟ اغلب دانشگاه های شیلی در رشته انیمیشن تمامی دروس را در این حوزه به زبان انگلیسی به دانشجویان ارائه می دهند.
  • آیا تحصیل رشته انیمیشن در شیلی انتخاب درستی برای دانشجویان می باشد؟ تحصیل رشته انیمیشن در شیلی به دلیل زیرساخت های آموزشی پیشرفته در این کشور، بهترین گزینه برای دانشجویان مستعد بین المللی می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *